16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tvt

tvt Niet meer actief

Fijn mabe!
    Hier na de echo even langs t babypark geweest en kinderwagen gekocht. Hebben de Joolz Day Earth gekocht (elephant grey)!

2. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Jeej!!! Een jongen erbij in de club... Hihi....fijn dat alles goed is!!

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Wij mogen morgen weer op controle. Vandaag eerst weer een druk dagje markt.
    Zijn inmiddels druk op mp aan het zoeken voor een mooie kinderwagen....maar hé hebben nogal wat eisen...hihi.....
    4 wielen die even groot zijn
    In zittende positie vooruitkijkend
    Verstelbare duwstang
    Luchtbanden
    Beide moeten m leuk vinden
    En ga zo maar ff door. En dat allemaal voor een betaalbare prijs. Maar hebben een paar biedingen gedaan, dus komt vast goed.

Morgen toch maar paar vraagjes stellen als we op controle gaan. Zo heb ik al een week regelmatig overal pijn (tot aan mn vingerkootjes toe), veel hoofdpijn, en nog meer van die vage klachten. Best vermoeiend......ff kijken wat we daaraan kunnen doen....

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ikke succes op de markt hopelijk valt het weer beetje mee...
    En goed dat je de vage klachten gaat bespreken.

Kinderwagen: moet even kijken wat ik ga doen... Miss nieuwe kopen (€200) of anders toch via mp...

Ach hebben nog wel wat tijd... Als de kindjes naar school gaan, eindelijk wat meer tijd om even goed te gaan shoppen voor mijn kleine meisje.
    Vanochtend heerlijk wakker geschopt door mijn kleine meisje, dat is nog eens fijn wakker worden Hihi ;).

5. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een mutsy single spoke ikke! Super wagen al zeg ik het zelf. Oh wacht mijn banden zijn niet even groot maar mutsy heeft er wel zo een! Hier hebben ze vanmorgen om zeven uur het kamertje gebracht. Whiiii. Laminaat is op de helft. Vanmiddag 20 weken echo. Vrees dat ze een zware dobber krijgt want miniman is momenteel ook bezig met een grote verbouwing whahaha

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Mamsam succes en veel plezier vanmiddag!!

Mijn kleine dametje lag ook totaal niet stil met de 20 weken echo... hadden moeite mee alles goed te checken... maar daardoor wel langer naar mijn meisje kunnen kijken hiih

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo hier helaas al weer terug uit Frankrijk.. helaas kregen we op de heenweg al autopech, en moesten we een paar dagen in een stadje overleven zodat de auto gemaakt kon worden, toen de auto eenmaal gemaakt was zijn we naar huis gereden.. de vakantie was al verpest en het was nog ver rijden voor de laatste paar daagjes daar...

Hoe is het hier verder? Zal dalijk ff teruglezen... :)

Kan ik nog iemand blij maken (of weet je iemand) met een partij jongens kleding van maat 50 tm 92/98. Alles ziet er netjes uit. Staat een advertentie van hier op zwangerschapspagina. :D

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes bij de 20 wkn echo vanmiddag!

Ikke, weekse vandaag! Succes morgen bij de gyn. En heel goed dat je alles gaat vragen daar zijn ze voor... :) en kunnen ze helpen!

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Leuk nog een jongen Mabe!!!

En nog een met een goede echo!!!

Mamsam veel plezier vandaag!!

T, wat jammer dat t zo gelopen is zeg!! Balen... :(
    Ik hoop dat je toch wel iets hebt kunnen genieten???

10. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een muts van een echoscopiste zeg.... heel bla bla verhaal dat het wel eens lastig kon worden. Bla bla bluh. Zo ongeveer het enigste wat ze kon zien was dat het inderdaad een jongetje is. Boven beentje en hoofdje gemeten maar er niks over gezegd. Twee hele lichte foto's mee gehad... terwijl ik eerder echo's op dat apparaat heb gehad en die waren wel heel duidelijk. Oh en navelstreng heeft drie vaten... maar dat wisten we al... zowel mn man als ik vonden dat ze het vrij makkelijk opgaf. Straks afspraak bij vk. Ga het nog wel aankaarten. Mag wel over paar weken nog een keer... bluh

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb ook de mutsy 4rider single spoke!
    Volgens mij idd een fijne wagen! Van mp gehaald. Ziet eruit als nieuw!

