16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Thnxx ik hoop het :)

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Succes alvast meiden die morgen voor een echo gaan!!

Zo hier weer moe op de bank.. gelukkig maar 2 dagen werken aankomende week.. en woensdag gaan we naar movieworld.. Ben benieuwd hoe dat nu is.. heel lang niet geweest... :)

3. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Heel spannend!! Zal de hele dag op de phone mee kijken

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier helder rood bloedverlies. Wel minimaal maar wel aanwezig :(

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ooh nee Sparky... Hopelijk zegt t niks.
    Gebeurd vaker met zwangerschappen.

Hier ook een vlaag van vreselijke onzekerheid... Wil zo graag gewoon genieten en dit zien als een nieuwe start en kans.
    Maar als ik dan toch t idee heb dat mijn borsten toch oneens minder stevig zijn enz... Pfff dit gaan een paar zware weken worden.

6. tvt

tvt Niet meer actief

Dat is balen, hopelijk valt het mee! Blijf gewoon rustig, een klein beetje kán wel, dat lees je vaker. Heb je t al eerder gehad?

7. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ah nee das schrikken! Hopelijk is het niks bijzonders knuffel

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    oooo wat balen Sparky! Dat is lastig genieten nu dan.

Het hoeft gelukkig helemaal niks te betekenen. Ik duim ervoor!

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heb bij mijn zoon ook bloedverlies gehad meerdere keren. Maar ik ben wel ongerust.

Wel heb ik gisteren een tablet ingebracht voor schimmelinfectie. Zou het daar wat mee te maken kunnen hebben?

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    De boel is wel extra doorbloed nu..misschien heeft die capsule toch iets beschadigd?

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Sparky , Dikke knuffel ... Zou idd kunnen dat het daar mee te maken heeft.. maar ik heb daar geen ervaring mee...

12. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe Welkom en gefeliciteerd!

Dames morgen heel veel succes bij jullie echo. Spannend!

Hier vandaag een heerlijk dagje gewerkt. Zit alleen met een dilemma, 4 mei loopt mijn contract af via het uitzendbureau. Mijn werkgever zal mij nu dus een contract aan moeten bieden voor 1 jaar. Nu zit ik met het volgende vertel ik het voor af nadat ik het contract heb?

13. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff spannend Sparky. Er is inderdaad betere doorbloeding, maar kan mij voorstellen dat je nu onzeker bent. Digi knuffel!

14. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    ik zou het erna vertellen , ligt er ook een beetje aan hoe de verhouding is etc tussen jullie.... Aan de ene kant mag een zwangerschap niet in de weg zitten , maar goed werkgevers zijn niet altijd te vertrouwen ;)

15. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Wat naar dat die misselijkheid niet minder wordt. Probeer je wel de hele dag door kleine beetjes te eten. Ik lees overal dat een lege maag kan zorgen voor misselijkheid.

Spannend joh, die echo morgen!

16. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Hahaha, geestig dat je buurvrouw de echo zag staan. Ik ben hier ook altijd bang voor, daarom verzin ik altijd een andere benaming.

17. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Tammie87, ik duim voor je! Spannend!

18. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Sparky, hopelijk niks bijzonders en komt het inderdaad door de tablet! Is het al opgehouden?

Binby, lastig he. Ik ben ook volop sollicitatiebrieven aan het schrijven en als het zover komt dat ik ergens op gesprek mag wil ik het eigenlijk wel zeggen. Zou me zo lullig voelen om aangenomen te worden en het dan na drie weken ofzo te vertellen. Maar ik ben nogal een softie wat dat betreft..

19. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Wettelijk gezien hoef je t pas te melden rond 7-8 maand geloof ik... Al is t uit eindelijk niet te verbergen natuurlijk.

Maare nee ik zou t voor me houden.... Gewoon omdat het niks te maken heeft met werk en ze t anders stiekem toch tegen je gebruiken.

20. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn leidinggevende is niet te peilen daarom vind ik het zo moeilijk. Ze kan heel lullig uit de hoek komen. Eigenlijk wil ik de echo afwachten, alleen heb ik die pas 16 mei, twee weken na het contract. Ik heb een vermoede als ik het verzwijg dat ze zegt waarom heb je dat niet twee weken eerder verteld. Arghhh lastige situatie.

Deel Deze Pagina