16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ik denk dat het voor hem ook nog ff ver van mn bedshow is. Komt wel goed. Ik merk natuurlijk vanalles aan mn lijf. Hij niet.
    Ik ga maandag bellen met de gyn voor een afspraak....bah spannend...

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    *breekt even in*

Mama JaDeBo en Ikke142 gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Lijk dat we nu ongeveer weer tegelijk zijn uitgerekend! Laten we hopen dat nu alles wel goed mag gaan en ipv augustus we in december een mooi wonder in onze armen mogen hebben!
    Geniet van jullie zwangerschap!

*breekt weer uit*

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Denk het ook... Straks wordt het alleen maar 'echter'!
    Spannend maandag bellen :) knuff

K ben toch soort van opgelucht dat ik dat al gedaan heb... Maar wel super spannend!!

4. Mama JaDeBo

Wat leuk dat jij ook zwanger bent! Gefeliciteerd!! Daar gaan we voor!! Mooie, lieve december beebjes :)

5. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder

Gun 'm de tijd. We kunnen niet van iedereen verwachten om op dezelfde manier te reageren zoals wij willen. Ieder gaat er op zijn eigen manier mee om. Ook al vinden we dat niet even leuk. En zoals je zelf al zei: 'Het komt vast goed'.

6. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Heb je ook gelijk in Taraatje. Moet hem ff de ruimte geven.
    Ik heb net toch maar al de stoute schoenen aangetrokken en de gyn gebeld omdat deze nogal eens snel 'vol' zit. 6 mei om 9.30 mag ik langskomen. Ben dan 7 weken, week ervoor zijn we op vakantie dus dan heeft het weinig zin....
    Vind het wel erg spannend. Vorige keer was met ruim 6 weken erg weinig te zien, dus wordt een erg spannnd moment.
    Van de andere kant als het goed zit zou er dan juist veel meer te zien moete zijn he.....
    Ohjee, wat maken we het onszelf toch lastig....

7. Mama JaDeBo

Ikke wat goed dat je gebeld hebt!! Kun je maar beter vast hebben staan die afspraak. Hier raadde ze ook aan iets later te doen omdat er dan meer te zien is.

Ik heb net vk gebeld, en die was verrast dat ik naar de gyn moet voor die eerste echo, terwijl ik verder niks 'medisch' heb. Ze gaat dit nog even kortsluiten met de gyn want zij kan ook die echo rond 6 weken doen. Dus hoor ik na het weekend hoe of wat... of het gewoon vk wordt of toch gyn.

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ben benieuwd dan Mama Jadebo. Ik moet sowieso naar de gyn ivm de slechteboapuutslagen en de lysectie vorig jaar. Maakt mij op zich niet heel veel uit waar ik dan dalijk onder controle blijf. Laten we eerst maar eens die eerste goede echo krijgen, met een beebje op schema, ipv veel te klein.

Ik ben deze reis wel erger moe dan de vorige keer...misschien een teken dat er meer energie voor iets anders wordt gebruikt, zoals de groei van t kleintje? Ik hoop het.

9. Mama JaDeBo

Ik duim voor je!! Geeft iig meer hoop!

Ik ben ook behoorlijk moe en misselijk.. Met de dag neemt het toe en mijn borsten branden en doen pijn... Niet leuk!

K moest van gyn daar eerste echo zodat ze konden zien of het goed zit maar dat kan vk ook doen en aangezien ik al 3x eerder bewezen heb gewoon zwanger te kunnen zijn, verwacht ze niks bijzonders bij de echo.

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    **** Breekt even in****

Allereerst gefeliciteerd dames!

Zie dat jullie mijn lijst opzet van 1 t/m 15 december gekaapt hebben :p Leuk om te zien dat ie iig gewaardeerd wordt hihi :D

Hoop op een plakbeeb voor allen!

****Breekt weer uit****

11. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    @lavina, ja ziet er mooi uit, dus waarom niet dan he....

