35 kilo afgevallen Binby! wouw! Wat mega knap! En dat in zo'n korte tijd! Hoe heb je dat gedaan? Heb je überhaupt nog wel iets gegeten in die 8 maanden?
Misselijkheid, sterkte dames! Wow wat goed zeg binby! Hier verder alles goed.. druk dagje, zo eerst bood boodschappen, auto stofzuigen, kraamvisite en dan lekker naar de dierentuin.. Fijne dag!
Binbi, wauw wat goed zeg! MamaJaDeBo, wat vervelend voor je zoon dat hij het niet op kan houden zeg. Hopelijk komt er uiteindelijk een oplossing voor. Ikke, schoonmoeder was gisteravond een beetje aanspreekbaar. Maar schoonvader was weggestuurd door de arts (had eigenlijk al niet moeten komen) want ze zou nog uren lang niet aanspreekbaar zijn door de narcose. Vandaag gaat hij samen met mijn vriend en dan weten ze echt hoe het met haar gaat. Misselijkheid, ja hier ook weer aanwezig. Heb ook brood gegeten *stom* want het er zo'n zin in. Gisteravond ook zwaaar misselijk naar bed gegaan. Hier straks zoon naar de peuterspeelzaal brengen en dochter naar school. Ff het dorp in om zomerschoentjes te halen voor dochter (en hopen dat ik de babykleertjes kan weerstaan) en daarna terug naar school om te helpen schminken voor haar maandafsluiting. Drukke ochtend voor haar. Eerst ontbijt op school en koningsspelen en maandafsluiting. Vanmiddag wordt onze nieuwe bank geleverd die we hebben gekocht om ruimte te creeeren voor als er een box komt. Stond al wel in de planning maar na de positieve test maar gelijk naar de winkel gegaan en er 1 uitgezocht. Daarna bij mijn moeder eten en dan zoon naar zijn vader brengen. Dan is de dag alweer bijna voorbij haha.
Binby wat ontzettend knap. Goed bezig hoor! Giggle klopt! En ja je mag best vragen wat het is. Vertel ik op zo'n marktdag ook 100 keer. Bubble tea is een vers bereide ijsthee met bubbles. De ijsthee wordt naar smaak gemaakt. Warme thee, fruitsiroop en ijs. Dit wordt geshaked et voila ijsthee. De bubbles is geen koolzuur, maar kleine gelantinebolletjes die gevuld zijn met een sapje. De klappen tijden het drinken in je mond kapot. Door 2 verschillende smaken te nemen krijg je steeds korte smaakexplosies in je mond. Erg lekker en verfrissend drinken op warme dagen het zijn zeker pittige dagen, maar wel echt ontzettend leuk
Goedemorgen dames ! Hier nog steeds alles hetzelfde, niet misselijk, veel plassen, super moe en soms wat steekjes in mijn buik... Vandaag over precies 2 weken eindelijk de eerste echo. Ik had ook nog nooit van bubbeltjes thee gehoord, zoals ik het lees kan ik me voorstellen dat het best lekker is. Vandaag gewoon een dag werken, heerlijk vanuit huis. En dan zo meteen even naar de sportschool, ff gewoon rustig op de loopband staan.
Goedemorgen dames! Net weer getest en de foto's achter elkaar bekeken, hij is een heel stuk donkerder geworden dan maandag . Bovenste foto is van vandaag, die daaronder zijn er 2 van maandag .
die lopen mooi op Muis! Klinkt als een lekkere en bijzondere ervaring, die bubblesthee! Zou het wel eens willen proberen. Wat een drukke vandaag Sparky! Sterkte voor de misselijke dames! Ik heb me gewogen en ben 0,5 kilo zwaarder dan maandag. Daar baal ik dan meteen van. Terwijl ik eigenlijk nog steeds 1 kilo lichter ben dan de dag voor de positieve test. In verband met wat overgewicht wil ik echt niet veel aankomen. Maar ik heb me gister en eergisteren zo laten gaan met eten. Het lijkt wel of ik een uitgehongerd roofdier in mijn buik heb. Ik heb continu zin in eten. Gisteravond om 21:00 uur wilde ik pannenkoeken bakken. Gelukkig mocht het niet van mijn man. Dit wordt nog wat de komende 7,5 maand!
Morgen, Vandaag niet misselijk en gisteren voor het eerst dus wel, dat maakt me heel onzeker...ik was wel weer gewoonvoor 5uur wakker. Ga vanmiddag toch nog maar is kv2v5 halen..
Hallo Dames, Mag ik me hier ook aanmelden? Toch wel leuk om mee te schrijven met dames die ongeveer even ver zwanger zijn. Ik ben 28 december uitgerekend van de 2e. Ben 25 jaar. Gisteren alleen de schrik van mijn leven gehad. Had even bruin bloedverlies. Daarna niks meer, en nu nog steeds niet gelukkig. Alle symptomen zijn ook nog aanwezig, temp ook nog mooi hoog, maar maak me toch wel een beetje zorgen . Het duurt nog even tot mijn eerste echo. Zie gelukkig dat ik niet de enige ben hier die onzeker is. Denk dat ik vandaag toch even langs de action ga voor een zwangerschapstest.. voor de geruststelling. Hebben jullie ook een uitgerekende datum lijst? Kan hem zo niet vinden.
bubbeltjes thee...lijkt me echt heeeeeeeeerlijk!!!!!!! moet je t zelf maken of kan en klaar kopen? wil t ook wel eens proberen! had er nog nooit van gehoord! wij vandaag ook naar de dierentuin hihi
Die bubble tea klinkt heerlijk... Ben geen fan van ice tea maar dat zou nog wel eens kunnen veranderen... Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden
Vervelend he die onzekerheid.. Maar ben je nu al misselijk dan? Ik ben alleen wat slap in de ochtend, na het ontbijt is dat direct weg gelukkig. Bij de vorige was ik vanaf een week of 7/8 pas misselijk, maar dan wel direct elke dag overgeven.. Hoop dat dat me deze keer bespaard blijft .
Nouska welkom en gefeliciteerd. We hebben een uitgerekende lijst. Zal ik je daar vanmiddag even opzetten?
Hij heeft iig geen blaasontsteking, maandagmiddag afspraak met ha om te kijken of er iets is en wat we ermee kunnen... Moest net ff snel oranje tompouce halen voor me vader hing bijna over me nek blegh! Wel beschuitje gegeten maar lekker misselijk. Zo op school helpen met Koningspelen... Gelukkig grootste deel buiten dus frisse lucht, hopelijk helpt het...
Hier vandaag ook koningsspelen, dus blijf op en neer rijden vandaag. Half 9 schoolontbijt dan weer om Half 11 terug zijn voor sponsorloop voor KiKa, en dan weer Kwart over 12 aan school staan om hem op te halen. Ik moet elke keer met de auto op en neer, is 15 min ongeveer. In dat tussenuur ga ik denk ik ook even naar de prenatal ofzo.
Nou, ik was niet misselijk, gisteren voor het eerst.. Ja, die onzekerheid is wel vervelend.. Maar oke, je lichaam moet ook wennen aan alle veranderingen etc..niet de moed verliezen. Ik heb verder geen klachten oid..