Leuk! Ik ben ook van alles zelf aan het naaien. Knuffeltjes, een speelkleed, knisperdoekjes, lakentjes en gordijnen.
Oooo jeej! Vandaag weeeeer zoveel online gekocht van koeka en baby's only in het roze. Stel je voor dat t toch een jongen is!! 😂 (dan ben ik blij dat die spullen op marktplaats nog best wat opleveren zeg ik maar tegen manlief!) Voor zoonlief zo'n stoere silhouette lamp van little dutch met vliegtuigen besteld voor zijn jongenskamer. Zo leuk en verslavend al dat inrichten!!
wat leuk al die crea bea's hier hihihi! ik vind dat ook altijd erg leuk.om.te doen, maarja geen idee welke kleur he hahahaha! en met kleine dame die hier rond loopt lukt dat natuurlijk ook niet altijd jezelf daar de tijd en rust voor te gunnen... maar wel leukkkkkkk en verslavend dat geknutsel
hihihi giggle, daarom heb ik het glitterwolletje ook in het mintgroen en roze gekocht toen het uitkwam whahaha weet alleen nu niet zo goed wat ik er mee ga doen. want heb niks met groen en roze tsja zucht whahahah
Bah wat een baggernacht weer. Ik lig al vanaf half vier te draaien. Echt niet leuk. Ben kapot. ... Vandaag weer een hoop te regelen. Auto van mannetje heeft het begeven, dus daar moet een andere voor komen... En zo zijn er nog wel meer dingen...bahbah...en dat zonder echte nachtrust... Weet niet eens echt waar ik wakker van word,, mss van het gedraai van onze frummel, want die is me een partij actief. Ergste is dat als we dalijk bijna gaan opstaan het ineens lijkt alsof ik wel weer kan slapen... Zo raar....vanmiddag maar weer middagdutje....weet het anders ook ff niet meer....
Vervelend ikke! Hopelijk kun je vanmiddag nog even slapen. Hier ook slecht geslapen, bleef draaien *zucht* kleintje enorm actief, wint die nieuwe kozijnen doet kraken ook niet erg fijn... Zo kindjes wakker maken en klaar maken voor de eerste schooldag, dan door naar vk en voor de rest maar rustig dagje...
Leuk dat een paar hier zo creatief zijn! Hier nog 2 weken vakantie... heb vannacht ook super onrustig geslapen. Duurt steeds zo lang voor ik in slaap val. Buik is de laatste 2 weken enorm aan het groeien, leuk, want nu ga je t pas echt goed zien. Kindje beweegt nu erg veel. Ml voelt t af en toe ook en is dan superblij
Weer goed gekeurd bij vk... wel de glucose test meegekregen met dat vieze drankje bah! Zie er nu al tegenop, al moeten we nog even wachten (moet tussen 24-28 weken) hopelijk houd ik het vol vanaf 23.00 uur niks meer eten en drinken, na 8.30 pas bloedprikken dan drankje en 2 uur later weer prikken, daarna mag pas eten... Mijn kleintje is weer goed gegroeid en hartslag was prachtig. Wel is ze iets kleiner dan gemiddeld dus zal ze ongeveer rond 3400 gram uitkomen met de geboorte... Nu maar op de bank, kindjes op school dus alleen mijn kleinste boefje om me heen
fijn dat alles goed is... ben wel benieuwd hoe de glucosetest bij mij gaat lopen dan... want ik moet toch echt smorgens mn pil voor mn bloeddruk innemen... en als ik niet eet dan klapt de pil er dubbel zo hard in.. weet wel hoe het drankje smaakt... van dat soort drankje krijg je een makkelijkere stoelgang van.... heb ik gebruikt toen ik bevallen was van kian. tis inderdaad ranzig
O ik moest die glucosetest de vorige keer ook inderdaad. Nu gelukkig niet, want echt leuk vond ik het niet om zo lang niks te eten! Succes ermee!
