Heeey meiden!! Sorry voor mijn afwezigheid... Ik ga als me schoonma weer weg is nog even rustig door lezen. Manlief zit nu elke keer op me lippen... Weg met die telefoon. Hier gaat het in ieder geval allemaal wel goed, nog steeds regelmatig harde buiken, last van bekken en rug. Maja na een paar controles komt het gewoon neer op rustiger aan doen.
Als je mij ff een pb stuurt met je echta naam en woonplaats heb ik je op fb vast zo gevonden. Worden we vrienden en voeg ik je aan onze geheime groep toe. Ik ben weekendmama omdat de kleine meid de biologische dochter van mn mannetje is. Toen ze net 5 was kwam de vraag wat ik dan was, want tja ik ben niet mama, maar in het weekend ook eigenlijk weer wel. Toen hebben we lachend de kreet weekendmama geroepen. Al is ze nu zelf wel steeds aan het roepen dat ik ook echt haar mama ben hoor. Super lief. Maar van mij mag ze zeggen wat ze wilt. Allemaal goed toch. Ben kapot, vandaag weer veel te veel in de auto gezeten. Eerst vanuit hier naar capelle ad ijdel voor n auto, we hadden gebeld en afgesproken er heen te komen. Kom je daar, hebben ze m net verkocht...grrrr....dus door naar huizen voor een andere kijken. Ik heb alle KMS gereden want mannetje kan in mijn koektrommel niet fatsoenlijk rijden. Gelukkig in Huizen geslaagd voor auto voor m dus van daar naar huis. Maar waren weer zat KMS en mn lijf vindt dat momenteel echt niet leuk. Morgen verplicht dagje rust heb ik van m medegedeeld gekregen. Hihi...maar markt afgezegd, dus nu moet ik. Stiekem niets eens zo erg....
Toch stiekem wel fijn zo'n verplicht dagje rust, lekker van genieten ! Balen van die eerste auto gelukkig toch geslaagd! Hier vandaag wat veel gedaan... oeps. Woonkamer omgezet en alles schoongemaakt... Hier ook last van, ook morgen dus maar relaxed dagje...
Hoi dames Druk weekje achter de rug, vandaar weinig actie hier van mijn kant. Na 5 weken vrij en 1 week voorbereiden mag ik morgen weer voor m'n klasje staan. Ik ben benieuwd hoe het gaat..Heb mezelf erg verwend in de vakantie. Als m'n zoontje van 15 mnd zn middagdutje deed lag ik ook heerlijk op de bank. Dat is zo dus voorbij...Gelukkig nog maar 11 weekjes, ja! Ik ben echt al aan het aftellen Tussendoor ook nog alle afspraken voor ons nieuwe huis. Keukens, badkamers, elektricien. Heel leuk om allemaal te doen! Maar voor mij vandaag ook een heerlijk rustdagje!! Even helemaal niks
Fijn dat jullie een auto hebben gevonden Ikke! Mabe, dat klinkt druk! Hoeveel dagen werk je per week? Zit er nog een bijtank dag tussen? Leuk zo'n nieuw huis, maar er moet zoveel uitgezocht en besloten worden. Wij hebben dat 2,5 jaar geleden gedaan. Nu is alles helemaal naar wens, maar t kost wel wat geld en energie! Hier was de dreumes wakker tussen 00:00 en 01:00 uur. Daarna hebben we onverwacht uitgeslapen tot 09:30, dus dat maakt het weer goed. Merk wel dat ik al opsta met hoofdpijn vandaag. Bah!
hoi hoi... ik vind het ook zo akelig stil... ook op de fb groep.... maar ben zoooo blij. blijkt dus echt dat we de vorige keer bij de 20 weken echo een erg onervaren echoscopiste hadden grrrr druk gemaakt om niks. afgelopen vrijdag hele mooie en duidelijke foto,s meegekregen!
Mabe, leuk! Ik mag morgen ook weer voor de klas. Altijd even spannend weer met n nieuwe groep he? Hier begint mn buik erg lelijk te worden, komen striemen op... wie heeft dat nog meer? Al mn insmeren toch voor niks...
