16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    #81 Tammie87, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
    hoi hoi!

vinden jullie het goed als ik mee klets?

ik ben zwanger van mn 2e kindje! spontaan na een mislukte icsi behandeling!

ik vind het zo spannend weer!!

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    17 december is een populaire datum haha

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38

Nou inderdaad! Na de termijnecho's zal dat wel veranderen. Ik ben wel benieuwd wat mijn "echte" uitgerekende datum zal zijn. Hopelijk wat verder van de kerst af. Helaas duurt het nog 1,5 maand tot mijn termijnecho.

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Spannend hoor!

Ik heb ook niet echt een idee hoelang deze cyclus zou zijn heb maar ff de positest aangehouden en die was duidelijk op dag 25, dus kan ook nog verschuiven... Jeetje 1,5 mnd... ik vind 2 weken al lang :)

5. Mama JaDeBo

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En toch bijzonder dat het na de mislukte poging spontaan gelukt is!

Wij vinden het allemaal spannend! We slepen elkaar wel door de weekjes heen :);)

6. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Tammie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Cizmo, ik ben ook heel benieuwd naar de 'echte' datum. Aangezien wij niet veel geklust hebben weet ik weer vrij zeker wanneer het gebeurd is. Kijk nu eerst uit naar de vroege echo op 6 mei. Termijnecho is daarna de volgende mijlpaal, maar zover durf ik nog niet te kijken. Nog steeds veel te spannend

Mama JaDeBo ik begrijp je onrust zo goed. Ik moet nog ruim 3 weken wachten......spannend!!!!

Hier inmiddels plat in bed. Misselijk, het zuur en gewoon kotsmoe. Jongedame ligt er al in, was kapot na het zwemmen....maar ze is wel geslaagd, dus alle 3 de diploma's in the pocket.
    Mannetje wordt langzaam spraakzamer.....komt goed!
    Fijne avond!

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Gefeliciteerd met het zwemdiploma Ikke! Knappe meid!

Ik heb ook 6 mei de vroege echo. Nog 3,5 week... Dat is langer dan we zwanger zijn! Sip!

Ik ben ook best bang voor een mk. Daarom twijfelde ik zelfs of ik hier wil me wilde schrijven. Op de een of andere manier was ik een beetje bang dat het ongeluk zou brengen. Dikke onzin natuurlijk!

8. Mama JaDeBo

Hebben we net, eindelijk de wachtweken om te testen doorstaan, wordt ons geduld weer op de proef gesteld voor een eerste echo... ;)

Pcies dat dacht ik ook... :)

9. Mama JaDeBo

Ikke knap hoor zo snel alle 3 de diploma's op zak!
    Lekker in bed, hier ook gesloopt en kotsmisselijk... zo ook lekker me bedje in!

10. sita90

sita90 Niet meer actief

Spannend de aankomende tijd, al die echo's:D
    Ikke wat knap van de dochter, alle 3!

Hier ook hartstikke bang voor een miskraam, na 3 miskramen is dat ook niet zo gek. Ik durfde de vorige keren niet mee te schrijven in andere topic, nu wel. Het voelt gewoon goed, ik hoop dat mijn gevoel gelijk heeft!!! Ik dacht ook eerst dat alles ongeluk zou brengen haha:) Dat denk ik nog steeds over de Mac:p Dat at ik toevallig de vorige twee keren.
    Ik ben trouwens nog wel onzeker over een ticker haha.

Mama JaDeBo sterkte met de misselijkheid!

Hier, voel me nu niet heel lekker.. maar heb het er zeker voor over, ik vind het niet erg:) Kom maar op met die kwaaltjes haha.

11. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    17 december is inderdaad een populaire datum. Wellicht leuk om een weddenschap af te spreken. Diegene die daadwerkelijk na de eerste termijnecho uitgerekend is op 17 december die...(vul zelf maar in).

12. sita90

sita90 Niet meer actief

Leuk idee, 17 december is inderdaad erg populair!

