Wat fijn al die goede echo's!! Mabe, welkom en gefeliciteerd! Hier ook borstvoeding proberen deze keer, psoriasis op mn borsten/tepels is volledig weg nu, dus het voelt nu wel goed dit te proberen. Vorige keer had ik het daar juist heel erg, dus vond ik geen prettig idee en daarom voor fles gekozen Eerste truitje voor ons meisje is al binnen, nu nog een leuk bijpassend broekje scoren en dan is dr eerste setje compleet hihihi
Ik val buiten de boot merk ik Wil perse in zkh bevallen en ga voor kv. Misschien dat ik kleine man aan laat leggen als hij toch op buik ligt na bevalling, maar zelfs daar ben ik nog niet zeker van...
Ik hoop op een poliklinische bevalling met mn eigen verloskundige en daarna zou ik heel grrag borstvoeding willen geven.
Noid is toch helemaal niet erg, zoals jij het wilt moet je het ook doen meid! Ik heb bij de eerste ook bewust voor fles gekozen hoor En nu ook zeker weer in het ziekenhuis, hopelijk natuurlijk aangezien de placenta pal voor de uitgang ligt momenteel haha. Maar anders dus keizersnede, dus vind ziekenhuis meest veilige keuze hihi
Nou Noid mijn zus koos onlangs voor fles ipv borstvoeding vanaf t begin. Als ik zie wat voor rust en vrijheid dat haar geeft, twijfel ik wel eens. Echt doen wat je zelf wilt! En thuis bevallen, daar begin ik dus niet aan. Ieder zo haar eigen voorkeuren!
Bij mijn zoontje heb ik geen moment getwijfeld en meteen fles gegeven. Toen ik paar weken na geboorte in stad was met vriendin en haar newborn was ik blij dat ik tijdens lunch fles had gegeven, toen zij in de h&m in hoekje ging staan voeden. Nu is het gewoon hormonenkwestie denk ik.. Ik ben nu bang dat als ik niet aanleg ik spijt krijg dat ik het nooit heb ervaren.. Maar heb nog even om na te denken he
Noid, ik wil ook in het zh hoor! En bv, ik ga het proberen maar als ik het niks vind stop ik ook. Ik verdrag zo weinig aan mijn tepels!
Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik de vorige keer een ks heb gehad.. En de borstvoeding is de vorige helemaal mis gegaan, dus ik denk dat ik nu gelijk met fles begin.. Vanmiddag de 20 wkn echo... Spannend!!
Ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen dit keer. En ga weer beginnen met borstvoeding. Vorige keer 1 maand vol gehouden. Probeer het deze keer langer, maar we zien wel hoe het loopt, ik moet ook vrij snel weer aan het werk en kolven vind ik een stuk minder . Ik vond het heel speciaal om m'n eigen kind te voeden, dus ga ik deze keer ook zeker weer doen.
Ik ga voor n thuisbevalling. Vond ik heel fijn de eerste keer. Sowieso binnenkort onze wensen omtrent bevalling en bezoek even op papier.... Heb alles wat dat betreft klaar.
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje m ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |m| 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje j ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |m| 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje m ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? ♥ - Mabe | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 7 augustus Niki2014, Guo 19 wkn 8 augustus Cizmo, controle vk Tiniedice, 20 weken echo 11 augustus Nathenhuug controle vk Mabe, 20 weken echo 12 augustus Mabe, controle verloskundige 13 augustus mamsam, 20 weken echo Giggle, controle 14 augustus Maaiike, 20 weken echo Ikke142, controle 15 augustus Riette89, 20 weken echo 18 augustus Mama JaDeBo, controle vk 19 augustus Maaiike, afspraak verloskundige 26 augustus Tiniedice, afspraak verloskundige 27 augustus Riette89, Controle ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Zit weer een keertje achter de gewone pc, dus de lijst ook voor mij weer bij gewerkt... Ik wil eigenlijk gaan voor een waterbevalling in het ziekenhuis. En abslouut voor flesvoeding, lijkt me makkelijker omdat dan ook manlief en onze dochter de kleine meid de fles kunnen geven. Binnenkort eens informeren of waterbevalling in ons ziekenhuis mogelijk is.... Verder hier hopelijk nu even een periode van stress afgesloten en even rust en op weg naar een nieuwe start. Komt goed!! Ons meisje is ons grote geluk en nu zijn we toe aan een paar dagen ontspanning.... toch maar eens kijken of we nog wegkunnen.
Waterbevalling lijkt me ok wel wat, maar volgens mij kan dat bij ons in het ziekenhuis niet. Ik twijfel nog over cursus, ik ben niet het type dat samen met vriend op pufcursus gaat ofzo. Maar toch een gaan verdiepen, bij mijn zoontje niks gedaan, maar raakte tijdens bevalling in paniek van de pijn. Dus iets van ademhalingstechnieken is misschien wel een optie...
Ik twijfel over hypnobirthing... Ik had de vorige keer meteen een weeën storm en die is niet gestopt, misschien helpt t als ik beter leer ademen. Gewone pufclub deed ik de vorige keer. Geen drol aan gehad maar wel leuke contacten aan overgehouden.