Ik hoop echt dat de glucosetest mij bespaard blijft. Heb die als kind ooit mogen doen en sindsdien krijg ik te zoete sappen/siropen en dergelijke niet meer weg. Hoezo traumaatje... hihi... Ach we wachten het maar af he. Verder ben ik nu alweer pan gaar. Onze lieve meid is weer voor een paar dagen naar dr mama, dus ff iets meer rust wat dat betreft. Maar zoveel te doen en te regelen dat een middagdutje er waarschijnlijk weer bij ingaat schieten. Zit nu op de pc dus kan hier ff onze kinderwagen spammen.... hihi... ben er zo blij mee.... straks al eens checken of ik het onderstel ook in de bak van mijn koekblik krijg...
Waarom krijgen jullie die test dan? Heb er eigenlijk niks over gehoord. Ikke wat vervelend zo'n rotdag, vanavond op tijd naar bed en hopelijk een goede nacht. Hier de oudste ook weer naar school. Tot vorig schooljaar hadden ze een soort van continurooster, al werd het niet zo genoemd, omdat de leraren zelf de pauze's deden. Vanaf nu moet je dus je kind ophalen tussen 12:00-13:00 of overblijfgeld gaan betalen. Hier haal ik haar sowieso 2x in de week op en 1x in de week overblijf. Dus wel even wennen, veel meer op de klok leven. Donderdagochtend gaat m'n kleine meisje voor het eerst weer naar de peuterspeelzaal. Dit keer alleen in een ander dorp aangezien de peuterspeelzalen in deze gemeente allemaal gestopt zijn, omdat de subsidie van de gemeente voor peuterspeelzalen gestopt is. Zal voor haar dus ook wel weer even wennen zijn. Morgenochtend hebben wij de echo, hopelijk alles gewoon goed zoals we verwachten. Woensdag weer controle bij vk en donderdag fysio. Verder heb ik mij opgegeven voor zwanger en fit en ga daar volgende week mee starten 1x in de week. Ben benieuwd, mijn conditie is echt 0 en echt jaren niet gesport. Bij de meiden ook niks geen cursus of wat dan ook gedaan, maar hoorde dit van mijn buurvrouw en dacht laten we gewoon eens gek doen Lijkt me ook wel gezellig met andere zwangere Hier verder wel goede nachten, al ben ik overdag toch ook wel moe. Wordt alleen sinds 2 weken geregeld wakker van kuitkrampen
Ik moet ook de glucose test doen. Bij mij omdat m'n vader suikerziekte heeft. Over twee weekjes aan de beurt. Bij m'n vorige zwangerschap was het nog een andere test dus ik ben benieuwd. Het niet eten tot ongeveer 11 uur zal wel een uitdaging worden
Zwanger en fit is best leuk, vooral als je een leuk groepje hebt! Conditie is echt niet nodig, je mag de oefeningen op je eigen manier doen.
Las zelfs dat de kans bestaat dat als het niet goed blijkt dat je dan insuline moet gaan spuiten. ... nou echt geen zin in. ... heb er zeven jaar geleden niemand over gehoord. ...
Ik heb nog niets gehoord over de glucosetest. Nu zijn diabeten mijn werk dus ik weet er wel Veel van. Hoewel ik geen vrouwen met zwangerschapssuiker zie hoor. Verder lig ik ook alweer een uur wakker. Kleine lag weer flink te keer te gaan net. Denk dat ze nu weer slaapt. Ben zo mega allergisch! Weer zijn aan het verbouwen en al die tijd al niezen en een dichte neus. Volgens de vk is het ook erger als je zwanger bent. Je afweer is een stuk minder hè? Op het moment dat ik wakker wordt in de nacht log ik eerst een uur te niezen en te snuiten. Nou ja, hopelijk is het gauw over.
Ik zie er nu al tegenop... Blegh! Heb de 2e zwangerschap wel lunchcurve moeten prikken en 1x gewoon bloedsuiker. Deze tesr nog niet gehad... Ga er niet vanuit dat er iets is.. Hier moet je eerst naar diëtist en dan vervolgens naar diabetes verpleegkundige ofzo... Nadeel is dat dat het medisch wordt.. Blijf positief Hier nu al moeite met opstaan blegh! Straks komen ook nog mensen van de renovatie wat pijpjes in de grond dichten... Zijn ze gewoon 4 uur mee bezig whaa! Verder is gisteravond mijn wasmachine overleden... Dus gaat weer lekker! Nu eerst maar kopje thee en kindjes wakker maken en klaar maken voor school!