16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Leuk T en fijn!

Nee maar zwemmen oid lijkt me best lekker. Mijn zorgverzekeraar vergoed een deel dus ook dat is fijn!
    Partner hoeft ook niet mee hè?

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Super T84

Hier geen cursus oid... Weet ook niet waar ik de tijd vandaan zou moeten halen...

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Wat fijn T84!

ik zag dat er nog maar 2 jongens zijn in t lijstje. wel bizar hoeveel meiden dan haha grappig.

Ik die zwangerschapszwemmen, erg leuk en heel relax.

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oké tammie, wat moet ik me er bij voorstellen?

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha leuk T!! Gefeliciteerd ook!!

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks meiden!

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Leuk t84! Gefeliciteerd!

8. Mabe

Mabe Lid

22 jun 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd T!

9. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    we beginnen meestal met een maar baantjes. dan wat oefeningen met zo'n drijvende stokding...geen idee wat t is haha. soms ook wat ademhalingsoefeningen. ik vind het altijd lekker ontspannen.

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    t84 jeeeeeej wat fijn, wn wat leuk weer een dame;)

hier bij dochtertje yoga gedaan, heerlijk tijdens xe zwangerschap maar tijdens dr bevalling niet extra iets aan gehad.
    ben ingeleid dus alles ging 10x zo hard met mega weeën storm dus ontspannen lukte echt niet goed meer gezien ik niet meer kon zitten van de pijn...
    deze keer niks doen, heb alle oefeningen en ademhalings technieken nog thuis liggen dus af en toe even momentje voir mezelf en dan komt dat wel goed!
    spreken nog regelmatig af met alle meiden van de yoga erg leuk!!! nog 2 dames die in dec en jan moeten bevallen van hun 2e, en 1 is vorige maand bevallen van dr 2e!
    hier de behangetjes besteld voor de babykamer en nieiw behang om de kamer van kleine meisje beetje te pimpen!!!

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Nou ik heb me gisteravond toch ingeschreven voor een cursus hypnobirthing bij mucha mama. Ik ben heel benieuwd want ik ben totaal niet zweverig ingesteld. Baat het niet dan niet schaadt het niet!

12. Mama JaDeBo

Vandaag naar braderie geweest, was wel ff leuk! Super schattig haarbandje gescoord voor mijn meisje ;)!

Nu gesloopt en dus verplicht op de bank..: morgen wiegje ophalen en vooral rustig aan doen Hihi! Iets te veel gelopen vandaag en dat voel ik wel nu...

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    cizmo inderdaad, misschien heb je er wel veel aan.

Schattig! mama jadebo

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Lief hoor Mamajadebo.

Hier eindelijk op de bank, lange dag geweest. Op en neer naar sint pancras voor een vouwwagen...pfff...ondertussen het vermoeden dat ik een blaasontsteking heb, dus morgen ff plasje naar de hap brengen. Net al gebeld en moest toch echt voor maandag laten checken.....hopelijk slaap ik vannacht wat. Ben kapot.

15. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    *zucht* voor de 3e ochtend op rij om 5uur/kw over 5 wakker...en ik heb nog vakantie...het irriteerd me mateloos!!!

Sorry zit ff in de klaagmodus...

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik slaap ik al weken slecht hoor.
    Lig ergens tussen 1 uur en 6 uur elke nacht wel een paar uur wakker.
    Zullen de hormonen wel zijn.

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Heb eerst idd ook een paar wkn gehad dat ik tussendoor steeds wakker lag, maar nu gewoon wakker vanaf 5 en daarna niet meer slapen...pffff sloopt me echt een beetje...
    En als ukkie me nou wakker hield...maar dat is het ook niet want die beweegt nog steeds vrijwel niet........zucht, zal maar ophouden met zeuren hahah maar moet even m'n frustratie van alles kwijt...

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik word er ook moe van hoor. Heb nu gelukkig vakantie. Kan ik bijtrekken.
    Om half 7 gaat de wekker weer een ik lig gerust 2-3 uur wakker tussendoor.

19. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Iknu ook vakantie, maar heb al een klein meisje rondlopen dus van bijkomen helaas geen spraken...
    heb normaal ook weinig slaap nodig en maak me er over t algemeen niet zodruk over maar ben er deze ochtend even chagrijnig van hihi:p
    Achja gaat wel weer over;)

20. Mama JaDeBo

Vervelend dames dat jullie slecht slapen!! Knuffel

Hier ook wel wakker in de nacht maar niet zo lang en vaak omdat ik moet plassen of door mijn beweeglijke dametje... Woel wel enorm veel want echt lekker liggen gaat niet...

Deel Deze Pagina