@Mama2b1, super schattige kleertjes op dat plaatje. Ik ben ook gek op pakjes uit 1 stuk. @miracles, wat erg dat het na 2 goede echo's nog mis ging zeg! @Sparky, imps & Elfstedentocht had ik voor mijn zoontje ook kleertjes van. Super zacht spul. Komt er hier misschien ook wel weer. @onzekere meiden, probeer te genieten van het feit dat je nu zwanger bent. Het genieten dat je nu al doet kunnen ze je niet meer afnemen. De toekomst blijft voor iedereen onzeker. Pas op het moment dat je ze in je armen hebt kun je opgelucht ademhalen. Dus hou je ogen op je einddoel, maar vergeet niet te genieten van de weg er naartoe. @ afscheiding, voel soms ook wat nattigheid en ben dan idd (wat iemand ook al zei) bang dat het bloed is en ga dan meteen even checken op het toilet. @binby, ik heb het niet hoeven vertellen aan mijn zoontje. Hij vroeg vandaag aan me: mama, heb jij een baby in je buik, want je buik is zo dik. Toen zei ik, nou misschien wel, maar misschien heb ik wel gewoon teveel gegeten Ik heb het dus een beetje in het midden gelaten. Hij mag mee naar de echo dus dan kan hij zelf meekijken of er een baby in zit. @t84, hoe was je gesprek met MvM? Mooie test? @ muis, gaaf hoor een eigen boek. @ facebook, daar ben ik niet zo actief op. Blijf liever lekker anoniem op zp. Hier vind ik het ook makkelijker lezen dan fb. Zo onoverzichtelijk wat je wel en niet gelezen hebt.
Ik kijk geen Utopia T84, ik ben ook wel benieuwd naar de test haha. Echo, hier moet zoontje wel mee. Maar hij zit nogal in zijn eigen wereldje en zal dus denk ik vooral gaan spelen en niet echt meekrijgen wat wij doen.
Apart he bloempje dat kinderen dat door hebben... Hier roepen ze beide dat mama een baby zusje in dr buik heeft... Wat je zei over genieten is idd waar maar als je zoiets naars meegemaakt hebt is dat wel moeilijk... Nu de echo dichterbij komt maakt het me wel wat bang hoor... Hoop zo dat alles goed is!! En vooral dat al die rot kwaaltjes niet voor niks zijn!
Mamajadebo idd, het genieten nu is idd iet makkelijk als je zo'n vervelende dingen hebt meegemaakt...ik kan Het ook echt niet...en ben eerlijk gezegt bang dat als het toch goed blijkt te zitten ik die angst niet meer kwijt raak... Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar voor de ene is het makkelijker om te denken ,ok ik ben nu zwanger dus ik moeten genieten ondanks dat de toekomst onzeker is, dan de ander. Ik snap dat je zo niet kan denken, maar nogmaals is voor iedereen anders, voordat ik mensen voor het hoofd stoot
Tis bij mij ook nog onwijs 'vers'... Dus zal ook wel meespelen.. (28/12 2 kloppende hartjes 08/01 beide gestopt even groot als vorige echo 23/1 cytotec 24/1 spoedcurettage 3/2 hysteroscopie) dus tja echt genieten... Zal nog ff duren maar komt vast goed! Vertrouwen in mijn lichaam was weg dus moet ik weer terug zien te vinden..
Ik wil niemand voor het hoofd stoten hoor met mijn reactie, maar het zou zonde zijn om heel je zwangerschap te piekeren. Het is zo'n mooie tijd. Maar tuurlijk als je al een hele voorgeschiedenis hebt maakt dat het zorgeloos genieten wel erg moeilijk. Bij mij is het om en om mis gegaan tot nu toe. Mk - zoon - mk - dochter - deze zwangerschap. Ben dus ook wel wat bang dat dit de volgende mk in het rijtje wordt. Maar goed, ik probeer te genieten van het moment dat ik m'n buikkrampjes voel of m'n borsten. Heb dan toch de hoop dat er iets goed aan het groeien is daar binnen.
Bekijk bijlage 390521 Hier de test..van mvm.. Hihi! De flessen staan klaar.. Haha kreeg nog een super zachte /schattige deken als kado..
