Ook redelijk in de buurt inderdaad! Testen zijn inderdaad altijd mooi Jij bent al iets verder zie ik. Wanneer heb jij je eerste afspraak?
Ik moet nog teruggebeld worden door de vk, heb me gisteren online aangemeld...ik was niet zo snel, was wat voorzichtig omdat ik vorige maand 3 dagen na positieve test ongi werd, dus had zoiets wacht het even af
Zo, nu ff pauze. Lekker naar de pedicure mn voetjes laten verwennen. Even ontspannnn... Daarna weer snel aan het werk. Normaal woensdag mn vrije dag, maar vanwege drukte deze week helaas 7 dagen werken...krijg je als je allebei een eigen zaak hebt. I know...eigen schuld...
Zo wat is er weer een hoop gekletst. Paar uurtjes niet online en dan 5 pagina's bij te lezen :O. Ik doe trouwens ook mee aan moeders voor moeders.
Net in de pauze even naar de kruidvat geweest voor een CB, hihi vind het wel leuk om het echt te zien staan en natuurlijk voor de fotocollectie.. Wat ik met net afvroeg als ik mijn afspraak heb bij de gyn over 2 wkn, is er dan eigenlijk wel wat te zien? Ikke, zo dan werk je idd veel! Maar een pedicure is heel ontspannend.. geniet ervan!
Er is denk ik te zien of het op de juiste plaats zit. Hartje zal er om hengen denk ik. Ik dacht dat je die pas vanaf 7 weken kunt zien, maar helemaal zeker weet ik het niet hoor! De vk bij mij zei, dat je pas vanaf week 10-12 armpjes en beentjes kunt zien.
Ja hoor vanaf een week of 6 gaat het hartje kloppen dus dat zou je kunnen zien, verder het vruchtzakje en het kindje iniminie
Ok, ik ben bijna 7 weken als ik mijn afspraak heb.. hopelijk kunnen we al iets zien kloppen dan. Ja klopt idd, dat weet ik van de vorige keer dat je pas later de armpjes en beentjes kunt zien. Bij mijn vorige zwangerschap had ik mijn eerste echo met 9 wkn, en toen zag je duidelijk een kloppend hartje.. verder was het een soort boontje, haha!
Ook ik heb me aangemeld voor MVM ik wordt binnen een week terug gebeld. Bij Geertgen (Fertiliteitskliniek) daar heb ik een zwangerschaps echo op 9 mei, was eerst 12 mei, maar als alles goed gaat, kan ik het mijn moeder vertellen, met moederdag
Ikke: Dat is inderdaad veel werken. Wat voor eigen zaak hebben jullie? Wat voor werk doen de andere? Ik werk in de gehandicaptenzorg voor gemiddeld 20 uur per week. Sinds september bij een andere instelling, dus heb nu een jaar contract. Waar overigens wel in staat dat als ik functioneer het na dat jaar omgezet wordt in onbepaalde tijd. Een andere reden mogen ze niet hebben om het niet om te zetten. Maak me dan ook niet zoveel zorgen.
Ik werk als managemant assistente voor een hoogleraar op een Universiteit. Heel leuk en divers werk.. Elyc, fijn dat je een vast contract kan krijgen en ze je niet zomaar niet kunnen verlengen. Geeft zeker wel rust die zekerheid... Zo pff, nog een uurtje of 1.5 werken en dan lekker naar mijn paardje toe..
Ik net gebeld door de vk en ivm miskramen mag ik ook de echo met 8 weken. En dat wil ik dan ook heel graag. Vrijwel direct na de intake krijg ik mijn echo. Dan ben ik 8 weken en 2 dagen.
Ik ben zelfstandige. Ik werk als grafischvormgever ( digitale media en media voor druk ). Websites etc En ik heb een eigen webwinkel in muurstickers, die wij zelf produceren.
♥♥♥BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? - Bloempje83 | 30 jaar | 3e kindje |? - Elyc | 29 jaar | 3e kindje |J|M|? - Betje| 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |J|M|? 19 december - Mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 20 december - Ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?' - Daan2002| 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december 22 december - Ikke101| 40 jaar | 1e kindje |J|M|? 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Napatalama | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? 24 december 25 december - T84 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 26 december 27 december - Cici86 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? 28 december - Mommy80 | jaar | de kindje |J|M|? 29 december - Sparky | 27 jaar | 3e kindje |J|M|? - Miracles | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - TVT | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |J|M|? - MBNN | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roro84 | 30 jaar | 1e kindje |? - Prups | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Cicey | jaar | 1e kindje |J|M|? 30 december - Muis87 | 27 jaar | 1e kindje |? 31 december - Lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 23 April Cici86, eerste (vroege) echo intake gyn 25 April Taraatje, intake vk 28 April Mama JaDeBo, eerste echo + intake vk Tammie87, eerste echo 30 April Mamajudith, Intake en eerste echo Giggle, eerste echo 5 mei Dee-tje, Eerste (vroege) echo Daan2002, eerste echo 6 Mei Ikke142, echo + gyn Cizmo, vroege echo Daan2002, intake vk 7 Mei Bloempje83, echo T84, 1e afspraak gyn 8 Mei Betje, 1e echo 9 Mei Mama2b1, 1e echo 12 Mei Nathenhuug, 1e echo + intake 15 Mei Elyc, intake vk 16 Mei Taraatje, 1e echo 19 Mei Cicey, intake vk 20 mei Dee-tje, Intake Muis87, intake en echo 21 mei Sparky, intake en 1e echo 22 mei Lovelymum, 1e echo 26 Mei Cizmo, termijn echo 26 Mei RoIn, termijn echo + intake 28 Mei Cizmo intake vk Mama2b1 2e echo + intake 30 Mei TVT, intake en echo 2 juni Miracles, 1e echo + intake ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie T84 Elyc Nathenhuug Miracles Muis87 Cicey ƸӜƷ Vlindertjes ƸӜƷ Sita90 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Ik werd net door de vk teruggebeld, mag 15 mei voor intake. In die week moet ik ook nog afspraak maken met echobureau. Ben dan rond de 9 weken...1 of 2 weken erna zal ik dan termijnecho krijgen.