Grappig, ik ben eigenlijk ook leerkracht basisonderwijs. Alleen zonder werk momenteel. Ik begin ook striemen te krijgen ja, heel vervelend. Was zo netjes gebleven bij mijn zoontje.
Oh nog niet, wat vervelend voor jullie!! Maar ik ben vrij lang, dus mogelijk dat ik daardoor nog wat ruimte over heb. Dat smeren schijnt het ook echt niet te voorkomen had ik gelezen. En toch doe ik het ook trouw!
oh wat fijn mamsam! Ik denk dat ik het toch zou zeggen tegen ouders als het een van mijn eerste keren is dat ik een echo maak... heeft ze straks allemaal ouders (to be) met extra stress naar huis laten gaan... tss
mijn buik bij 22week (Nog) geen striae, ik loop 2 maanden voor vergeleken met buikgrootte vorige zwangerschap dus verwacht het straks wel..
Wat een mooie buik Sznne! Een echt toetertje al! Hier nog geen striemen gelukkig. Bij mijn zoontje had ik er met 17 weken al veel en ik heb daar een enorme driedimensionale zebraprint aan over gehouden. De kleur was gelukkig wel wat bijgetrokken. Ik denk dat mn huid nu nog genoeg opgerekt was.
Ik lees ook nog lekker mee hoor, maar we zijn inderdaad stil...als we verlof hebben komt iedereen weer Hier verder alles goed, bekkenklachten gaan redelijk, al voel ik het wel dagelijks. Hier nog 9 weken werken, heerlijk, zo'n zin in! In de herfstvakantie willen we met z'n 4 tjes nog even midweek weg...Dus eigenlijk nog maar 8 weken werken Verder vandaag behang besteld, dan hopen dat m'n tante binnenkort kan helpen. Ook zijn we op zoek nasr een andere auto...ma as r veel valt voor mijn man al af kwa merken. .en het is al zoeken naar auto waar 3 autostoelen in passen... Nou zo gtst kijken, dus lekker relaxen.
hier gelukkig ook nog geen striae, wel iets over van vorige keer maar die zie je haast niet meer...zijn daarna mooi bijgetrokken kwamen toen ook pas mwt 35wkn dat scheeld misschoen hebbrn jullie al een donkere lijn op je buik? hier nogniet maar geen idee wanneer die vorige keer kwam... vind dat altijd best mooi haha raar he
Mooi toetertje Sznne! Hier issie nog wat kleiner maar wel zo rond. Komt omdat het jouw 2e is idd . Geen donkere lijn ook. Gisteren was ze echt heel druk! Ik vind dat gezellig! En, terwijl ik dit schrijf begint ze ook weer wat te rommelen. Fijn gevoel zeg! Giggle, voel jij jullie baby inmiddels al wat beter? Het hoeft in principe nog steeds niet hè? Ik ken iemand die heeft het bij beide kindjes nooit gevoeld, het zijn beide gezonder druktmakers dus daar heeft het niets mee te maken gehad.
Morning.. Hoe is het hier? Hier gaat alles goed... Mooie buik sznne! Bij mij groeit het ook harder dan de vorige keer hoor.. Ik heb nog geen nieuwe striae, je ziet die van de vorige keer wel lichtjes, maar smeer nu goed in. De vorige keer had ik ze pas met 37wkn.. dus zijn niet heel erg ofzo.. Geen donkere lijn, vorige keer had ik dat ook niet..
Plaats het hier ook maar even Gister nog extra hart controlle gehad en alles was super goed,kleine werd nu geschat op een halve kilo. En aangezien ik niet meer wachten kon om het geslacht te weten heb ik het gevraagd: Wij krijgen een zoon! Was mijn voorgevoel toch goed! en weer een mooie echo foto meegekregen!
Gefeliciteerd Riette, leuk een jongen!! Hier begon de striae vorige keer ook pas heel laat, nu is er wel wat bij aan het komen, maar het is nog te overzien. Buik groeit goed, maar ik ben zelf nog niet aangekomen. Die donkere streep heb ik ook nog niet, vind ik ook mooi, bij Teun wel gehad, benieuwd of ik hem nu weer krijg. Ik voel de kleine nu ook goed, gisteren voelde mijn vriend hem ook goed. Teun was in mijn buik heel rustig, soms wel een keer een schop, maar niet superveel ofzo.