Lief buikie!! Enne ik laat me afspraken ook voor wat t is hoor meiden... Laat t wel weten als ik geweest ben en hoe het is. Ik begin me ondertussen al aardig te vervelen thuis... Manlief werkt gewoon nog en ik mag niet zoveel. Dus dochterlief op halen van school en weer terug is een beetje me dag indeling... En hier ook een rotnacht gehad
Mooi buikie al mamajadebo! Wat een slechte slapers hier allemaal...ik ging wel goed toen ik vakantie had, maar na gisteren te hebben gewerkt, door de nacht heen steeds weer wakker. Voel toch echt weer m'n rug en pijnscheuten in m'n been, echt niet fijn. hierdoor lig ik dus ook niet lekker Ook nu ik even zit en dan weer in beweging wil komen moet ik door even door de erge pijn heen, als ik eenmaal in beweging ben wordt het wat minder gelukkig. Donderdag weer voor het eerst naar de fysio, 6 weken niet geweest, ivm haar vakantie en daarna die van mij, dus hopelijk brengt dat weer de verlichting zoals de andere keren. Vandaag controle vk. Echo was wel even spannend gisteren toen ze zei dat ze een bepaald structuur niet kon vinden....dan denk je wel even wat nog meer...maar gelukkig viel het uiteindelijk allemaal mee. Cizmo: Succes de aankomende dagen, het zal wel even wennen zijn, je moet even je ritme gaan vinden in het alleen alles doen. Komt vast goed, en anders sommige dingen gewoon even niet wat niet direct nodig is. Wat gaat het toch snel even goed he meiden...al ruim over de helft
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje m ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje m ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje m ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje m 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje j ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje j 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje m 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje m 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje m ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje m+m ♥ - Mabe | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 26 augustus Tiniedice, afspraak verloskundige 27 augustus Riette89, Controle 29 augustus Giggle, controle 2 september Maaiike, controle vk 4 september Noid, controle vk 15 september Mama JaDeBo, controle vk 19 september Giggle, pretecho 20 september Mama JaDeBo, 3/4D echo 23 september Tammie87, 3d echo 9 oktober Noid, groeiecho 21 oktober Mama JaDeBo, echo placenta lokalisatie 31 oktober Noid, groeiecho ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Ik lees wel mee dames, maar typ niet veel mee haha. Gaan maandag een midweek weg, dus druk bezig het huis aan kant te krijgen. Doe alles terwijl mijn zoontje in bed ligt, dus sjouw nogal.. Net ook een buikfoto gemaakt, kleine man lag gisteren met rug en billen aan voorkant, zelfs mijn vriend kon het goed voelen!
Noid mooi buikje! Enne lekker hoor midweekje weg! Ik probeer echt even op de bank te gaan liggen als mijn zoontje slaapt. Anders trek ik t niet Hihi. Van de week wasmachine overleden dus zometeen komt de nieuwe gelukkig al. Wasjes gaan allemaal door hier. Morgen ff met dochterlief de stad in... Heeft groeispurt gehad past nauwelijks nog iets *oeps*. Kleine meisje is duidelijk te voelen, en ook te zien bewegen haha. Erg bewegelijk is ze. Tijd gaat echt snel! Eerste schoolweek alweer bijna ten einde... Ben wel toe aan weekend, even 2 dgn niet om 6 uur op, best vermoeiend even haha
Noid: Mooi hoor en al goed te zien! Mamajadebo: Jeetje dat is echt vroeg op elke dag, hier is het 7 uur, tenzij ik natuurlijk moet werken, dan is het net als vanochtend ook 6 uur. Wat kunnen ze soms snel groeien he, zie het hier aan de oudste ook echt. Inene zo snel gegaan. Gelukkig de nieuwe wasmachine, wat moeten we toch zonder die dingen
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje m ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje m ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje m ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje m 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje j ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje j 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje m 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje m 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje m ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje m+m ♥ - Mabe | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |m 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 26 augustus Tiniedice, afspraak verloskundige 27 augustus Riette89, Controle 29 augustus Giggle, controle 2 september Maaiike, controle vk 4 september Noid, controle vk 15 september Mama JaDeBo, controle vk 17 september Niki2014, controle vk 19 september Giggle, pretecho 20 september Mama JaDeBo, 3/4D echo 23 september Tammie87, 3d echo 9 oktober Noid, groeiecho 21 oktober Mama JaDeBo, echo placenta lokalisatie 31 oktober Noid, groeiecho ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Hoe gaat het met jullie, dames? Ik zit weinig achter de pc, maar lees nog wel mee. Gisteren controle bij de vk gehad en alles was goed. Volgende week heb ik weer een pretecho op 28 aug met 22w1d. Ik ben benieuwd
Hier terug van 2 weken vakantie in Frankrijk. Flink gekoukleumd vooral de nachten en dat heeft zijn weerslag gehad op mijn gestel. Flink last van mijn bekken en heupen. Ook flink last van mijn darmen, waardoor ik soms zo'n grote harde buiken heb, waardoor ik wel 34 weken zwanger lijk. Ook dat komt deels door de vakantie, want die vieze toiletten op de camping nodigen nou niet uit om je best te doen Verder bekend met darmproblemen tijdens de zwangerschap, maar had gehoopt er dit keer minder last van te hebben. Verder een lekker beweeglijk meisje in mijn buik. Fijn om te lezen dat de 20 wk echo's zo goed voor iedereen hebben uitgepakt. En leuk dat iedereen zo druk is met kamertjes en zo. Hier ook alles al in huis.
