Het ladies, hier ontiegelijk van mijn vakantie aan het genieten! Wat een lekker weer is het toch!!! Lees allemaal goede berichten over de 20wkn echo's fijnhoor! Hopelijk hebben wij dinsdag ook zo'n mooie dag en goed nieuws. Zo leuk om te zien dat er bijna alleen maar 20wkn echo's staan komende tijd hihihi, logish ook natuurlijk, maar weer zo'n mooie mijlpaal voor iedereen. Kilo's; bij m'n dochtertje precies 9kilo aangekomen op de dag dat ik ingeleid werd. En daarna in anderhalve week m'n eigen kleren weer aan. Nu begon mijn startgewicht lager(afgevallen in tussentijd) en ben ik wel al meer aangekomen dan toen. Zat toen met32 wkn op 2,3 kilo...de rest was echt de laatste weken toen het ineens heeeeeel warm werd en ik mega vocht vast hield. Nu ook vocht vast door de warmte dus waarschijnlijk vandaar ook de kilo's want zit nu op 4,5 waarvan de eerste 3 door de medicatie kwamen aan het begin...3kilo in nog geen 3weken toen...pffffffff. En 1,5 !nu ook van de warmte heel eind denk ik. Maargoed vind 4,5 met zo goed als 20wkn prima! Loop met m'n buik ook ruim voor op vorige keer hahaha.toen kon ik tot 20wkn met gemak m'n eigen kleren aan...nu met 9wkn al niet meer hihi. En ook de bh's die ik vorige keer op het laatst aanhad....zijn nu te klein...dus goh zouden m'n (.Y.) ook groter zijn nu??? Denk t wel hahaha. Wat warmte wel niet allemaal met ons lichaam doet he hahaha. Ach zolang we Er geen last van hebben, en het voor een goed doel is vind ik alles best. Zojuist het allereerste nieuwe "iets" voor de baby gekocht!!!!! Vond t best spannend .....maar ook wel even goed van mezelf. Maakt het even (eindelijk) wat echter! Op de site van noppies veel in de sale dus even iets gekocht, helemaal happy!
Morgenochtend eindelijk de 20 weken echo! Kan niet wachten! Stel je voor dat het toch een jongen blijkt te zijn. Zit ik dan met al mijn meisjeskleding! 😂
cizmo hahahaha zal vast wel goedkomen toch? spannend, toitoitoi alvast! hier trouwens alleen 1e x bij vk gewogen en daarna alleen nog een keer met 30wkn (iig dat was bij mn meisje toen ook zo)
Ik heb trouwens ook maar 2 bh's in een cup groter gekocht! En mijn bikinitop die ik in mei heb gekocht is ook te klein voor m'n borsten. Stom!
CiZmo spannend meis! Hihi dat is wat ik ook dacht... Gelukkig niet het geval Heerlijk vakantie Giggle! Noushka mooi buikje
@Giggle fijn dat je een lekkere vakantie hebt! En leuke he baby shoppen, vind t ook heerlijk! @Cizmo spannend!! @Noushka mooi buikje hoor!! Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad! Alles zag er goed uit gelukkig! En we krijgen een meisje!!
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje m ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |m| 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje m ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 31 juli Cizmo, 20 weken echo Tammie87, controle vk 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo Tiniedice, controle vk + echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo Noid, 20 weken echo Noushka, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo elyc, 20 weken echo Giggle, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo 7 augustus Niki2014, Guo 19 wkn 8 augustus Cizmo, controle vk Tiniedice, 20 weken echo 11 augustus Nathenhuug controle vk 13 augustus mamsam, 20 weken echo Giggle, controle 14 augustus Maaiike, 20 weken echo 15 augustus Riette89, 20 weken echo 18 augustus Mama JaDeBo, controle vk 19 augustus Maaiike, afspraak verloskundige 27 augustus Riette89, Controle
Wauw tammie, mooie foto! De meiden zijn wel zwaar vertegenwoordigd hier he hahahaha. Tammie zou je bij de lijst misschien op 13aug bij mij controle willen neerzetten??! Ik weet niet hoe dat moet... Ja ik moet t babyshoppen nog even leuk gaan vinden hahahaha. Als dinsdag alles goed is dan kan ik hopelijk echt gaan genieten en gaan we maar eens kopen denk ik
Tammie, fijn dat alles goed was en leuk weer een meid! Hier nog precies een weekje wachten voor de 20 wkn echo.. kan iemand trouwens op de lijst zetten? En as dinsdag 5 aug heb ik weer controle bij de gyn. Succes cismo bij de 20 wkn echo...
Thnx! Spannend zeg! Nog iets meer dan een uur.... Ik heb een knoop in mijn maag van de zenuwen! ☺️
Spannend cizmo!!! Nouschka mooie buik! Giggle, ik ben nog niet echt aan babyshoppen toe, begint nu, na de goede 20w echo wel te kriebelen langzaam, dus komt vast goed....
cizmo, snel met mooi nieuws en mooie fotoos komen he ikke, gelukkig dan ben ik niet de enige! en idd denk wel dat dat dadelijk komt, ik hoop het iig