16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Royal canin met gemalen pens erdoor :)

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha ja kan me dan wel heeeel goed voorstellen. Mijn vorige hond kreeg ook vaak pens (zowiezo enkel KVV) en dat meurt!!!

3. Mooie test sparky!

4. Ik ga denk ik zo even op en neer naar de Etos voor een clearblue met indicator, en dat is dan echt de laatste!!

5. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Yupz t meurt echt haha!!

Maar en wel blij met me kwaaltjes hoor!

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh god, mijn hond eet idd ook wel is pens. Heb het niet meer op voorraad dus haal de pensvariant voorlopig ook maar even niet.
    Ik kan me voorstellen dat dat geen succes is nu.

Ik rook van de week inderdaad ook vanalles. Nu een beetje verkouden dus het minder.

Ik heb geen tests meer..
    Baal ervan.. zou er best nog 2 willen halen. Lastig zeg!

7. Getver, ben ik blij dat onze hond geen pens eet. Waarom geven jullie dat, is dat gezond of goed voor de vacht ofzo?

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Is goed voor ze.
    Een wolf gaat bij een prooi ook meestal eerst voor de maag.
    Daar zit alles in, groente, vlees..

9. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Schijnt na 6 weken geen duidelijke indicatie te geven en wordt afgeraden te testen na 6 weken...

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben ik blij dat ik alleen maar een paard heb haha, zijn biks en muesli stinken gelukkig niet! :D:D

11. Oh echt? Zonde van mijn geld dan! Bedankt.

12. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Afgezien het feit dat ik gewoon super moe ben , en af en toe wat voel in mijn buik en gevoelige borsten ... hier nog verder geen andere symptomen.

Misschien wil ik wel te veel voelen zodat ik zeker weet dat alles nog goed gaat.. nou ja zeker weten doe je het nooit .. maar toch ...

EDIT: oja en veel plassen

13. Mama JaDeBo

Ja ik wou hem ook doen tot ik las dat afgeraden werd door clear blue... Ivm ongeldig test resultaat

14. Er staat trouwens zie ik, 6 weken na bevruchting, dus 8 weken zwanger toch?

15. Soms ligt er hier wel eens 1 die op datum is in de koopjes bak. Dan kan ik het niet weerstaan hoor. Moet toch ff mascara halen die is nu 50% korting.

16. Ik heb trouwens het weekend meteen een bril aan laten meten ivm het voeden straks s'nachts. Vond het de vorige zwangerschap echt onhandig om elke keer m'n lenzen in te doen.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bloempje, dat is wel handig ja!

Hier een doppler besteld vandaag.

18. Mama JaDeBo

Heb er verder niet meer nagekeken... Ga hem niet doen maandag toch al echo dus wacht die wel af

19. Ja, echt fijn maandag al een echo! Ik moet nog bijna 2 weken wachten.

Ik heb trouwens echt een mega opgezette buik. Correctieondergoed heeft totaal geen zin meer. ;)
    Ff bedenken wat ik de aankomende weken aan ga doen naar m'n werk.
    Hebben jullie daar ook zo'n last van?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gewoon zeggen dat je last van je darmen hebt? Het hoort erbij natuurlijk. Hier vooral savonds.

Deel Deze Pagina