16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    oohja haha leuk! ja heb zoveel leuke dingen gezien bij prenatal.

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Er zijn nu ook zoveel nieuwe, leuke en super schattige kleertjes bij gekomen Hihi!

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik mag na morgen gaan shoppen. Heb de zenuwen, betrap mezelf op het afbijten van mijn nagels. Terwijl ik dat al jaren niet meer doe...

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oeeh wat zuur Nathenhuug!!
    Ik zou ook boos zijn!

Mijn schoonouders zijn ook meteen na het telefoontje van mijn vriend naar het ziekenhuis gesjeest. Dus toen ik van de OK kwam, stonden schoonouders al met mijn zoon in hun armen, terwijl ik direct na de bevalling geopereerd moest worden en mijn kind dus nauwelijks vast heb gehouden. Pff, het is maar dat ik zo suf was, anders was ik echt uit mijn vel gesprongen! Ging schoonvader ook nog lekker macdonalds halen voor hunzelf en bij mij op de kamer opeten :(.
    Heb manlief nu heeel duidelijk gemaakt dat ik de eerste dag Niemand op bezoek wil! Er word pas gebeld als we thuis zijn! (Zo! De frustratie zit me nog steeds hoog zoals je merkt :):p)

Die baarkruk was echt geweldig Miracles!
    Op het bed had ik echt het gevoel dat er geen vooruitgang kwam. Het voelde voor mij een stuk gemakkelijker en vriend kan dan inderdaad lekker achter je zitten en 'helpen'. Zoontje is uiteindelijk op die baarkruk ter wereld gekomen.
    Hoop dat ze in het ziekenhuis ook zo'n ding hebben?! :( Of moet je daar persé op bed?

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oja oja! Ik doe mee met de buik van de maand verkiezing hier op ZP. Dus als jullie nog geen andere favoriet hebben? :p:D

Vind achteraf wel dat ik wel een wat andere/mooiere foto had mogen maken, maargoed ;)

6. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Nathenhuug ik zou ook zo boos zijn. Hier iedereen duidelijk gemaakt dat er pas Aken online mogen als ik dat zelf gedaan heb. Niet eerder. Schoonmama heeft geen internet dus daar zal niets gebeuren, mijn ouders wel, maar die heb ik het heel duidelijk gemaakt.
    Ik maak me het meeste druk over de stiefdochter van mn mannetje...maar ook die is gewaarschuwd. Posten op fb door haar heeft tot onmiddellijk gevolg dat ze weg kan blijven. Klinkt heel hard, maar normaal komt ze ook niet en onze frummel is geen zusje van haar, dus tja ben daar al heel duidelijk in geweest. Ze is 14 en kan dat dus best snappen.

Dozen heb ik nu ook allemaal binnen op de babydump na, daar moeten we nog steeds heenrijden. Binnenkort maar ff doen.

7. Mama JaDeBo

Spannend Noid! Hoelaat mag je? Succes iig

Ikke soms moet je idd hard zijn...!

Hier beetje raar gedroomd... kleintje is weer lekker actief. Al heb ik het idee dat ze hoog ligt/of iig hoog schopt...
    zo maar ff wasje erin doen en omhangen, moet ook gebeuren :)

8. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Om 16.15 pas... Laat hoor haha.

Ik droom ook de gekste dingen, word vaak nog moe wakker daardoor...

9. Mama JaDeBo

Duurt idd nog ff!! Hoop dat beetje snel gaat!!

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    fijn al die mensen die dingen online gooien...snap dat ooit! gelukkig zijn mijn fam/vrienden niet zo, maarja dat heb je niet altijd voor t uitkiezen dat snap ik...
    pfffff hier echt doodzenuwen voor morgen...😯
    iedereen die vandaag mag toitoitoi!!!

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Succes vandaag Noid!

Ik heb zo beroerd geslapen omdat onze dreumes vanaf 01:00 tot 06:30 elk kwartier huilde. In totaal 2 uur en 3 kwartier geslapen. Geen idee wat er was maar hij heeft nu wel bultjes op zijn lip zie ik.

En ik moet vandaag weer werken na vorige week ziek te zijn geweest. De achterstanden zijn dus enorm. Kan wel huilen en dat heb ik vannacht dus ook gedaan. Ik zit ook nog met het probleem van hoofdpijn elke werkdag. Ik heb vrijdag controle bij de vk en wilde t bespreken maar ga deze ochtend maar bellen.

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik snap dat ook niet natenhuug.
    Ik heb niet eens FB. Ik was die social media zo zat!
    Dit soort dingen zijn toch niet normaal?

Tegen de tijd dat ons meisje aan fB begint maak ik ook wel een account aan. Maar nu niet! En iedereen weet ook dat ik geen dingen op i-net wil om die reden en dat wordt gerespecteerd!

13. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hoelaat moest noid??
    cizmo ow dat is echt ontzettend vervelend idd! niet fijn...zou zeker bellen om even je hoofdpijn te bespreken hoor!!

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
  15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn Miracles! Hoe groot is ze nu?

En Spannend, Noid dus ook! Ben benieuwd!

16. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    wauw miracles wat een mooie fotoos!!!♡
    en wat een fijn nieuws! hoelang is ze nu idd? mooi hoor een dame met lange benen;)

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik moet om 16.15. Ben zoooo zenuwachtig, echt niet normaal. Bij mijn mannetje had ik dat helemaal niet zo, maar nu. Krijg geen hap door m'n keel, heb buikpijn en al paar x op wc gezeten. En het duurt zooooo lang voor t tijd is!

Mooie foto's miracles!!

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    295 gram is ze... lengte weet ik niet.
    ben nu ook 19+2 weken dus komt allemaal goed overeen.

19. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hier vandaag ook de 20 weken echo gehad
    En gelukkig ook helemaal goedgekeurd! :D
    En nog steeds een meid ;)

Bijgevoegde bestanden:

20. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Spannend noid!!! Ben benieuwd:-D

Noushka wat fijn dat ook bij jullie alles goed is! Mooie foto ook.

Vandaag kleur uitgezocht voor de babykamer en nog wat dingetjes gekocht :-D
    We willen de muren of een paar muren (zijn we nog niet helemaal over uit) appeltjesgroen verven. En dan assesoires roze en groen. Ook een houten tak besteld met uiltjes en vogeltjes voor op de muur, erg leuk!

Hebben jullie al een babykamer idee?

Deel Deze Pagina