Uitslag was al binnen en helemaal goed... nuchtere waarde was 4.8 (mag niet boven 7) en na het drankje was hij 7.0 (mag niet boven 7.8) dus mooi binnen de grenzen.
Gelukkig maar! Hier nu ook 24 weken. Toch een fijn gevoel Hoewel ze toch echt nog wel minstens 3maandjes moet blijven zitten.
fijn dat de uitslag goed was!! wordt al naar bij de gedachte zoiets te moeten drinken blehhh. Waarom moesten jullie dit ook alweer?? sorry heb ik geloof ik al x gevraagd maar vergeten shame on me...
fijn dat de uitslag goed is! ik moet denk ik vanwege mn overgewicht terwijl het bij mn bloeduitslag wel goed was.
Kan ook nog door je afkomst komen of bijvoorbeeld diabetes in de directe familie. En een kindje boven de 4 kilo na een eerdere zwangerschap. Straks controle bij de verloskundige, zal allemaal wel goed zijn. Gisteren zijn we naar zee geweest. Super lekker! De dreumes heeft zelfs een tijd in het water gespeeld!
Fijne dat het goed was mamajadebo! Hier net controle gehad en alles was weer goed.. Hebben jullie ook van die zware benen en moeie voeten? Jeetje voelt alsof ik net een marathon heb gelopen... Heb al paar dagen last van...
Mooi dat de test goed was Mamajadebo! Zware benen/voeten heb ik ook af en toe, vooral vandaag ook weer. Maar heb gister ook veel te veel gedaan Hier alweer vandaag 23.4 <3
mooi bescheiden buikje(vergeleken met die van mij) riette! Wat zijn er nog veel die die glucose test moeten zeg, ik ben heeeeel blij dat ik dat niet hoef en vraag me af of ik dat wel zou doen eerlijk gezegd.. chemische bende lijkt het mij. Ik heb nu sinds 2 weken een schoonmaaktik op te kop getikt geloof ik. Het hele huis moet grondig aan de beurt, vorige week hal behangen. Van de week de woonkamer alvast in de winterstand, dweil er goed door, keuken en wc beneden grondig uitgekamt en vandaag de ramen en deuren binnen/buiten gedaan.... en volgende week gaan we richting bovenverdieping waar ik ook nog heel wat ideetjes uitgevoerd wil hebben. Moet zeggen dat het meeste ook echt wel nodig is/was maar waar ik het nu ineens vandaag trek? Geeeen ideeeee
wauw riette idd bescheiden buikkie hihi maar wel heeeeeeel mooi! hier mn schoonzussie en zwager strax op visite gehad die kwamen mooi nieuws vertellen!!! krijgen er een neefje of nichtje bij, zo leuk!!!♡
Hier weer terug van een paar daagjes camping. Was heerlijk al ligt het eigen bed nu ook wel erg lekker weer. Maar weer een keer een fotootje van 25w1d
mooi buik ikke, wauw!!! nou hier lig ik weer eens wakker bleh! zat net te denken dat ik TOCH wel erg nieuwsgierig word naar iedereen, dus mag ik alsnog bij de facebook groep snap t ook als jullie t liever niet willen hoor...misschien inmiddels al een te vast clubje? maar ben ook gewoon heel erg benieuwd naar alle namen enzo strax. geen idee of het me te snel gaat daar, gezien het daar geloof ik aardig drukker is toch? maar hey wie niet probeert toch?? ik hoor wel of ik er nog bij mag
Tuurlijk mag je erbij. Als je even je fb naam etc in pb zet dan voeg ik je toe en kan ik je aanmelden voor de groep
Dankjulliewel Sznne & Giggle! Ben ook zeer trots op m'n bescheiden kleine buikie Ben razendbenieuwd hoe groot ie nog wordt Ikke: Mooie buik!!
Morning... Wij hebben straks de pret echo... Ben benieuwd... 😁 Leuk Giggle een neefje of nichtje erbij.. Wij krijgen ons eerste nichtje over ongeveer een maandje.. spannend!
Tuurlijk mag je erbij. Gezellig toch! Idd even naam in pb en dan kun je worden toegevoegd. Spreek je ook snel daar.
Giggle, daar was ik ook bang voor, maar ik vind het reuze meevallen. Het is overzichtelijker dan hier en als je geen zin hebt reageer je niet op alles, ik ben daar vrij makkelijk in. Maar inderdaad leuk om gezichten achter de namen te zien.
Tuurlijk mag je erbij giggle Lees daar inderdaad vaak sneller dan hier...al probeer ik hier ook geregeld mee te lezen. Hier de hele dag op pad geweest voor een andere auto. We hadden er een paar in gedachten waar we proefrit in wilde maken en uiteraard ook te kijken of er 3 stoelen in passen. Keuze is nog niet gemaakt, ze hebben allemaal hun voor en nadelen.