16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    jeetje meiden wat hebben jullie.veel.gekletst vandaag hahaha!
    ik kom weer ff zeuren hoor...:( hopelijk niet erg
    maar ik voel.echt niks...niks niks niks! en t maakt me.zoooooooo bang! t stomme is dat ik WEET dat t niks zegg want bij mn dochtertje voelde ik ook niks (forum terug gelezen, had toen een andere naam) maar toch maakt het me zo ontzettend bang...:( en dan lees ik al jullie klachtjes en denk ik waarom voel IK niks!!!
    zucht. ..sorry moest ff mn angst kwijt...

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ah wat sneu zeg!
    Ja doe ik zeker, hij heeft nu waarschijnlijk beginnende cushing.. maar vooralsnog gaat het goed. :)

Mijn zoontje wil ik het dol graag vertellen, maar dan weet iedereen het ook gelijk, haha!!

Ik heb ook weinig klachten hoor.. nu net voor het eerst wat misselijk na het eten..

Mvm komt zo langs om 20.00.. hoop dat me plasje van vanmorgen het nog doet.. Haha..

3. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan zijn wij samen die niets voelen.
    Ik begrijp jouw angst echt zit er hetzelfde in

4. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @ikke142 ik zit ook op FB, alleen is het een geheime group ? Of hoe gaat dat dan? Ik wil namelijk niet dat iemand kan zien dat ik er dan lid van ben... hahaha omdat we het nog even gehein houden tot na de 1e echo.

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier net even een bizar (maar wel leuk) bericht gekregen. 5 jaar geleden heb ik manuscripten opgestuurd naar uitgevers en eigenlijk alleen maar afwijzingen terug gekregen, ja jammer maar zo gaat dat in de schrijverswereld, slechts heel weinig mensen worden ontdekt. Wel door gegaan met schrijven en in de tussentijd een ander boek wel uitgegeven. Krijg ik vandaag van mijn vader te horen dat er een brief van een uitgever is gekomen, samen met 2 van de ingestuurde manuscripten van 5 jaar geleden. Is het wonder wel geen afwijzing, maar is het gewoon geaccepteerd :O. Kan het haast niet geloven, na al die jaren nooit wat gehoord en dan ineens dit. Weet ook nog niet welke uitgever het is, alleen dat het geaccepteerd is. Ben een beetje in shock geloof ik, dit had ik nooit verwacht. Ik zal zo eerst mijn horoscoop maar eens checken of dit een week van goede berichten is ofzo, dan ga ik namelijk meteen eens vissen naar het cijfer van mijn masterthesis ;).

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ikke leuk ik stuur pb :)

7. Mama JaDeBo

Jaa daarom juist!! Spanning stijgt hoor!!

8. Mama JaDeBo

Binby ik zou ook nog wachten hier heb ik ook nog niks verteld... Oudste dochter van 5 heeft nogal een klap gehad toen we de tweeling verloren dus nu maar ff wachten

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Is inderdaad een geheime groep. KUn je zo niet vinden. Kan er alleen bij komen doordat je wordt toegevoegd door een van de andere leden. En dan nog kan niemand zien dat je lid bent van die groep.
    Als je het wilt checken, stuur ff een pb met je gegevens. Stuur ik jeeen vriendschapsverzoek en mag je dan eerst bij mij zoeken of je de augustus mama's of december mama's kunt vinden. Als het goed is niet, dus dan laat je maar weten of je erbij wilt.

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Oh muis wat leuk joh!! echt heel stoer!
    Waar gaan de boeken over?

11. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fantasy, vampieren en monsters en een voor de gewone wereld verborgen oorlog :).

edit: dit is het boek wat al is uitgegeven Zomer in Angst

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hou wel van fantasy maar dan meer kwa films... (ben sowieso geen boekenlezer)

Super cool hoor... vind t heel leuk voor je!! Gefeliciteerd alvast

13. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
  14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat super gaaf Muis! Toch wel heel bijzonder dat je een positieve reactie hebt gehad! Top!

15. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @ikke142 PB is verstuurd ;p-)

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Muis, wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!

Hier vertel ik het de kinderen ook nog niet. Pas na 12 weken en mede daardoor kan ik het mijn moeder en stiefvader ook niet zeggen want die vertellen het dan gelijk aan mijn dochter, ookal zeg ik dat ze het nog niet mag weten.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat gaaf muis! Gefeliciteerd joh!

T84, je hebt pb :)

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010