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @cizmo dat zal misschien inderdaad wel veranderen. Ik heb ook pas een termijn echo rond de 12 weken. Maar heb gelukkig wel met 7 weken een echo. Ik snap je gevoel van t ongeluk brengen. Ik zit ook nog 100x op de wc om te checken op bloed. Of bij elk krampje onzeker worden.

@mama jadebo dat is inderdaad bijzonder. Moest het ook echt laten bezinken.
    En idd wachten op de echo en wachten op volgende echo enz..

@ikke wat goed van je dochter! Wel vervelend dat je al zo last hebt. Op naar t 2e trimester!

@sita ik vind de kwaaltjes ook niet heel erg. Geeft een gevoel dat t goed zit. Wat naar van je miskramen, nu komt vast goed! Maar even niet naar de mac dan;)

@taraatje leuk idee hahaha

14. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Wow meiden! Wat gezellig hier!!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik hoop echt dat alle kleintjes blijven plakken.

Ik ben erg druk de laatste paar dagen, ik heb alles gelezen maar op alles reageren wordt lastig hihi.

Hier krijg ik gelukkig ook met 7 weken een echo, als alles goed is word het echt weer "leven" van afspraak naar afspraak..

Durven jullie te vrijen?
    Wij hebben het wel al gedaan maar ik vind het heel erg spannend of het niet verkeerd zal gaan daardoor..

Pff al die onzekerheid.. Bij mijn vorige voltooide zwangerschap was ik helemaal niet zo onzeker..
    Het komt vast door de mk van december...

Nou ik ga weer proberen te slapen want het is nog veel te vroeg om wakker te zijn op mijn vrije dag!

Fijne dag allemaal.
    En hopelijk komen er nog meer gezellige meiden bij!!

Ooh en 17 december ♡♡ hihi

15. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hoi dames,
    had hier paar dagen terug al een keer een berichtje gepost (maar geen reactie gehad)
    ik lees veel met jullie mee!
    valt me echt op dat bijna iedereen hier wel negatieve ervaringen heeft en het dus extra spannend is.
    hier vanmorgen de gyn een telefoontje gegeven en hij belt vanmiddag terug.
    assistente kon pas op 9mei een afspraak maken maar ik mag van mn gyn al met 6 wkn komen...dus strax even overleggen hoe en wat want hij heeft tussendoor vakantie.
    hopelijk strax bloed prikken en kijken of hcg stijgt rn progesteron en anders hopelijk aan de medicatie. ...alles om dit kindje te kunnen houden...

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ja we zijn echt supertrots op dr.Vandaag lekker laten showen op school!!

Ik zie dat we hier allemaal toch wel bezorgd zijn door ervaringen uithet verleden. Fijn dat we dan hier de zorgen kunnen uitwisselen.

@Mamavanjudith he wordt inderdaad weer leven van afspraak naar afspraak. Nu afwachtentot 6 mei. duurt nog zooooo lang...
    Vrijen durf ik wel, maar ben momenteel serieus zo moe (en mn mannetje ook) dat het er nog niet van gekomen is. Nu zijn wij wat dat betreft sowieso niet superctief. k vind knuffelen vaak veen fijner en intenser. Maar het komt er vanzelf weer een keer van hoor.
    Hopelijk heb je nog ff lekker geslapen na je vroege post ...

@Giggle tuurlijk mag je hier kletsen en ja voor jou is het allemaal ook erg spannendhe. Hopelijk kun je snel bij de gyn terecht. Al is het maar voor je eigen gevoel toch?

Hier is het another day at the office. Ben er vroeg omdat we de jongedame naar school hebben gebracht vanochtend. Ben moe en misselijk (goh hoe zou dat nu komen??) maar met toch echt ff doorzetten vandaag. Te veel te doen.
    Kom waarschijnlijk tussendoor niet meer kijken. Heb momentee een meeloopstagiair die aan mjn bnureau erbij zit, dus tja, privacy is ff ver te zoeken.

