Wij hebben het nog aan niemand verteld, en willen dit proberen vol te houden tot na de echo (30 mei)... Vanmiddag konden we het niet laten en hebben dit leuke badjasje van bambam gekocht!
Bij ons weten de naaste familie en vrienden het. En mijn werkgever en een paar collega's. Dit moest omdat ik smiddags op me werk ook me progesteron tabletten moet inbrengen. Heb daar ff de tijd voor nodig. Verder kan ik me mond toch moeilijk houden, me vriend ook. Zijn gewoon zo happy!! En met me nu al bolle buik( deels ook door die med), valt t wel een beetje op. Buik is normaal bijna plat. Gaan nu ook dit jaar trouwen! Zijn al 2 jaar verloofd maar nu met een kleine onderweg gaan we het gewoon doen!! Wil ook dezelfde achternaam als me vent en de kleine Maandag afspraak maken voor ondertrouw en dan een datum prikken Wens jullie nog een fijne koningsdag!
Wij hebben het alleen nog aan schoonouders verteld. Dat was niet de bedoeling, maar ze wilde met me gaan shoppen voor kleding voor m'n verjaardag en dat moest ik dus afslaan. Ik koop liever positiekleding straks. Vandaar dus maar meteen verteld. Mijn ouders en zussen wil ik het met moederdag vertellen, dan hebben we ook een echo gehad.
Zo volgens mij moest ik weer 20 pagina;s bijlezen..wat gaan jullie snel.. Wat een leuke pakjes zag ik allemaal voorbij gaan! Ik wacht zelf toch tot die 3 maanden voorbij zijn.. Cizmo: Lekker aan de beschuit met muisjes..wij hebben altijd de roze in hui (krijg je met 2 meiden he)..vinden ze ook lekker! Daan2002: Het is ook gewoon erg spannend die eerste maanden..maar probeer er ook van te genieten. Niet iedereen hoeft klachtjes te hebben. tvt: Ja hier ook wel witte afscheiding, ene keer meer als de andere keer. Binby: Hier nog niet verteld aan m'n dochters (5 en bijna 3). Wil het liefst wachten tot de termijnecho...maar we gaan in het weekend van 16 mei met schoonfamilie weg en daar ook zwemmen..dus even kijken of ik m'n buik dan nog goed in kan houden, want lukt nu nietBen dan ruim 9 weken... Mijn dochter van 3 roept trouwens sinds m'n eisprong tegen meerdere mensen dat mama een baby in haauisr buik heeft...dus krijg wel geregeld een vragende bik Muis87: Wat een leuke verrassing van je stuk van 5 jaar terug! Echt gaaf, gefeliciteerd! Ikke142: zal je pb sturen. Nee ik kijk geen utopia. T84: Krijgt iedereen hetzelfde kado van mvm? Ben benieuwd..moet hier overigens wel de flessen wegbrengen, maar is dichtbij. Ikke: Wat verkoop je op de markt? Oh ik heb het al gelezen..had er ook nog nooit van gehoord, maar klinkt goed! Dat zijn wel heel wat markten zeg, wel gezellige maanden ook. Vast allemaal enthousiaste mensen aan je kraam. Binby: Wow he 35 kilo, wat goed zeg en wat veel!! Sparky: Haha hele goeie smoes om een nieuwe bank aan te schaffen Cizmo: Heerlijke eetgewoontes..hier valt het nog wel mee eigenlijk, soms wat vreetbuien, maar die had ik daarvoor ook wel Noushka: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, Sparky: Ja het is ook wel een erg leuk pakje als ik dat zo voorbij zie gaan...over paar weekjes ook maar eens kijken (alhoewel ik van de week een bon kreeg voor aankomende week 25% korting Noushka: Eerste echo sowieso niet, heb ik expres in de avond gepland. Termijnecho weet ik nog niet. Bij mijn tweede zwangerschap is de jongste weleens meegeweest volgens mij, maar was ook wat jonger, dus niet echt het besef. T84: Welke dierentuin waren jullie geweest? Mama21b: Dat is ook geen fijne locatie om die flessen in te leveren nee. Ik begreep dat ik ze hier gewoon ergens in een krat moet zetten en zelf weer nieuwe flessen mee kan nemen. Is verder niemand begreep ik. Cicey: Een vriendin van mij heeft die hormonen ook, dus vond het ook een mooi gebaar om dan nu mee te gaan doen. Maaike: Jij ook gefeliciteerd en welkom. Mamajadebo: Wow maandag al de echo, even daar binnen gluren naar een mooi kindje! Sparky: Hier nog echt aan niemand verteld. Weet niet of mijn vriend het al heeft verteld aan iemand...misschien nu hij een borrel op heeft Tvt: Heerlijk badjasje..wij hadden hem gehad bij m;n eerste dochter. Roro84: Wat leuk, trouwplannen, dus dat wordt met dikke buik truien. Iedereen bijna zenuwachtig naar de eerste echo aan het toeleven...en dan zie ik dat ik verder zwanger ben, maar veel later de echo heb...hier ook wel momenten zenuwachtig ervoor, maar voel me met vlagen wel echt zwanger, dus dat maakt me weer positief. Ik heb hem 12 mei, dus duurt echt nog even, maar aan de andere kant is het ook zo de datum.. Hier woensdag MvM op visite..heb al aangekondigd dat m'n dochter ook thuis is...dus moeten voorzichtig zijn met wat we zeggen Hier gisteren ook de koningspelen op school en om 9:30 weer heen, want toen gingen ze met alle leerlingen de kanga dans doen...wilde ik ook even zien, m'n dochter vond het alleen wat te spannend dus stond stil..en andere dochter was ziek, dus die vond al dat gesleep met haar ook niet zo leuk. Vandaag zijn we met z'n viertjes naar Haarlem geweest, gezellig dagje. Op terug weg vriend afgezet in alkmaar..ging nog even biertje doen
