16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haahhahha ik kijk vaak online, ik en mijn kind, wehkamp.
    Marktplaats vind ik ook nog wel eens wat.

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik vond de doos van de babydump wel leuk. Zaten handige spulletjes in.

Dinsdag 20wkn echo. Spannend. We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken. Mijn grote trouwe vriend, onze hond hebben we moeten laten inslapen. Ik ben er zo verdrietig van. Het leek ons juist zo leuk samen met ons meisje straks. .:(

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat verdrietig Roin, sterkte :( het was onverwacht dus?

Ik heb nog geen een doos, gisteren pas voor alles aangemeld...

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O sterkte Roin!

Voedingskleding: ik droeg gewoon mijn eigen kleding met een beetje diep decolleté. Of deed mijn bovenste laagje kleding omhoog en het topje daaronder omlaag. Dan had ik alleen m'n borst bloot.

Ik wil nu graag een borstvoedingsbh van mammae. Lijken me ideaal, vooral met mijn grote zware borsten. ☺️

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dank meiden. . Onverwacht inderdaad ja. Hij had een mega conditie. En ineens was het op. Hij bleek kanker te hebben. Binnen 2 weken was hij op. Pas op zijn laatste dag wisten we dat hij kanker had.
    Gelukkig heeft hij niet lang hoeven lijden. Maar we zagen het niet aankomen. Ik ben ontzettend dankbaar voor alle mooie momenten. Want dat waren er veel!

Nu maar wat meer focus op de zwangerschap. Beetje afleiding. ..

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Sterkte Roin!

Voedingskleding, heb zelf shirts van Hema maar ook gewoon hemdje onder mijn gewone shirt, shirt omhoog en hemdje naar beneden zo zit je ook niet met blote buik Hihi. Echte voedingskleding is soms wat prijzig, H&M heeft ook wel handige shirts.

Hier alle dozen opgehaald, zaten idd wel leuke en handige spulletjes in!
    Prenatal is idd prijzig maar ja soms kan het :)

Mijn kleintje is lekker actief en mijn buik wordt regelmatig verbouwt Hihi. Ook heeft ze mijn blaas gevonden, das iets minder...
    Medicatie tegen misselijkheid helpt ook maar voor klein deel vooral nog misselijk in middag en avond tot weer pilletje ingenomen heb en werkt. Straks maar eens verse gember thee maken Miss verlicht dat... Anders morgen maar weer ha bellen want t wordt niet minder

Nu lekker rustig dagje ... Morgen gaan de laatste 2 weekjes vakantie in, tijd vliegt echt voorbij!!

7. Sorry even een ego berichtje van mij:

**ego modus aan**

Vrijdag hadden we 20 weken echo en wisten we eindelijk dat het kindje gezond was en wat het werd, hier hadden we op gewacht om het op social media bekend te maken.
    Zet m'n schoonvader het gelijk na het telefoontje dat alles goed was gewoon zonder overleg op Facebook, terwijl ik nog niet eens mijn ouders en zusjes had ingelicht.

Had er ZOO ontzettend lang naar uitgekeken om het zelf d'r op te zetten en hij verpest gewoon ons moment (20 hele weken)
    Als excuus gebruikt hij gewoon doodleuk dat hij niks zag op mijn Facebook dus dat hij vond dat het wel kon.
    Dus zeg ik ja als je niks ziet staat het er toch ook niet op hé dus had je het niet op zn minst even kunnen vragen? Zegt ie doodleuk nee ben gewoon trots en dat deel ik als ik dat wil.