bloempje ik snap wat je zegt hoor ( ik voel me iig ook niet vervelend door je opmerking) maar ik WOU dat ik me zo kon voelen... ik weet dat ik nooit meer zal kunnen genieten van een positoeve zwangerschap totdat ik mn kindje op mn buik heb...door wat ik zelf heb meegemaakt maar ook door wat er in mn omgeving gebeurd is... helaas kan ik me ook niet oppeppen door dingen die ik voel omdat ik gewoon echt niks voel... maargoed elk klein secondetje dat er is en ik denk jippie t komt goed en ik ben zwanger is voor mij al.een toppunt van genieten dus we doen t maar met die ieniemienie momentjes
Een zwangerschap blijft een spannende en mooie tijd! Heel apart maar heb eerder mk gehad en toen was ik eind juli uitgerekend vorige mk was het augustus... Heel apart elke keer de zomer! Tis alleen moeilijk als je het vertrouwen in je lichaam kwijt bent geraakt dat nu weer te hebben... Maar ja we proberen van het feit te genieten dat er een wondertje is en leven van moment tot moment
Mooie testen zie ik weer voorbij komen! ik durf niet meer haha. nof 4 daagjes tot de echo. Wat leuk dat je een dekentje kreeg van MvM! Sparky sterkte met je schoonmoeder Dames die niks voelen ik snap jullie onzekerheid wel, ik hoop dat na jullie echo de onzekerheid wordt weg genomen. Ik kijk ook geen utopia. Ik heb het mn zoontje ook verteld maar hij begrijpt dat nog niet dus hij zegt ook nog niks tegen anderen. Hier de hele ochtend erg misselijk geweest, wel de hele dag misselijk maar in de ochtend is het t ergst. Ik vind het best lastig werken zo. Ik neem het allemaal voor lief hoor
Toch leuk, weer zo'n positieve test! Misschien ga ik toch ook wel meedoen, maar wilde eigenlijk tot na de echo wachten, is dat te laat?
t is eigenlijk wel grappig.. precies rond deze tijd vorig jaar vond ik uit dat ik zwanger was... even een paar dagen eerder. was toen in de eerste week van Januari uitegrekend en nu eind December... en dat terwijl ik zo graag een zomerkindje wilde Niet dat het uitmaakt.. hahaha maar wij zijn allemaal winter/lente
Hey ladies. Hier weer lekker vroeg wakker vandaag Muis wat gaaf van je boek zeg! Nee hier kijken we geen Utopia. Af en toe met zappen of bij gebrek aan andere beeldvulling, maar we volgen het niet Ik ga ook na mn echo meedoen aan MvM. Je kunt tot 16 weken meedoen, dus tja, waarom niet he. Ik heb 6 mei de echo en 7 mei komt MvM.. mocht het nu alsnog mis zijn, kan ik de afspraak nog cancellen. Sparky, hoe is het met je schoonmoeder? Mamajadebo ik begrijp dat gebrek aan vertrouwen in je lichaam zo goed. Ik ben zp boos geweest op mijn lijf toen het misging in januari. Maar eigenlijk hebben onze lichamen het juist goed gedaan. Als het zo vroeg misgaat, is er iets niet goed. Dan maakt je lichaam de meest natuurlijke keuze. Waar ik wel nog van vaal is dat het niet zelf helemaal is opgelost. Maar hé, we zijn weer zwanger en het voelt deze keer heel anders. Ik probeer ook te genieten, maar merk dat ik nog niet goed durf... Komt vast goed als we die eerste 3 maanden door zijn. Vandaag weer druk dagje. Alles klaar maken voor het weekend. Wagen poetsen, alles weer op zn plek en dan vanavond vroeg erin. Marktdagen betekend heel vroeg mn nest uit. Pfff hopelijk valt het vandaag een beetje mee met beroerd voelen, lig nog plat, maar ben nu alweer misselijk.
Goedemorgen Ikke dat is ook zeker zo hoor! Het is een mooi gegeven om zwanger te mogen zijn, en tja dat brengt voor ons nu eenmaal wat meer spanning met zich mee. Ik voel me ook echt goed zwanger en voelt allemaal wel positief maar durf mijn lichaam daar nog niet helemaal op te vertrouwen... En ja het is zeker zo dat het oke is dat het zo vroeg misgegaan is maar neemt niet het verdriet erom weg... Heb boor mijn jongste een 'leeg vruchtzakje' verloren en dat was ook wel verdrietig maar dit doet meer pijn en verdriet... Pffff komt vast goed!! Hier ook weer misselijk, zo maar beschuitje eten... Helpt niet echt maar beter dan lege maag. Straks kindjes ontbijt en Koningspelen en ik ga ff klas van zoontje helpen, leuk altijd! Maar eerst zo ff plasje naar de ja brengen van zoon, hij kan zijn plas nauwelijks tot niet ophoud en ze willen eerst een blaasontsteking uitsluiten... Wat ik overigens niet denk maar goed vanaf daar gaan ze verder kijken wat nodig is... Ikke lijkt me pittig die markt dagen maar ook wel weer leuk en gezellig!
ikke 142...jij stond toch op de markt met bubblesthee ofzo? is het heeeeeel stom als ik vraag wat dat is
Goedemorgen Hier in het begin Utopia gevolgd, vind het nu niks meer aan. Ook ik heb mij aangemeld voor MvM. Ben benieuwd wanneer ik er wat van hoor. Ikke142, vervelende van de misselijkheid. Ik mag tot nu toe afkloppen nergens last van dan alleen een zeurderige/trekkende onderbuik. Straks dochterlief naar school brengen. Ga ik even lekker sporten en mijn personal trainer aan de jas trekken hoe en wat verder. Ben nu in 8mnd tijd 35 kilo afgevallen. Alleen is dat voor nu natuurlijk niet meer goed. Daarom ga ik het hem al wel vertellen dat ik zwanger ben. Wil geen onnodig risico lopen.