Weet helaas ook hoe het voelt Mamajadebo. Hier hetzelfde verhaal. Woensdag zou onze uitgerekende datum zijn. Nu zijn we woensdag 22w. Komt goed en zal altijd een plekje blijven houden. Ik ben wel dankbaar dat we deze datum mogen meemaken met wen nieuw wondertje in onze buik. Anders was het denk ik nog veel moeilijker geweest. Mijn klachten qua jeuk waren gisteren ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Wilde vandaag de ha bellen, maar lijkt nu niet meer nodig. Donderdag afspraak bij de gyn, dus dan maar ff ter sprake brengen denk ik. Als het eerder weer brandt/jeukt ga ik wel bellen. Vandaag weer een aantal dames met afspraken...succes enne Enjoy!
gelukkig maar dat je klachtten weg zijn! hopelijk blijft t grwoon weg nu toch!! hier vandaag behangen met mn papa samen! stukje kamer kleine meissie vast doen (andere behang moet nog komen) en stukhe babykamer vast beginnen...
zooooo dames, ben ik weer! moest wel "even" bijlezen hihh. gister zijn we voor het noodweer vertrokken en onze klapkar is mooi droog mee naar huis gekomen gelukkig. ons kamertje word blauw hihhihi bij kian hadden we zilver en lime/appeltjes groen. we hebben de familie wieg van ml. aanstaande woensdag word het gekochte kamertje al gebracht whiiii. woensdag ook 20 weken echo. ben gelukkig niet meer flauw gevallen. wel af en toe nu dikke voeten en ik ben steeds zo moe.... terwijl ik prima slaap... nog een weekje en dan ook hier weer school en werken.
Meubeltjes hebben we inmiddels uitgezocht. Maar Nog geen plek ivm verbouwing. Beetje whitewash/landelijk. Behang wat er zit is toevallig roze met wit. Dat laten we Zo. Succes met de echo's meiden! Controle bij vk net gehad. Hartje klink mooi. Bm net tot aan de navel!
Vandaag ineens last van linker bil/been... Doet echt zeer met zitten/lopen etc dus maar dagje rustig aan... Kleintje is wel lekker actief Hihi! Nu ff broodje eten en dan ff lekker op de bank... Straks als lukt nog ff wasje vouwen en opruimen Dames met echo's succes en veel plezier!!
Hey meiden. Ff een vraagje over kinderwagens. Ik ben absoluut geen wandelaar en vraag me dus af of ik wel of geen reiswiegen zal aanschaffen. Het enige wanneer ik het zal gebruiken is als ik boodschappen ga doen lopend. Verder doen wij bijna alles met de auto. Wat vinden jullie? Hebben jullie veel gebruik gemaakt van de reiswieg?
De wandelwagen heb ik ook veel gebruikt bij t winkelen, als slaapplaats wanneer we op visite gingen, om m'n zoontje in slaap te wandelen als hij de slaap zelf niet kon vatten, om in de zomer/lente lekker in de schaduw in de tuin te slapen. Kortom: ik zou m niet willen missen.
Idd ook al slaapplaats bij andere, of eventueel beneden... Zeker met 2 beebjes zou ik hem niet weglaten... succes met de keuze!
Reiswieg had ik ook absoluut niet kunnen missen. Eerste 6 maanden gebruikt als bedje voor hem wanneer we weg waren...
Ik heb de reiswieg ook veel gebruikt. inderdaad met slapen bij andere, wandelen, is slaap rijden, als we de stad in gingen. Ben benieuwd naar alle babykamers straks! wel showen he?
weet niet of iemand van plan is deze kleur te gaan gebruiken... maar ik heb deze hele mooie hemel nog liggen die voor een forumprijsje weg zou mogen. hij heeft ook al op mp gestaan maar niemand wilde hem.... wij hebben nu een baby blauwe van mn ouders gehad hihi
vind kian trouwens zo schattig... hij vind alles wat met de baby te maken heeft leuk om mee te maken. helpen kiezen met het behang en de meubeltjes enzo. ml gaat nu beginnen met behangen en hij wil helpen. zo cute hihih
Leuk mamsam dat hij zo betrokken is! Ik heb alleen aerosleep in de ledikant. in t wiegje niet. was een afwijkende maat, dus ik moest een eigen matras op maat laten maken.
Wat leuk is dat hè mamsam! Super dat Kian het ook allemaal zo leuk vind en wilt helpen! Super lief! Aerosleep heb ik voor wiegje wel liggen, bij b alleen na een week of 8 gebruikt omdat meneer vanwege de reflex toen pas zijn wiegje af en toe accepteerde als hij op zijn buikje lag... Hij ligt nu gewoon in de kast. Hier rustig middagje... Nu 2 van de 3 op bed dus rust in huis! Ben ik wel aan toe Hihi! Nu lekker op de bank en niks meer voor vandaag! Krijg steeds meer de 'drang' om te gaan shoppen Hihi... Nog ffies wachten, met 3 kindjes alleen is een hele uitdaging nog weekje vakantie en dan begint de school weer. Ze zijn er erg aan toe en mama ook wel! Al zijn de weken om gevlogen...
Ik heb een aerosleep in het ledikantje. Onze babykamer is al klaar.. Maar daar ligt mijn zoontje nu nog in haha.