Lekker op de bank genieten van ons meisje. Reageert heerlijk op mn hand. Praten jullie tegen de kleintjes? Ik bij mn vorige zwangerschap wel, maar nu niet echt. Is meer aanrakingen....papa en grote zus praten wel tegen dr.
Welkom terug Tiniedice! Jammer dat jullie t zo koud hebben gehad. Als zwangere komt dat toch wat harder aan hè? Ik praat niet tegen de baby. Ik ben daar een beetje te nuchter voor denk ik. Sowieso ben ik deze keer weinig met de zwangerschap bezig omdat ik al zo druk met de dreumes en alle andere verplichtingen en het niet meer zo'n groot wonder is als de eerste keer. Dat vind ik wel jammer. De eerste zwangerschap vond ik geweldig en ik voelde me ook geweldig. Nu geniet ik bijna niet.
Heey!! Welkom terug vakantie ganger! Jammer dat t zo koud was... Ik praat wel tegen de kleine meid... Dochter is al 7, had sowieso nooit verwacht met iemand een kind te krijgen en hebben we al twee miskramen gehad vanaf 2012. Los daarvan was alles een hel met mijn ex.... Mijn man geniet onwijs en t is zo spannend weer!
Wat heerlijk hè ikke dat ze reageren op aanraking Hier ook bewegelijk meisje, praat wel tegen haar vooral als ze zo actief in Tijd gaat echt snel probeer er wel bij stil te staan maar ja ook druk druk druk...
zoo alles bijgelezen... toch wel veel als je 3 weken offline bent geweest.. fijn dat de 20 weken echo's allemaal goed verlopen zijn, nu hopen dat dat zo blijft! Nu is ook iedereen geweest denk ik toch?! Ik heb het nieuws net wereldkundig gemaakt op facebook.. wat een volk komt er direct op af zeg, heb ik niet eerder meegemaakt blijkbaar bij het juiste nieuws is iedereen wel actief
Vroeg me af of er hier ook mensen zijn die zelfs positiekleding niet lekker vinden zitten, ik heb vooral problemen met buikbanden aan broeken/rokken. In de winkel lijkt t prima maar als ik er een dag in loop heb ik een soort pijn rondom mijn buik, heel vervelend aangezien een joggingbroek niet altijd kan zeg maar. Iemand ervaring en idee hoe dat kan/ oplossingen?
Ja ik praat wel eens om beweging uit te lokken haha ik voel haar nog niet heel vaak. Soms helpt het als ik rustig lig en tegen haar praat. Welkom terug tiniedice Cizmo wel jammer dat je minder geniet.
hier praat ik ook niet echt tegen de baby, heel af en toe maar eigenlijk vind ik het stom klinken. Speel sochtends vaak wel even, wat een heuvellandschap kan zo'n klein ding al creeeren!
Sznne ik vind t ook niet altijd fijn zitten. Het liefst loop ik de hele dag met een blote buik en t liefst ook geen broek aan.
Hier zit ook lang niet alles lekker. Nu moet ik ook zeggen dat ik maar een paar positiebroeken heb, maar op het moment het liefste gewoon niets aan heb inderdaad. Buik is ook aardig op spanning. Hele dag smeren, maar komt denk ik ook door een stuk vermoeidheid. Slaap zo slecht, waardoor overdag functioneren ook moeilijker wordt. Nu komt ik langzaam op het punt ziekmelden of niet. Werk weliswaar in de zaak van mn mannetje, maar er blijft nu te veel liggen waar ik niet aan toe kom of wat gewoon niet meer lukt door de vermoeidheid. Kan ik me beter ziekmelden....kan hij met de kosten die hij bespaart voor vervanging zorgen toch? Ten minste...als je ziek bent door zwangerschap wordt dit door het UWV betaald dacht ik he