Mamsam, was dat de 20wkn echo in h'sum?
    Wat vervelend!

Verder weer goede berichten lees ik!

12. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben wat opgelucht en gerust gesteld. Vk was er een die kian zn bevalling ook grotendeels heeft gedaan en vaste klant bij mij in de winkel. Ze wist nog precies hoe en wat. Ze vond het verschil ook niet normaal en is direct naar de echoscopiste terug gelopen. Die zei van ja ze mag wel met twee weken terug maar of er dan een ander beeld uit komt kan ik niet garanderen. .. dacht nee duh dat kan niemand! Dus over twee weken terug. Vk kwam zelfs nog aangesneld toen ik afspraak stond te maken dat het dan dr volgende keer niet weer op woensdag moest want dan zou ik dezelfde krijgen. Zo opgelucht nu.

Was trouwens in almere.

Heb geen afstand kunnen doen van de wagen van kian. . Hihi voordeeltje dus

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ah oke!
    Nou raar vind ik het wel.
    Gelukkig over 2 weken opnieuw dan.
    Ik dacht al in Hilversum was dit niet mijn ervaring.

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Stom zeg Mamsam.
    Bij onze 20 weken echo vertelden ze juist heel uitgebreid wat ze aan het doen waren enz.enz. Ook al lag de kleine hele tijd te draaien.

Heb gisteravond na een paar uur gespeur op internet gewoon een schattig behangetje besteld :D. Hoop dat het snel binnen is.

15. leuk zeg al die vorderingen op de babykamers, kan niet wachten om zelf ook aan de slag te gaan.
    Maar helaas, eerst over anderhalve week nog 2 weken op vakantie en dan misschien nog verbouwen (van 1 kamer 2 maken pfff)
    Maar ook al andere opties klaarliggen en meubeltjes zijn al uitgezocht, dus op vakantie gaan we al onze ideetjes uitwerken en dan beslissen we wat het wordt, zodat we gelijk erna de benodigde stappen kunnen ondernemen hihi.

Gelukkig veel klussers in de familie van mn vriend, dus als we eenmaal weten hoe en wat dan is het ook met n week helemaal klaar :D

En dan mag ik me weer gaan uitleven op de muurschildering met de naam van ons prinsesje hihi, bij Liam ook gedaan dus dat krijgt zij ook. Nu al zin in <3

Verder gaat alles redelijk goed nu, de rust die ik genomen heb door de ziektewet in te gaan begint langzaam zijn vruchten af te werpen, zowel lichamelijk als mentaal voel ik me een stuk beter nu :)
    En ook nog eens 2 heerlijke weken Spanje tegemoet, kan niet anders dan super relaxt terug thuis komen hihi.

Daarna weer lekker ritme voor Liam, weer lekker naar de peuterspeelzaal 4x pw. Vind mama ook heerlijk hihi, kan ik al zijn ouder kleertjes uitzoeken en verkopen, net als t oude speelgoed wat zn beste tijd al gehad heeft.
    Heerlijk als het huis dalijk weer helemaal opgeruimt is en er plaats komt voor een nieuw klein mensje :D

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Deze foto's zijn gemaakt toen de kleine man moest komen. Broertje krijgt ook deze kamer, voor T. Kopen we een andere.

17. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oh.... nog iemand al lekkende (.)(.) whaaaaaa

18. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hier ook!

19. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze 20 weken echo was goed!

Enne....nog 2 meiden erbij..

20. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Haaaaha jij versterkt t meiden groepje ff dubbel!!!
    Gefeliciteerd!! Super zeg!

Deel Deze Pagina