@hier vanochtend erg misselijk wakker geworden, direct onze porseleinen vriend mogen omarmen. Nu weer ff terug plat. Hopelijk zakt het zo een beetje want heb vanalles te dien vandaag.
    Kleine meid heeft zwemles straks, dus dst wordt ook nog een feestje..... morgen diploma zwemmen voor C. Wel grappig, BIj A was ik zwanger, bij B helaas niet meer nu bij C weer wel...en ze is toch echt i no time klaar....dec A, feb B, april C.

Verder lig ik in dubio wanneer ik mijn ouder ga vertellen dat ik weer zwanger ben. Ga ik wachten tot na de eerste echo, of toch al sneller. Natuurlijk ook afhankelijk van hoe ziek en moe ik ga worden denk ik.
    Ik kreeg gisterem van een vriendin die ook zwanger is de vraag of er iets gaande is omdat ik zo moe ben. Superlief, ze maakt zich echt zorgen om me. We scheelde in eerste instantie maar 3 dagen in uitgerekende datum voordat het bij mij mis ging....

Wanneer gaan jullie je zwangerschap delen?

12. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    @Ikke142: Wij hebben het meteen aan onze ouders en beste vrienden verteld, verder nog aan niemand. Zij wisten natuurlijk al heel lang dat wij in de MMM zaten. En als het dan eindelijk gelukt is wil je het delen toch?
    En mocht het nou toch nog mis gaan dan heb je ook steun nodig.....
    Dus ik zou het aan een paar mensen vertellen die je volledig vertrouwt en waarvan je weet dat ze er altijd voor je zijn, en wie dat zijn maakt natuurlijk niet uit.....

Ik ben ondertussen wel een beetje aan het aftellen naar maandag......
    Aan de ene kant heb ik er superveel zin in en aan de andere kant vind ik het enorm spannend.....
    Het is natuurlijk nog erg vroeg........
    Eerst maar even genieten van het weeken!

Ik heb ook nog steeds nagenoeg geen kwaaltjes.
    Niet misselijk, allen misschien iets eerder moe maar nog lang niet zo erg als bij mijn eerste zwangerschap. En mijn borsten zijn ietwat gevoelig als je ze aanraakt.

Ik moet nog wel even afkicken van mijn koffie......
    Ik drink normaal redelijk wat koffie en nu nog maar 2 kopjes per dag......
    Ik dacht eraan om cafeïne vrije oploskoffie te kopen, maar ik heb geen idee of dat te drinken is.....
    Of zijn er ook cafeïne vrije bonen te koop? We hebben namelijk een bonenmachine........

Iedereen een prettig weekend!
    Hopelijk kunnen we nog lekker wat kletsen, daar heb ik in het weekend meer tijd voor dan door de week....

13. Mama JaDeBo

Goedemorgen

Ikke mijn ouders weten het. Ik vertelde het en toen zei mijn vader dat ie het al wist... :). Ben wel blij dat ze het weten.

En tja Miss niet leuk dat je zo misselijk was maar wel goed teken.

Mamafemsie spannend hoor maandag!!
    Die bonen zijn er volgens mij wel, maar welke t zijn geen idee... Denk dat die oploskoffie niet te drinken is als je bonen gewent bent...

Hier misselijk bah! Al paar keer moeten kokhalzen bij het verschonen van mijn zoontje van 1,5... Verder behoorlijk vaak kokhals momentjes... Vandaag beetje rustig aan, beetje opruimen en ff boodschapje doen. Verder rustig weekendje.

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ja ik denk dat ik het mn ouders en zus ook wel binnenkort fa vertellen, maarceerst ff mn mannetje uit zn zwijghoek krijgen. Ga het nog niet vertellen als we er met alkaar nog niet over kunnen spreken. Heb besloten dat ik hem dit weekend verder met rust laat, maar na het weekend moet er toch echt ff over gesproken kunnen worden. Hopelijk na het weekend een knaltest zodat hij misschien wel overtuigd raakt..

