Ik merk dat ik tegenwoordig slecht slaap als ik te vroeg naar bed ga. Nu ga ik dus rond 12 uur naar bed en moet tussen 7 en 8 opstaan meestal. Dan heb ik echt wel als een blok geslapen de hele nacht. Maar ga ik om 10 of 11 uur al naar bed, dan slaap ik te licht en word tussendoor wakker waardoor ik de volgende ochtend nog vermoeider wakker word. Dus voorlopig maar lekker laat naar bed
Ik kan dus ook niet meer vroeg naar bed... ben vaak wel moe maar nog klaar wakker Leuk als ik n vroege dienst heb... en uitslapen gaat me steeds beter af. Heb nog een week de tijd om uit te slapen daarna komt dochterlief terug.
Vanochtend met mijn vader een wiegje gehaald, via mp gescoord! Moet alleen zometeen ff me slaapkamer verbouwen haha! Maar tis het zo waard...
Leuk mama jadebo! Ik twijfel nog over een wiegje.. Bij mijn zoontje hadden we die van mijn zus geleend voor op onze slaapkamer. Maar na 2 weken sliep hij al op zijn eigen kamer. Dus maar heel kort nodig gehad. Meer dames die het zonder wiegje gaan doen? En hoe doen jullie dat met de baby op de slaapkamer? Ik dacht om anders voor die tijd de kinderwagenbak te gebruiken. Of is dat een beetje zielig?
Ik gebruik mijn oude kinderwagen als wieg... Das echt nog zo'n hele oude met grote bak! Lag Melody ook in
Ik heb n wiegje op de babykamer. Op onze slaapkamer niet echt genoeg plek. Heb zo n klein wiegmandje (zonder onderstel) voor in de kraamtijd. Kan dan gewoon op ons bed en s nachts lekker in de wieg op eigen kamertje. Leuke wieg mama jadebo!
Ik heb een wiegje, al ligt de kleine de eerste weken heerlijk tussen ons in. Bij mijn dochter deden wij dat ook door middel van de baby krib. Echt een aanrader! Hier de link Baby Krib Wat gaat het snel he! Hier al weer bijna 22 weken!
Mooie wieg! Super leuk! Wij doen het waarschijnlijk zonder wieg, maar ik zit nog wel te twijfelen over een co-sleeper....maar ja we zien wel wat het gaat worden
Mooie wieg mamajadebo! Hier geen wieg, kleine man gaat meteen vanaf eerste dag op eigen kamertje in ledikant. Bij mijn zoontje ook gedaan, gaf ons beide rust...
Hier een wiegje op de eigen kamer. Althans dat is de bedoeling. Heb een wieg en een ledikant. Het is dat we de wieg cadeau hebben gekregen anders was het meteen het ledikantje goworden hoor. Heel andere vraag. Zijn er meer dames die last hebben van een ontzettend jeukende onderkant. Mijn plawbuis/clitoris jeukt/brandt al 2 dagen als een bezetene. Zo erg zelfs dat ik nu in bad zit om te verlichten. Ook steeds de aandrang om te plassen, maar dan echt slechts 2 druppels ofzo. Word er helemaal gek van. Vanochtend bij de hap geweest, plasje gecontroleerd, maar geen blaasontsteking. Nu weer googelen...misschien schimmel??? Maar wat zouden jullie doen, weer hap bellen, gyn/bj bellen of maandag gewoon ha?
Ik denk idd aan een schimmeltje.... Is vrij normaal tijdens zwangerschap. Er veranderd zoveel aan je lichaam dus ook je hp daar. Even HA bellen dan krijg je een gepaste zalfje mee en dan ben je er zo vanaf. Zou niet zomaar zelf wat halen bij KV ofzo aangezien je met zwangerschap niet zomaar alles mag hebben
Ik denk ook een schimmel. Ik had t laatst ook en heb zo'n pil van canesten gyno gebruikt die je zelf bij de drogist kan kopen. Dat wel na telefonisch na te vragen bij de huisarts of t echt mag. Die zalf mag ook overigens. Je kan ook tot morgen wachten en via de huisarts wat vragen.
ik denk ook schimmeltje! zou even bellen met de HA post...want een hele dag in bad zitten en tot morgwn wachtten lijkt me ook geen optie toch hier ook eerst in een wieg en daarna ledikantje. heb een hele grote wieg waar ze zeker tot 1 in kunnen (niet gedaan want toen dochterlief ging draaien was ik bang dat se zichzelf omhoog zou tillen) dus totdat ukkie gaat draaien in de wieg en daarna ledikantje. maar aant begin ook bij ons op dr kamer, vind dat wel t makkelijkste ivm BV en helemaal met de kou tegen die tijd hihi! hoef ik niet eerst hele huis door hahaha. en vind t ook gewoon een fijn en veilig idee... hier vannacht geweldig goed geslapen!!! 8uur werd ik wakker van kleine meisje jeeeeeeeej! dat was wel fijn...
mooi wiegje! wij hebben een familie wieg mijn oma had m voor haar kinderen gekocht. en toen was hij al tweedehands. dus hij is best oud. bijna iedereen heeft erin gelegen.
Das ook bijzonder Tammie, familie wieg! Dank jullie wel, ben er echt super blij mee! Hij is ook wat groter, waar ik hem opgehaald heb heeft het kindje er tot een maand of 7/8 ingelegen, tot ze ging draaien etc... hihi! Hier beetje zwaar op t moment... dd van de tweeling komt inzicht (15/8) heel dubbel dus nu... ben enorm dankbaar voor deze zwangerschap maar toch ook zo onzeker. Moet er ff doorheen... Tevens laatste weekje vakantie voor mijn 2 grote kanjers en dan begint de school weer... weer een dagritme hihi!
Sterkte mama Jadebo! Wel fijn dat je deze moeilijke tijd mag doormaken terwijl je zwanger bent en net een goede 20 weken echo hebt gehad!
Daar ben ik ook dankbaar voor... Tranen even hun beloop laten gaan helpt soms ook wel even en hoe bijzonder is het dan dat mijn kleine meisje juist op dat moment weer begint te bewegen en naar mijn hand zwemt!
moeilijk he mamajadebo! heel herkenbaar...had dat 24/6 ook en 7/9 zal wel weer zo zijn denk ik...maar idd wel fijn dat je op dat moment iig ook t mooie mag ervaren dat je iig weer een kindje in je buik mag dragen. bijzonder dat ze juist dan ook laat merken aan je dat ze jou aanvoelt♡