Dubbel gefeliciteerd! ! Niet nog geen lekkage Wel kriebelen borsten zo nu en dan een pijnlijke tepels.
Jaaa maaiike wat fijn dat alles goed was! En wat leuk, 2 meiden in 1x dr bij, dalijk zijn het 2 dames per jongen hihihi Nog geen lekkende (.Y.) gelukkig, wel jeuk en gevoelig maar dat is nog niet echt storend hihi. Noid, lief kamertje zeg!!!
Lekker Nathenhuug, nog ff lekker op vakantie! Lijkt me heerlijk. Hier is de vakantie alweer ten einde. Maandag zoonlief weer naar school en weer ritme in huis. Ook wel lekker. Gefeliciteerd Maaike!! Leuk zeg! Hier alleen doorzichtige druppels uit m'n (.)(.), maar alleen als ik er aan zit. Ze lekken niet spontaan ofzo . Bij de eerste zwangerschap trouwens helemaal niet gehad, daar begon het lekken pas tijdens de bevalling.
Gefeliciteerd Maaiike!! Hier nog niet met babykamer bezig. De eerste paar maanden hopelijk bij ons op de kamer in de wieg. Gaan als de kleine ongeveer 5 maanden is verhuizen. Vind het zo zonde om dan een hele babykamer te maken. In het nieuwe huis krijgen onze twee mannetjes een mooie nieuwe kamer, maar dat duurt dus nog even.
hahahahahaha wauw alweer 2 meiden erbij whuhuuu! fijn dat alles bij iedereen weer goed is! (.Y.) hier slleen als ik erin knijp komt er iets uit, maar niet veel...druppeld niet uit zichzelf. wel jeuk en gevoelige tepels controle gistet was goed! wil iemand mijn volgende controle (29aug) op dr lijst zetten?
Maaiike fijn dat alles goed was! enn wat leuk 2 meiden! de jongens hebben het straks voor t uitzoeken.
Leuk maaike worden veel meiden zo.... Hier vandaag weer controle gehad. Onze frummel doet het super!!! En onze dame van 7 was mee. Zo lief, de gyn liet haar de echo maken..hihi...uiteraard met hulp, maar die lach op dat snoetje...onbetaalbaar!!!! Vandaag ook onverwacht geslaagd voor een kinderwagen. Supercomplete set. Mutsy Joey urban rider. Ouder model, maar ziet er nog super uit EN voldoet aan onze hele wensen waslijst......Hihi...krijg hier de foto niet erbij gezet, maar in de fb groep staat ie wel!!! Als er nog dames op fb willen meekletsen......pb ff
jaaaaa hoor nog meer meiden whaaaaaaaaaaaaaaaaa. ikke, dit model bedoelde ik inderdaad! super toch lekker met onze mutsen scheuren whahahah
Hallo allemaal,we zijn terug van vakantie,heerlijk 2,5 week in italië geweest.Wel erg warm,laatste dagen had ik echt zo iets het mag wel wat minder. Dag voor de vakantie de 20 weken echo gehad.In principe alles goed,alleen iets te veel vocht bij hersentjes.Gemiddeld is dat 0,7/0,8 cm..dit kan natuurlijk altijd minder of meer zijn,net alles wat een gemiddelde heeft.Maar als het vocht meer als 1cm is dan sturen ze me door naar de gyn voor extra controle.Bij ons was het 1,1cm. dus echt net erboven.Omdat alles er verder goed uit zag maakte ze zich er niet heel druk om en ook de gyn zei dat het waarschijnlijk niks is,dus besloten na de vakantie voor de echo te komen..deze hebben we nu dinsdag..nu het bijna zover is,is het ook
Wel beetje spannend. We weten trouwens niet wat het gaat worden,dit hield ze ook goed voor zich,want ze had het wel gezien Nou ga even bijleren hoe het met jullie gaat.
Net de 20 weken echo gehad De kleine is goedgekeurd! Alles was zoals het hoort. en de kleine beeb woog 365 gram en was ook mooi kwa lengte echt een gemiddeld kindje! Kleine was met zijn vingertje aan het wijzen en armen aan het zwaaien! Helemaal in love!
Mooie foto's Riette en Elyc!! Leuk!! Hier net ff lekker meegeslapen met zoonlief. Echt heerlijk, alleen ik kan daarna zoooo moeilijk wakker worden! ☺️ Druk aan t zoeken naar de accessoires van de babykamer. Ik kan niet kiezen tussen het textiel van baby's only en koeka. Vind van koeka de roze kleur mooier, maar de aankleedkussenhoes zo stom omdat de wafels niet doorlopen... Wat een dilemma's!!
Hier morgen op kraamvisite bij mijn vriendin, die is gisteren bevallen van een zoon. Dus vandaag lekker even geshopt, mand vol cadeautjes Alleen wat erg lastig was, de kleine maatjes waren nog helemaal niet compleet in de winkels of er was weinig. 1 winkel had alleen een paar neutrale kleertjes hangen, een ander alleen broekjes, shirtjes moesten nog komen...nu in maat 68 een stoer setje gekocht, kan het wat later aan. En wat een meiden hier zeg....misschien worden de verrassingskinderen dan jongens Vandaag ook behang wezen kijken, best moeilijk als je niet weet het gaat worden.maar komt vast goed.