Volgens mij alleen als je daar ook verzekerd bent... Maare ze hebben hier een uwv topic... Dus daar kun je t even vragen.
Morning.. Zo hier weer aan het werk na 4 wkn vakantie.. was ff wennen vanmorgen ineens moet alles weer op tijd. Sznne, ik heb dat ook hoor.. vind ook niks lekker zitten. Als ik ergens ben of op mn werk doe ik wel mn zwangerschapbroek aan. Maar zodra ik thuis ben lekker mn trainingsbroek en niet zo band over mn buik.. Hier net toch maar een afspraak gemaakt voor een pretecho.. lijkt me toch wel leuk.. bij de eerste ook gedaan en ook leuk om er van beide een dvd te hebben.
ah ben toch niet de enige, ik heb het liefst idd ook mijn buik gewoon ''los'' hangen tammie of bloot als het warm genoeg is. Toen ik bij de prenatal keek voor kleding hadden ze alleen maar dingen met zo'n grote band is toch ook vreemd? Ik sla de band nu vaak om naar beneden maar comfortabel is anders. Ga maar es kijken op de markt voor zo'n ''sjompie'' broek, mag het niet van ml maar als dat het enige is waarmee ik nog kan werken/ fietsen straks... moet het maar Band eruit knippen vind ik ook weer zonde en denk dat alles dan afzakt. pff dilemma! t84, ik had dat ook, heerlijk dat je horloges etc links kan laten liggen als je vakantie hebt he?! Ik snooze de wekker nog steeds bijna een half uur elke ochtend, ookal wordt het dan aanpoten, hopelijk went het nog
T84 leuk! Mijn afspraak staat ook al, ben zo benieuwd hihi. Hier een rotnacht achter de rug... kleine was erg actief. Banden rekken ook weer lekker op. Niet zo fijn! Vandaag kwam de schoolfotograaf al, dus kindjes ook weer op de foto. Zometeen mijn kanjers alweer ophalen... dag vliegt om!
in mijn maat positiekleding vinden vond/vind ik een regelrechte ramp. (54 broek) maar ik heb de oplossing, heb expenderbelts van vriendin gehad. met kian had ik zelf van een oud tshirt en knoopsgaten elastiek er een geflanst. vriendin gebruikt ze niet meer dus ik kreeg ze. met een buikband er op. had van vriendin wel smallere buikbanden gehad maar die rolde af. ik had er nog een van kian liggen en die zit van onder mn bh tot op mn kont en heb geen last van afrollers hihi.
Ikke, als jij gewoon als werknemer op de loonlijst staat en bijvoorbeeld na overleg met de verloskundige voor 50% ziek wordt gemeld krijgt je werkgever (dus in jouw geval het bedrijf van je vriend) 50% van jouw loon (of dat bruto of netto is weet ik niet, maar ik denk netto).
Fijn mamsam dat je toch een oplossing voor je kleding hebt! Mama jadebo: heb je wel je blote buik bij de rest van de kinderen op de foto laten zetten zodat het hele stel op de foto staat? 😉
goodmorning! alweer 3kwartier wakker aant liggen zucht... je hebt ook van die zwangerschapsbroeken zonder banden! hebben ze vaak ook in de zomer ivm de warmte! ik vind die banden juist heeeeerlijk aan de broek hahaha. ikke het is idd afhankelijk of jij als werkgever geregistreerd staat bij t bedrijf van je vriend...zoniet dan krijg je het alleen alsje verzekerd bent bij UWV ik ben dat niet...heb een persoonlijke AOV dan ist afhankelijk van hoelang je wachttijd is of hoe je verzekerd bent.
Goedemorgen Hier echt probleem met opstaan... pffff vermoeiend en is pas dag 2 van deze week... Zo kindjes weer uit bed halen en straks naar school brengen. Verder vandaag rustig dagje... Godin vervelend he dat wakker liggen... Ikke zou je idd ff goed laten informeren hoe het precies zit... sterkte en knuff! Hier enorm misselijk... bleh!!
En ja hoor...na ongeveer 2 uurtjes iets te hebben geslapen ben ik weer klaarwakker....benieuwd hoe lang het nu weer duurt voordat de slaap komt.....warme melk etc helpt niet. Experiment voor vannacht wordt dus spelletjes spelen......
Balen he ikke! Hopelijk heb je nog kunnen slapen! Knuff Hier al gedoucht maar kan nu wel weer slapen... pfff!! Vandaag weer mijlpaal... 24 wkn... whaaa!! Kriebels hihi
ikke hopelijk ben je snel weer lekker inslaap gevallen! mamajadebo mooibuikkie! hiervandaag extra werken ivm vakanties personeel...en ben zoooooo moe zucht! zo maar opstaan...
Tot een uurtje of 4 liggen draaien, daarna wat liggen doezelen en nu weer kapot. Zo eruit...ff paar uurtjes actief en dan weer slapen. Ben op. Ik denk dat ik zo maar eens de vl/gyn bel want ik weet het echt niet meer.....lijkt wel of niets helpt.... Vandaag 24w, hier ook. Toch wel een mijlpaal voor mijn gevoel. En ja hoor, daar komen de tranen alweer. Sentimentele muts.....
Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! dat breekt je natuurlijk op. Hopelijk vind je snel een oplossing. Ja 24 weken is zeker een mijlpaal!
Ik heb vannacht is een keertje tot half 6 geslapen!!! Wauw! Ook een mijlpaal! Ik lig ook echt elke nacht 2-3 uur wakker. Verder zit mijn vakantei er weer op. Dus iets meer slaap zou erg fijn zijn! Nog controles iemand?
Jeetje balen ikke dat je zo slecht slaapt! Een vriendin van mij had dat ook en is toen opgenomen in het ziekenhuis om een nachtje te komen slapen en dan krijg je slaapmiddel ofzo.. Misschien even aankaarten bij de gyn.. wat dit hou je niet lang vol denk!
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje m ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje m ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje m ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje m 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje j ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje j 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje m 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje m ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje m 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje m ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje m+m ♥ - Mabe | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |m 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 27 augustus Riette89, Controle 29 augustus Giggle, controle 2 september Maaiike, controle vk 4 september Noid, controle vk 5 september T84, controle gyn 6 september T84, pretecho 15 september Mama JaDeBo, controle vk 17 september Niki2014, controle vk 19 september Giggle, pretecho 20 september Mama JaDeBo, 3/4D echo 23 september Tammie87, 3d echo 9 oktober Noid, groeiecho 21 oktober Mama JaDeBo, echo placenta lokalisatie 31 oktober Noid, groeiecho ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Geweldig! Kunnen geen tips geven behalve douchen en warme melk...... Met andere woorden...ik mag het me uitzoeken en moet maar zien hoe ik overeind blijf.... Heb net alweer een flinke pot zitten janken. Zit er doorheen, wil wel genieten van alles genieten, maar dat is zo wel moeilijk. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ontzettend blij met mn meisje en geniet op en top van haar gewiermel in mijn buik, maar ben zo moe dat ik niet echt meer kan functioneren....
Ikke ik vind het ook een mijlpaal en ook incl de tranen haha hopelijk vind je gauw iets waardoor je wel wat beter kunt slapen... dikke knuffel