16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In plaats van een test maar een cadeautje voor de baby gekocht.
    Is nog goedkoper ook :D

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Wat lief!

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Over bevallen heb ik nog niet nagedacht... klinkt mischien gek, maar ik wil eerst weten of ik wel een keuze heb. Is dit niet het geval kan ik wel bedenken dat ik thuis wil bevallen, maar dan heb ik er simpelweg geen stem in. Vind in het ziekenhuis denk ik ook wel gewoon prima.

Doppler kan ik van een bekende krijgen. zij heeft m straks niet meer nodig. nog een paar weekjes en dan gaat ze bevallen. Heb het met haar (zij weet wel dat ik zwanger ben uit een ander forum) over mijn onzekerheid gehad en ze bood die van haar aan om me gerust te stellen. wel lief dus.

Ik merk hier dat ik het moeilijk vind het nog voor me te houden. Heb mijn zus al niet meer gezien sinds dat ik weet dat ik zwanger ben. Eerst een goede echo, dan pas vertel ik het. Ach ja, volgende week zijn we paar dagen weg, dus dan is ontlopen makkelijker.
    Vandaag gewoon echt ziek. Al een paar keer gespuugd en nog steeds een zwaar draaiende maag. Volgens mij griep in cmbi me hormonen.... ik kan jullie vertellen dat dat echt een succes is.... not....

Over hoe te handelen met alcohol is niet moeilijk, ik drink sowieso zelden, dus valt het hier niet op als ik niets drink. Helaas ligt dat wat lastiger met eten. Ben normaal gesproken gek op rood vlees en sushi..... dus... tja.... uhm..... ach nog ee paar weekjes dan mag iedereen het weten...

Net MvM gemaild dat ik indien ik een goede echo heb op 6 mei vanaf 7 mei mee wil gaan doen. Ga de flessen dan zelf wegbrengen (is maar 3 straten bij mij vandaan) want kan ze hier ook niet echt uit het zicht zetten.

Ben blij als het maandag is. Al moet ik me nog gaan bedenken wat voor smoes ik tegen de zoon van mijn mannetje ga gebruiken als ik tijdens onze daagjes weg misselijk ben. Hij is 21 en denk dat hij redelijk snel wel concludeerd wat er aan de hand zou kunnen zijn....

4. Ik vind neutrale kleertjes wel moeilijk hoor.

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg

Oooooh, echt superschattig!

6. Mama JaDeBo

Hier komt geen doppler of angelsound... Vk raad het af dus doe het ook niet. Tegenwoordig hebben ze hartje spreekuur ook wel fijn... Daarnaast mag ik altijd bellen of extra te luisteren oid

7. Mama JaDeBo

Zijn ze ook..:

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heel schattig!

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    leuk!!!!

10. Echt Hema! Voor 10,70 totaal

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    schattig pakje bloempje! Veel verstandigere investering dan nog een test!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier 1 mei afspraak met MvM.

13. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even snel bij gelezen, maar moet nu m'n dochter halen en dan aan het werk, dus ik ga morgen weer even reageren!

Ik hoop dat de operatie van de moeder goed is gegaan..dat is een lange operatie.

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier aan het genieten van een passend tussendoortje! :D

Bijgevoegde bestanden:

15. Mama JaDeBo

Geniet ervan!

Heb ze zelf nog niet in huis anders weet mijn dochter het al :)

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier gaan we zo aan de lasagna beginnen. Wordt een lange op de zaak vandaag, dus hier maar ff de oven aangezet. Beschuit met muisjes is echter ook wel erg lekker....

17. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Dank je! Wij hebben ze eigenlijk altijd wel in huis. We vinden het zo lekker... Hihi!

18. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Schattig die kleertjes!! Echt hema! Ik ging alleen voor een appeltaart naar binnen....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,9 KB
      Weergaven:
      1
  19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh echt, wat had ie? Begrijp dat je hem nog steeds mist.
    Die van mij is nu 21, gaat nu gelukkig weer goed.. maar zijn wel gestopt met wedstrijden.. rijden nu nog recreatief.. mijn andere paard is afgelopen september ineens overleden...

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Als je een betrouwbaar paard heb en je gevoel is goed kan je je inschrijven.. Ik heb de vorige keer alleen in het vroege stadium sgw gereden.. daarna gestopt en rustig aangedaan de verdere zwangerschap..

Deel Deze Pagina