Fijne dag dames en toi toi toi
    Liefs Ikke

17. Mama JaDeBo

Goedemorgen

Giggle spannend meis, hopelijk kun je eerder terecht voor echo.. hier ook echo rond 6 weken... spannend!!

Ikke werkse vandaag! En sterkte met de kwaaltjes, hopelijk je genoeg te doen en gaat de dag snel voorbij!

Mamajudith nog niet gedaan eigenlijk hihi! Laatste keer was rond eisprong... en eerlijk gezegt ook niet echt behoefte aan op t moment :)

Kwaaltjes: hier ook duidelijk aanwezig, steeds meer... niet erg prettig natuurlijk maar voor goed doel! Geeft iig wat meer het gevoel van zwanger zijn dan als die er niet zouden zijn. Deze keer alleen wel steeds last van kokhalzen en misselijk over de dag verdeeld... kan weinig geur hebben...

Hier de kindjes op school, de jongste alleen thuis. Vandaag beetje was opruimen, kast sorteren van de jongens... hihi! Verder rustig dagje. Straks belt vk of ik haar vanmiddag... ben benieuwd wat het gaat worden!

Fijne dag vandaag dames!

18. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @mamajudith ik durf t ook nog niet hoor. Ook nog geen behoefte trouwens. Ik denk dat t na de echo minder eng wordt.

@giggle zou fijn zijn als je snel mag! Ik mag over 2 weken, ik kan niet wachten tot t zover is.

@ikke de dag gaat vanzelf voorbij haha. Wel vervelend die misselijkheid op je werk. Vorige zwangerschap werd ik vanaf 6 weken erg misselijk tot 18 weken dus ben benieuwd.

@mama jadebo spannend,ben benieuwd. Ik heb nog niet veel kwaaltjes. Af en toe beetje misselijk. Snachts vaak plassen. Steekjes en krampjes in mn buik en licht pijnlijke borsten.

Fijne dag vandaag

19. Mama JaDeBo

Spannend zo langzaam komen de eerste echo's dichterbij!!

MamaFemsie heeft vandaag toch echo? SPannend meis!!

Hier heeft vk net gebeld... het zkh bied het gewoon aan hoeft dus niet. Ik krijg de echo wel in het ziekenhuis omdat het echo centrum van de vk geen afspraak op een tijd had die ik kon. Daarna in de middag heb ik intake vk. Ze zijn blij me weer te mogen verwelkomen, altijd leuk :D! Nog 2 weekjes geduld dus!

Omdat cyclus een rommeltje was sinds de curettage (16-23), wordt aan de hand van de echo de uitgerekende datum berekend.. maar iig als we uitgaan van positieve test komen we op 17 december...

20. Mama JaDeBo

♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

10 december
    - MamaFemsie | 32 jaar | 2de kindje |J|M|?

16 december

17 december
    - Mamajudith | 26 jaar | 2de kindje |J|M|?
    - Taraatje | 32 jaar | 3de kindje |J|M|?
    - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|?
    - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M?

18 december
    - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|?

19 december

20 december
    - Ikke142 | 32 jaar | 1ste kindje |J|M|?

21 december

22 december
    - Sita90 | 23 jaar | 1ste kindje |J|M|?

23 december
    - Nathenhuug | 26 jaar | 2de kindje |J|M|?

24 december

25 december

26 december

27 december

28 december

29 december

30 december

31 december

♥ AFSPRAKENLIJST ♥

28 April
    Mama JaDeBo eerste echo + intake vk
    Tammie87 eerste echo

30 April
    Mamajudith Intake en eerste echo

6 Mei
    Ikke142 echo + gyn
    Cizmo vroege echo

26 Mei
    Cizmo termijn echo

28 Mei
    Cizmo intake vk

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

MamaFemsie

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL!
    ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD

Deel Deze Pagina