Niki als alles volgens plan verloopt ben ik binnenkort in de buurt... valkenswaard, moergestel en maarheeze staan ook op de planning En ik hoorde laatst van een klant dat het in woensel nog verkocht wordt, bij een ijszaakje.....
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van MvM, ben dinsdag er al door de verloskundige voor opgegeven en heb vanochtend toch maar ook zelf een aanmeldingsformulier opgestuurd.
bubble tea, nog nooit van gehoord! Ben benieuwd. Ik heb ook nog en test gedaan, vanmorgen om 11 uur De streep was er eerder dan de controle streep! De donkerste is dé streep.. Toch wel fijn!
Ohja dat klopt! Ik ben er vorig jaar zomer voor het laatst geweest, maar die is er volgens mij nog wel in die ijszaak! Wat leuk dat je dat via een marktwagen verkoopt. Waar sta je meestal? Dan kom je inderdaad redelijk in de buurt binnenkort! leuk! Dank je voor het herinneren van dat zaakje in woensel, want ik heb er echt al weken zin in! En ik hoorde dat er bij een toko dicht bij mn werk het ook verkocht wordt, maar ik moet nog even zoeken waar. Dat zou mooi zijn.
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!! Zo hier kapot op de bank na een dagje dierentuin.. pff ben me toch moe.. Haha! En nu ook voor het eerst misselijk na het eten bah!! Denk ook dat ik morgen niet de stad in ga.. Mooie test roin, duidelijker kan niet.. Die bubble thee klinkt idd lekker.. Fijne avond!
Hier ook enorm moe... En weer misselijk... Zo lekker bedje in, morgen met de kindjes over de markt en kermis...
Ooh we zijn de 100ste pagina voorbij met ons gepraot! Goed man! Vanavond toch maar een cb digital test(de eerste) gedaan en JAAA een 3+ gescoord! Heel blij want eigenlijk nemen de klachten eerder wat af, of ze worden wat normaler!! Ik weet t niet maar was wel opgelucht! Volgende week woensdag komt vrouw van mvm hier! Ik denk wel dat ik t doe al is het om alle anderen te helpen! Werk wel hele dagen dus erg veel zal ik niet op kunnen vangen maar zal m'n best doen. Alleen had ze het erover dat ik het bij de apotheek zou moeten inleveren maar dit is een klein dorp en de mensen daar ken ik ook.... Misschien is er tot e 12 weken een andere oplossing!
@mama2b1 Iedere beetjes helpen bij MVM, ik heb zelf ook die hormonen moeten spuiten en ben iedereen die voor MVM geplast hebben en nog doen super dankbaar Hier nog geen misselijkheid te bekennen, wel hetzelfde als andere dagen, veel moe , veel plassen en wat last van mijn buik. Volgens mij houd ik bij mijn buik ook vocht vast....
Hier alweer vroeg dag. gisteravond tot 23:00 gestoeid om een dreumes die compleet overstuur was naar bed te krijgen en om 06:15 vond hij het wel weer mooi geweest... Pfffff... Nu ik weer zwanger en dus vermoeider ben vind ik dat wel zwaar hoor. De zwangerschap van je eerste kindje is wat dat betreft een stuk makkelijker. Lekker bijtanken wanneer jij dat wilt. Mensen nog leuke plannen voor vandaag? wij gaan met vrienden en hun kindje het dorp hier vlakbij in. Ik weet nu alleen niet of zoontje het gaat redden om wakker te zijn tot zijn middagslaapje. Lastig!
mama2be1 misschien 1e weekjes een dorpje verder rijden? weet natuurlijk niet waar je woont haha maar dat was hier bij mn dochtertje de uitkomst...moest er 10-15 min voor rijden maar ach is maar 1x per week...vond t niet zo'n probleem. is mn echo woensdag goed ga ik meteen bellen naar mvm! iedereen fijne koningsdag
Goedemorgen Hier begon de dag ook weer vroeg... Wel verrot geslapen en enorm misselijk geweest vannacht ook mijn (.Y.) voelen gespannen en gevoelig... Ook nu weer lekker misselijk blegh! En beetje bandenpijn in liezen... Nog maar 2 dagen whaaa wat spannend!! Straks naar me ouders en dan door naar de koningsmarkt en daarna nog rondje kermis en is het weer klaar voor vandaag... Hihihi Hoop maar dat ik het red al dat lopen gelukkig heb ik er 1 in de wagen is genoeg steun Fijne Koningsdag allemaal
Ja hoor we staan er klaar voor. Alweer ruim 3 uur mn bed uit en kotsmisselijk.... Gaat wat worden vandaag.
Goedemorgen.. Ikke, succes vandaag!! Hier gelukkig als een blok geslapen.. Zou vandaag eerst naar de stad gaan, maar weet het nog niet.. misschien langs mn moeder in het dorp kijken of daar wat leuks te doen is.. Fijne dag!
Nou daar doe ik het voor Cicey!!! Hier in de buurt ook meiden en een vriendinnetje die moeilijk zwanger raken dus voel me zelfs schuldig dat het ons wel makkelijk lukt! Dit is dan een klein gebaar om terug te doen toch!? Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, Hier een goede nacht gehad. Vriend mij lekker laten liggen vanmorgen. Zo maar eens de kleine meid aankleden en dan gezellig met zn tweetjes het dorp in. Ben benieuwd of koningsdag hier int dorp wat is haha. Ben zooo een stad gewend.
Zo maar eens even boodschappen doen en ff snel langs de kruidvat .. kan het niet laten om weer een test te doen ... klinkt raar misschien maar toch .... Verder niet veel bijzonders vandaag, wel eten bij de buren vanavond.