Dank jullie wel! Ja we houden het klein maar wel mooi! Steken liever het grote geld in de kleine! En denk dat t trouwen wor met een klein buikje
♥♥♥BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? - Bloempje83 | 30 jaar | 3e kindje |? - Elyc | 29 jaar | 3e kindje |J|M|? - Betje| 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |J|M|? 19 december - Mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 20 december - Ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?' - Daan2002| 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december 22 december - Ikke101| 40 jaar | 1e kindje |J|M|? 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Napatalama | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Cici86 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? 24 december 25 december - Noid | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 26 december - T84 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 27 december - Binby | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 28 december - Mommy80 | jaar | e kindje |J|M|? - Noushka | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 29 december - Sparky | 27 jaar | 3e kindje |J|M|? - Miracles | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - TVT | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |J|M|? - MBNN | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - Roro84 | 30 jaar | 1e kindje |? - Prups | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Cicey | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? 30 december - Muis87 | 27 jaar | 1e kindje | - Maaiike | 24 jaar | 1e kindje | 31 december - Lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 28 April Mama JaDeBo, eerste echo + intake vk Tammie87, eerste echo Cicey, afspraak MvM 30 April Mamajudith, Intake en eerste echo Giggle, eerste echo 1 mei Sparky, afspraak MvM 5 mei Dee-tje, Eerste (vroege) echo Daan2002, eerste echo 6 Mei Ikke142, echo + gyn Cizmo, vroege echo Daan2002, intake vk 7 Mei Bloempje83, echo T84, 1e afspraak gyn Maaiike, eerste echo cici86, 2e echo+uitstrijkje 8 Mei Betje, 1e echo Niki2014, Afspraak gyn + 1e echo 9 Mei Mama2b1, 1e echo Cicey, 1e echo (Zwangerschapsecho fert. Kliniek) Noid, 1e echo 12 Mei Nathenhuug, 1e echo + intake Elyc, 1e echo 15 Mei Elyc, intake vk 16 Mei Taraatje, 1e echo Binby, intake + 1e echo 19 Mei Cicey, intake vk 20 mei Dee-tje, Intake Muis87, intake en echo 21 mei Sparky, intake en 1e echo 22 mei Lovelymum, 1e echo 26 Mei Cizmo, termijn echo 27 Mei RoIn, termijn echo + intake 28 Mei Cizmo, intake vk Mama2b1, 2e echo + intake Miracles, MvM afspraak 30 Mei TVT, intake en echo 2 juni Miracles, 1e echo + intake ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie T84 Elyc Nathenhuug Miracles Muis87 Cicey Sparky Noid ƸӜƷ Vlindertjes ƸӜƷ Sita90 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
zo ff de afspraken lijst geupdated... oudere afsprakendatums weggehaald.. anders word ie wel erg lang, en mijn uitgerekende datum teruggezet,. wat een zenuwslopende weken zeg het eerste trimester. verder ook weinig kwaaltjes alleen ietsje vaker plassen als anders en het gevoel alsof ik soms zware borsten heb
Leuk Roro! Hier een drukke koningsdag gehad. Met 6 man en 2 kids de stad in geweest. Heel gezellig! En daarna met z'n allen BBQ'en. Ik had na afloop toch een berg botjes op m'n bord liggen . Lijk wel 20 weken zwanger nu zoveel gegeten. Maar voelt nu toch wel erg vervelend om zo vol te zitten. Kan me echt niet inhouden met eten nu. En per toeval kwamen we langs een vrouw die haar kraampje aan het opruimen was. Die vroeg aan m'n zoontje of hij nog gratis boekjes wou. En toen kreeg ik nog een uber schattig baby konijn muziek ding in m'n handen gedrukt. Wel een roze konijn, maar was er zo verliefd op. Kon het niet weigeren natuurlijk .
Hier weten alleen de mensen het die wisten dat we een nieuwe punctie en terug plaatsing hebben gehad. Op 9 mei hebben we de eerste zwangerschapsecho bij Geertgen, als alles dan goed is , dan ga ik mijn moeder heel blij maken met moederdag. Met een Ik hou van oma pakket. Mijn vader is helaas al 7 jaar geleden overleden en de ouders van mijn vriend zijn helaas beide ook overleden.
Nou, ik denk dat tussen de 8 en 10 tegenwoordig normaal is. Dat lees ik iig wel op elke site hier in de omgeving. Tot voor en paar jaar terug was het wel 12 weken
Bij mijn vk ook standaard de eerste echo rond de 8 weken. Daarna met 12 weken nog 1. En met 20 weken in het ziekenhuis.