Deca koffiebonen zijn er. Kijk maar eens bij de Kaldi of Simon Levelt. Zou inderdaad niet voor oplos gaan als je bonenkoffie gewend bent.
    Ik ben self totaal geen koffiedrinker, wel compleet verslaafd aan mountaindew, maar ja die mag nu ook niet meer he?? Las er toevallig van de week de waarschuwing op niet geschikt voor zwangere vrouwen....jammer....en ja verse tonijn sushi ga ik ook wel ff missen, maar voor de rest komt het vast goed.

15. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Mountain dew ♡♡♡ haha! In de USA is het wel veel lekkerder dan hier..

Hier nog aan niemand verteld ben erg huiverig, vooral na de reactie van mijn vriend.

Hier is vriendlief alleen maar weg en aan het werk.. echt niet leuk!

Wat vervelend dat je zo misselijk bent!
    Hier alleen wat last van mijn borsten.

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Agree! Hier smaakt het echt anders...... nu nog op zoek naar ting voor deze zomer. Heb al eennimporteur gevonden, dus maar een keer eengrote hoeveelheid laten komen. :)

Ik wil het wel graag vertelen, maar zoals je hierboven kan lezen is mijn mannetje ook ff ermee in de knoop nog. Ach ja, geef hem nog een paar dagen. Daarna ga ik het delen, met of zonder hem. Heb vandaag een redelijk emotionele dag en moet me maar groot houden omdat niemand weet wat rr aan de hand is......

17. Heey allemaal,

Heel voorzichtig wil ik me hier ook al even melden,
    Vandaag (4 dagen voor NOD) licht positief getest dus vind het heel spannend allemaal.
    Ben 26 jaar (27 in sept) en heb al een zoontje van 3, dit zou dan dus ons 2e kindje worden.
    Als alles goed mag blijven gaan uitgerekend op 23 december.
    Weet niet zo goed hoe ik me moet toevoegen aan de lijst, zou iemand dat voor mij kunnen doen?

Heb nog niet met de vk gebeld, omdat mijn NOD nog niet geweest is.
    Als ik dinsdag weer positief test bel ik gelijk. Ook naar MvM, met m'n zoontje ook aan meegedaan, dus nu weer :)

Hopelijk mogen we in nov/dec/jan allemaal een prachtig beebje in onze armen sluiten.

Liefs x

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    iemand oet Mestreech leuk.

Geniet fijn.
    2014 topics zijn al bijna vol jeetje

19. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames.

Nathenhuug voorzichtig gefeliciteerd en welkom!
    Ik zal je er straks bijzetten als ik achter de laptop zit. Vanaf telefoon is dat wat lastiger.

Hier gisteren flinke huilbui gehad in bijzijn van mn mannetje. Daar schrok hij ff van. Goed gesprek volgde waarin naar voren kwam dat hij echt bang is nu en nog niet blij durft te zijn voordat hij onze frummel op een echo heeft zien zwaaien. Daarom kan hij er niet over praten, maar hij wil wel naar me luisteren. Hij belde daarna meteen mijn mama om ff langs te komen, dus die weten het nu ook.
    Kan ik er tenminste over praten.

Nu nog ff proberen te slapen. Net nog maar eens getest en had meteen weer een mooie streep. Na 5 minuten harstikke donker, dus dat gaat de goede kant op. Jeej!
    Fijne zondag allemaal. Wij mogen vanmiddag naar het afzwemmen van onze dochter.

20. Mama JaDeBo

Goedemorgen

Nathanhuug voorzichtig gefeliciteerd!

Ikke wat fijn dat de huilbui je vriend heeft doen inzien hoe jij ermee zit en tegelijk dat hij verteld heeft wat hem dwars zit. Nu begrijpen jullie elkaar beter en kunnen jullie elkaar steunen. Fijn dat je moeder het nu weet, nu kun je het delen met 2 mensen waar je van houdt en die van jou houden! Dikke knuffel

Hier nemen de klachten ook toe, allemaal voor goed doel. Maar best irritant hihi! Vandaag rommel dagje in huis en vanmiddag naar pa en ma. Mijn meisje was daar logeren :)!

Fijne zondag

Deel Deze Pagina