HALLOOO alsof ik dat niet ben?

k*t k*t wat ben ik even verdrietig geweest (en eigenlijk nog wel een beetje)
    Gelukkig stond m'n schat helemaal aan mijn kant en heeft ie duidelijk gemaakt dat ie niks meer online mag zetten zonder toestemming of pas nadat wij het online zetten, dus ook alvast duidelijk hoe en wat met de geboorte van onze prinses.
    (heb nu zelfs even de neiging om hen pas als allerlaatste te bellen, zo diep raakte het me)

zo, dat moest ik even kwijt haha

**ego modus uit**

Voedingskleding, poeh jaa daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan aangezien ik deze keer de borst wil geven.
    Ook maar eens in gaan verdiepen dus hihi

Komende week ga ik even overal langs voor de dozen op te halen, babydump prenatal kruidvat en etos. Ook ga ik (of stuur ik vriendlief) richting de plus na de bevalling voor de babydoos daar af te halen hihi

Woensdag ga ik na primark, even 'paar' dingetjes halen voor ons meisje hihihi
    Maar eerst bij m'n zusje kijken, die heeft afgelopen nov een meisje gekregen dus ook superveel mega schattige dingetjes die ik zo kan overnemen

en deze of volgende week ook de babykamer halen :D zo'n zin in hihi

liefssss en een fijne zondag! xx

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Zo lang niks gezegd tegen je ouders dan???
    Vind t idd raar als mensen dingen op facebook zetten.
    Taggen moet ik toestemming voor geven dus dat scheelt een hoop.
    Snap t best!

Roin sterkte meis

9. Jawel dat we in verwachting waren wisten de mensen die het moesten weten al wel hoor, maar binnen 10 min na de echo had hij al online gezet dat ze gezond was en dus een meisje was, terwijl ik nog iedereen moest inlichten dat alles goed was.

Achja, ik heb gisteren goed duidelijk gemaakt hoe en wat, dat hij nu beledigd is vind ik alleen maar even leuk hihi. Komt wel weer goed maar voor nu vind ik het gewoon echt heel jammer dat hij ons de eer heeft afgenomen en dat zal ie ook nog wel even voelen ;)

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O Nathenhuug! Ik zou ook zoooo boos en verdrietig zijn!

Ik had inmiddels de meeste mensen verteld van mijn zwangerschap, maar nog niets op Facebook gezet zodat kennissen en sommige collega's nog niks wisten, zet de moeder van een vriendin het op mijn. Facebook. Zoooo jammer! Ik was er altijd al bang voor bij haar, dus toen ik die vriendin vertelde dat ik zwanger was (ook de eerste keer) gevraagd niks op Facebook te zetten. Blijkbaar vond haar moeder dat na een paar weken wel tijd worden. Dus ik herken je gevoel wel.

Kijk inderdaad maar uit voor na de geboorte. Blijkbaar ziet hij zelfs nu nog niet in hoe stom hij is geweest!

11. Ja dat is dus precies zoals het bij ons ook is gegaan, familie en goede vrienden wisten het al maar nog lang niet iedereen die we kennen.
    Hij had ook geen antwoord er op toen we zeiden wat als we nou gewoon niet wilden dat het op Facebook zou gaan en daarom niks dr op stond? Ja hij zei ach iedereen deelt toch alles daar tegenwoordig maakt toch niks uit dan (de 'grapjas' die alleen aan zn eigen denkt, das beste omschrijving voor die kerel)

Jaa ik ga er zeer zeker op letten dat ie dan echt niks online gooit, wil net als bij m'n zoontje de eerste dag rust aan m'n kop en op t gemak weer wennen aan alles, al helemaal omdat ik borstvoeding wil geven.
    Iedereen krijgt een telefoontje, en alleen degene die op Liam let mag de eerste dag al komen hihi, zal of mijn zusje of de gastouder zijn, want mijn moeder wil ik bij de bevalling hebben deze keer (ook voor steun van mn vriend, wil liever mijn moeder dan die van hem want dat is een stresskippetje) en dan pas dag erna of zelfs 3e dag pas rest van het bezoek

Zijn trouwens nog wel meer 'leuke' dingen voorgevallen met schoonouders.
    Bij Liam kwamen ze zelfs de verloskamer op terwijl ik nog gehecht werd van onderen, toen heeft de verpleging eens een goed woordje voor me gedaan dat dit niet normaal was en niet een plek was voor opa en oma, waren ze niet blij mee (werken allebei in ziekenhuis en was om 8.20 bevallen dus waren in de buurt was het excuus toen hahaha)
    Kreeg het zelf gelukkig niet echt mee toen, was in een hele gelukkige roes, maar als k dr aan denk wat ze allemaal gezien hebben daar, pfffffffff ;)

achja, ik probeer het maar allemaal los te laten maar is lastig zo met verplichte rust en alle tijd om na te denken *zucht*

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ooooh dat soort mensen zouden eens flink op hun muil moeten gaan!!!!
    Vreselijk...
    Ik zou het niet eens melden als ik bezig was...

