Herkenbaar ook ik ben erg onzeker. Kan morgen pas de verloskundige gaan bellen. Hier zijn ze alleen van 9.00 uur tot 13.00 uur telefonisch bereikbaar. Witte afscheiding komt mij ook bekend voor. Voor de mama's met kindjes hebben jullie het al verteld aan jullie kindjes? Mijn dochter is 6 en zeurt nu al dik een half jaar voor een broertje of zusje. alleen wil het haar nog niet vertellen ivm de eerdere bb zwangerschappen. Om teleurstelling te voorkomen.
lijkt me verstandig dat je het haar nog niet verteld Binby. Zou ik ook mee wachten. Het lijkt me zo sneu als je haar verdrietig en in de war moet maken als het misgaat. Ik heb een zoontje van 13 maanden. Ik heb het hem wel verteld. Hij snapt het toch niet en vertelt ook niks door!
Wij hebben een dochter van 7 die ook tegen iedereen verteld dat ze ooit een broertje of een zusje krijgt, maar dat dat nog heeeeel erg lang kan duren. Ze weet niet dat ik in dec/jan zwanger ben geweest en ook nu willen we graag wachten tot we wat meer zekerheid hebben en dan zeker de10 weken voorbij zijn. Ben benieuwd of dat gaat lukken... pfff hihi
Tegen mijn zoontje zeg ik het ook regelmatig. Hij praat nog niet, dus verklapt het zeker niet. Hij zal het ook niet snappen, maar ik vind het zelf fijn het elke dag even tegen hem te zeggen dat er een broertje of zusje in mijn buik groeit.
Koliek, heel heftig, 's nachts ontstaan en 's ochtends was ie echt letterlijk op. Heel sneu..ik had geen andere keus dan hem te laten gaan. Fijn dat jouw paard het nog goed doet! Geniet maar van hem!
Hier mijn dochter niks verteld.. de laatste twee die beide uitliepen op een MA wist ze wel. Die eerste keer meer omdat we zo blij waren en nooit gedacht hadden dat het fout zou gaan... tweede keer omdat we een goede echo hadden 2x aan aan toe Dus nu niets tot 2 Juni
Dames even by the way. Ik ben nogal van het fb-en. Meer da van de fora. In december hadden we een geheime fb groep gemaakt voor de augustus mama's. ik he deze nu ook aangemaakt voor de december mama's. Als het je leuk lijkt, stu me dan ff een pb met je echte naam, zodat ik je kan vinden op fb. kan ik je vervolgens toevoegen aan de groep. Ik hoor het wel of jullie dit leuk vinden.
Leuk idee maar: ik heb geen fb! Echt niet. Dat is omdat ik ook nog wil werken en ik merk dat ik veel te veel tijd steek in dit soort dingen, laat staan als ik het op 2 plaatsen moet bij houden..!
Bij mij kwamen ze erachter toen ik op de eerste hulp lag met verschrikkelijke buikpijn. Ik wist zelf toen niet eens dat ik zwanger was. De 2e keer herkende ik de pijn van de eerste bbz toen meteen bij de huisarts aan de bel getrokken en mocht direct weer door naar de eerste hulp. Beide keren zijn gelukkig mijn eileiders bespaard gebleven. En mij lichaam het zelf allemaal opgeknapt heeft. Ik wacht tot dat we een eerste echo hebben gehad. Van daaruit kijk ik weer verder. Miracles, dat snap ik maar al te goed. Dat is dan niet zo lastig als de kindjes niets kunnen verklappen. Denk als mijn damrtje het weet, dan weet binnen 5 minuten de hele straat het haha.
Oh jeetje Binby dat klinkt ook niet fijn zeg... Wel heel fijn dat je er optijd bij was en je je ei leiders nog hebt enz.
Daan, ik ben ook heel erg angstig hoor.... voel ik wel genoeg of voel ik niet teveel. Soms dat witte vloed.. waardoor ik soms bang ben dat ik bloed vloei, (alhoewel ik echt hoop dat als dit weer in een miskraam eindigt dat t dan uit zich zelf gaat) Maare uiteraard liever niet heh.. pakketje tot 29 dec blijven zitten!