Haha ja kan me dan wel heeeel goed voorstellen. Mijn vorige hond kreeg ook vaak pens (zowiezo enkel KVV) en dat meurt!!!
Ik ga denk ik zo even op en neer naar de Etos voor een clearblue met indicator, en dat is dan echt de laatste!!
Oh god, mijn hond eet idd ook wel is pens. Heb het niet meer op voorraad dus haal de pensvariant voorlopig ook maar even niet. Ik kan me voorstellen dat dat geen succes is nu. Ik rook van de week inderdaad ook vanalles. Nu een beetje verkouden dus het minder. Ik heb geen tests meer.. Baal ervan.. zou er best nog 2 willen halen. Lastig zeg!
Getver, ben ik blij dat onze hond geen pens eet. Waarom geven jullie dat, is dat gezond of goed voor de vacht ofzo?
Is goed voor ze. Een wolf gaat bij een prooi ook meestal eerst voor de maag. Daar zit alles in, groente, vlees..
Afgezien het feit dat ik gewoon super moe ben , en af en toe wat voel in mijn buik en gevoelige borsten ... hier nog verder geen andere symptomen. Misschien wil ik wel te veel voelen zodat ik zeker weet dat alles nog goed gaat.. nou ja zeker weten doe je het nooit .. maar toch ... EDIT: oja en veel plassen
Soms ligt er hier wel eens 1 die op datum is in de koopjes bak. Dan kan ik het niet weerstaan hoor. Moet toch ff mascara halen die is nu 50% korting.
Ik heb trouwens het weekend meteen een bril aan laten meten ivm het voeden straks s'nachts. Vond het de vorige zwangerschap echt onhandig om elke keer m'n lenzen in te doen.
Ja, echt fijn maandag al een echo! Ik moet nog bijna 2 weken wachten. Ik heb trouwens echt een mega opgezette buik. Correctieondergoed heeft totaal geen zin meer. Ff bedenken wat ik de aankomende weken aan ga doen naar m'n werk. Hebben jullie daar ook zo'n last van?