Ik heb me ma, en schoonma ook niet in de buurt wonen... Me stiefma en me pa wil ik wel in de buurt hebben maar die zijn discreet en bemoeien zich er niet mee.

Opa's en oma's op fb zouden verboden moeten worden....

13. Nee meld ik bij hun ook zeer zeker niet, alleen mn andere zusje en mijn vader en zn vrouw horen het buiten mn mam en de oppas van Liam hihi.
    vorige keer woonden we nog bij schoonouders in en vliezen braken maar kreeg geen weeën dus ja kon niet anders dan dat ze het wisten haha.
    Deze ronde maak ik dan ook een bevallingsplan, en denk niet dat hun daar de eerste 2 dagen in voorkomen, hebben genoeg eerste dingen van liam meegemaakt dat nu mijn ouders en stiefmoeder die eer krijgen :D

(bevallingsplan voornamelijk voor bezoek en dergelijke dus in mijn geval)

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja bij Mel wou me schoonmoeder ook al gelijk naar boven lopen enz... Ja doeeegoeeeggg!! En mijn ma wou ik er toen bij hebben maar t ging allemaal zo snel! Maar nu zou ik dat dus niet willen meer... Zo'n band heb ik niet meer met mijn eigen ma.

Nu wil ik mijn pa en stiefma in me buurt, maar hun kan ik vertrouwen dat ze rustig blijven en niet zomaar de kamer binnen komen walsen.
    Me moeder en schoonmoeder komen daarna wel hoor. Wil t samen met manlief doen.

15. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wat bevallings plan betreft... Ben ik nog niet 100% over uit.
    Ik wil denk ik graag n baarkruk zodat ik het echt samen met me man kan doen. Hij steunt me dan van achteren.

En ik wil graag zelf me meissie aanpakken.

Verder chill en zie ik t wel

16. Mama JaDeBo

Nathanhuug jeetje vervelend zeg!! Begrijpelijk dat je er zo overdenkt.

Bevallingsplan: sowieso zo rustig en relaxed mogelijk en wil ook dit keer graag mijn meisje zelf aanpakken, zo mooi en bijzonder is dat!

Hier wordt gelukkig niks op fb gezet door mijn ouders oid maar ik zou idd ook nog amused zijn!

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Pfff wat vervelend natenhuug, zou ook goed pissig zijn.
    Ik denk dat ik mijn Facebook op privé zet tegen die tijd, dat niemand berichten kan sturen. Na de geboorte van Teun had mijn tante het ook meteen op mijn fb gezet. Heb mijn moest meteen laten bellen dat ik het eraf wilde hebben en niks erop tot ik er zelf iets op had gezet.

Schade viel gelukkig mee, maar inderdaad heel vervelend..

18. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik wil alleen mijn vriend in het zkh en de rest mag mooi thuis blijven haha. We bellen wel als we toe zijn aan bezoek.
    Verder wil ik ook zelf aanpakken, en meer foto's dan vorige keer.

Dat was het voor nu, nog niet echt in verdiept...

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Zooo ik zou ook erg boos zijn!! Niet leuk dat je schoonvader dat heeft gedaan. En dan niet eens excuses aanbieden.

Roin sterkte met t verlies van je hond.

Mama jadebo wat vervelend dat die medicijnen niet werken.

Wij hebben ook gister lekker geshopt. We hebben veel gekocht al haha.

20. Mama JaDeBo

Leuk tammie dat shirtje en broekje hebben wij ook alleen niet als setje Hihi k ga over 2,5 week ff flink shoppen Hihi

Deel Deze Pagina