mooie echo's meiden! Zat oude topics te kijken en vond er een over verkeerde geslachtsbepaling bij 20 weken echo. het waren er toch best veel die een meisje kregen maar toch en jongen was. toen dacht ik toch wel ooohjeee... heb al aardig roze ingeslagen. zijn jullie hier bang voor? nu hebben we toch nog een pretecho staan maar ik zou wel even moeten omschakelen. jongen is tuurlijk ook welkom maar en meid ben ik nu op ingesteld. hoe groot is de kans dat ze het mis hebben?
Ik hou we wel iets rekening mee. Wel ook al roze ingeslagen, maar bijvoorbeeld geen roze wagen. Manlief wil de naam straks op zn onderarm, maar toch even gezegd dat het wel slim is daarmee te wachten tot ze er is. Hihi... Ga bij een volgende echo en evt pretecho ook dubbelchecken hoor.
De overbuurvrouw van mijn tante heeft 3/4 keer bij haar echo te horen gekregen dat het een meisje werd...en toen was het toch echt een jongen (is wel al 9/10 jaar geleden, dus de kundigheid is vast weer wat verbeterd)
Hahaha ik lach me stuk als dat zo zou zijn... Naja ik heb t zelf ook duidelijk gezien gelukkig, t is echt een meid hier. Duidelijke kon gewoon niet bij de 20 weken echo.
Ik had van het begin af aan het gevoel dat het een meisje zou zijn. Dit gevoel was heel sterk! 2 echo's bevestigen het! Maar als het een jongen blijkt is het echt net zo welkom! Moet alleen even omschakelen. Heb inmiddels ook wel wat roze. Dat wordt dan maar gebruikt als pyjama denk ik :') Heb overigens ook veel neutrale dingen hoor!
heb over the top blauw hihihih. had van te voren ook een sterk jongen gevoel. ook nu twee maal duidelijk bevestigd op echo's
Had hier ook sterk voor gevoel voor meisje en al 2x bevestigd... Tevens door een echoscopiste die al lang in het vak zit en er nog niet naast heeft gezeten ik haar loopbaan... Wil ook nog een 4d echo laten maken en krijg nog wat echo's dus kan altijd ff laten checken mocht ik twijfelen. Hier ook wat neutrale dingetjes maar voornamelijk roze Hihi! Kleintje is weer lekker actief, love iT! Buik gaat steeds op en neer Hihi... Eerst onder en nu boven en richting het midden klein boefje!
Mooie echo's. meiden! Ik wil ook nog een pret echo laten maken. Hadden we bij de eerste ook gedaan. We hebben al.wat leuke accessoires gekocht voor de babykamer.. so Cute! Fijn weekend..
Jeeej!! Hier onverwachts een babykamertje opgehaalt voor 100 compleet!!!! Echt mega blij... Kan pas later de foto's laten zien, aangezien we nog geen ruimte hebben om ze neer te zetten. Wel helaas weer veel harde buiken gehad... Baal!! Echt ook 6-7x in n uur.... Maar na rustig zitten gaat t gelukkig weer
Ojee Miracles. Rustig aan doen meid! Leuk dat je een babykamertje hebt gekocht Ben benieuwd! We hebben die van ons een aantal maanden terug al van mp gehaald. Ook voor 120 ofzo. Mooie meevaller Ik zoek alleen nog van die mooie knopjes voor aan de commode om te vervangen. Ze hadden altijd mooie bij de xenos, maar nu hebben ze alleen nog saaie over zag ik gisteren.
Wat leuk mamsam!! Waar kan ik bestellen? ☺️ Fijn Nouschka en Miracles dat jullie de babykamers al hebben! Wij houden hier de meubelen van zoonlief, dus ik hoef alleen nog maar andere dekentjes, aankleedkussenhoezen en accessoires te kopen. Gisteren de hele ochtend doorgebracht in babypark (en tienerpark) en bijna alle aankleding van de nieuwe kamer van zoonlief en de baby uitgezocht. De kamers worden weer zoooo leuk, al zeg ik t zelf! Daarna naar ikea geweest om wat kasten etc op te halen. Fijn dat t binnen is, maar t werd me wel teveel. Ik had gisteren pijnlijke krampen in m'n buik. Ik weet niet wat harde buiken zijn, maar dit misschien?? Vandaag dagje rustig doen!
Ik heb ook zo'n zin om de kinderkamer te gaan inrichten! . Ivm de verbouwing hier in huis moet het echt nog even wachten. Vanmorgen duwde ze haar rug omhoog denk Ik want ik had een flinke bobbel aan 1 kant. Vriendje kon het zo voelen wegdraaien onder zijn hand!
Goedemorgen Leuk zo goedkope kinderkamer Hier gister ook al de commode neergezet, althans mijn spullen in de kast en zo is de kast vrij voor mijn meisje. Heb een ladekast van 4 lades. Gister dus al wat spulletjes in gelegd, zo leuk!! Hihih van de week maar even flink shoppen voor mijn kleine meisje. Hier is ze erg bewegelijk en mijn buik beweegt steeds meer, gister voelde ik ook dat ze de hik had... hihi getik steeds achter elkaar. Verder nog altijd misselijk, helaas... medicatie haalt wel 'scherpe' randje eraf... leg me er maar bij neer. Vakantie is voorbij, morgen begint de school weer ! Kindjes hebben er weer zin in... morgen ook weer naar vk. Heb wel veel last van rusteloze benen, eens aan vk tip vragen morgen, is namelijk erg irritant! Fijne zondag!
De beweging is hier ook elke dag Veel voelbaar. Maar deze grote bult had ik nog niet gevoeld zelf. Was echt veel te groot voor een voet of hand. Was leuk!
zo leuk he dat inrichten en shoppen hihihi. met een beetje mazzel ga ik vandaag ook weer verder. de trapkast in de babykamer hebben we gisteren uitgemest en ml heeft het laatste stukje laminaat dr in gelegd. alleen zo raar.. we kunnen de bekleding van de wieg niet vinden... alles lag in de kast behalve dat... nou ja dan maar licht blauwe laten maken door schoonma hihihi. ik kon woensdag de vk vertellen dat het niet de rug maar de placenta was die ze voelde hihih zo grappig om gelijk te hebben. ze keek later met de echo en vroeg wat ik nog kwam doen lol. dames met harde en vervelende buiken rustig aan he! hier vakantie ook weer voorbij bluh... nu maar aftellen tot mn verlof hahahah.
Hier moet eerst de grote meid verhuizen naar zolder en dan pas kunnen we echt t kamertje inrichten. Er is dus nog een hele hoop werk aan de winkel. Ik voel de meid ook elke dag heel erg... Vaak vooral op me blaas. En soms ook echt dat me hele buik beweegt.