Hallo dames, Nou inderdaad net een echo gehad in het ziekenhuis en ik weet niet veel meer dan voordat ik de echo had..... Het was gewoon nog net te vroeg..... Ze kon zien dat ik zwanger ben en er zat ook een vruchtje, maar dat is nog zo klein dat er nog geen hart actie waargenomen kon worden... Volgende week dinsdag mogen we weer terugkomen, hopelijk is er dan meer te zien...... En tot die tijd maar afwachten...... Wel grappig dat jullie het over kerstkindjes hebben (gehad). Ik was 4 jaar gelden op 22 december uitgerekend van mijn dochter, en ze is uiteindelijk 25 december geboren..... Ik ben dus al in het bezit van een echt kerstkindje..... Het had eerst ook niet onze voorkeur, maar de dagen eromheen zijn ook niet handig. Dus dan kan het maar beter een echt kerstkindje zijn..... En je houdt het inderdaad toch niet tegen. Ik heb destijds de hele kerst in het ziekenhuis doorgebracht en kan nu niet echt zeggen dat ik dat heel erg vond...... Dus uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een kerstkindje toch wel erg speciaal is. Groetjes Femke
Heee jullie kletsen er al behoorlijk op los hihi. Heb zelf niet heel veel tijd om altijd een berichtje achter te laten, maar lees wel alles haha. Zonet nog een testje gedaan (kon dus écht niet tot morgenvroeg wachten ) en hij is al iets donkerder dan zaterdag! Ga het langzaam bevatten dat ik zwanger ben en hopelijk in december ons 2e wonder in mn armen kan sluiten! Vriendlief is er toch behoorlijk van geschrokken volgens mij, zei niet veel en is nu werken.. Ach, hij draait wel weer bij hihi is voor hem ook niet niks!! Kwaaltjes heb ik niet echt, alleen hele zere borsten en sneller moe. Ook heb ik ontzettende dorst sinds gisteren maar of dit een kwaaltje is, ik weet het niet haha. Liefss
@ Tammie, nee zeker geen mac meer hier haha. Ik hoop dat het goed komt! Ben erg onzeker weer. @mamaJudith ik durf niet echt te vrijen, dus hier wacht ik lekker tot sowieso de eerste goede echo. @Giggle, wat spannend zeg. En? Weet je al meer? @ikke, lekker rustig aan proberen te doen met je misselijkheid @Mama JeDeBo, wat spannend over twee weken al! Kijk je er al naar uit? @MamaFemsie, het is ook wel weg vroeg voor een echo. Maar je weet nu in ieder geval zeker dat het op de juiste plaats zit Leuk, een kerstkindje! Inderdaad extra speciaal. @nathenhuug, spannend he. Dorst kan ook van je zwangerschap komen! Heb je al een echo gepland staan? @hier, ik maak me vreselijke zorgen. Vanmiddag erge ongesteldheidskrampen en mijn borsten doen niet echt pijn meer. Niet dat ze dat al erg deden, maar ik voelde er af en toe even aan en dan voel ik ze wel. Dat is nu constant af en aan. Nu nog steeds een hele vervelende doffe en irritante soort menstruatiegevoel alsof het ieder moment uitbreekt. Misselijkheid heb ik vandaag nog niet echt last van gehad, alleen vanmorgen heel even toen ik ineens weer geen zin meer had ik mijn boterham... Waarom duurt wachten zo lang??? Nog dames hier die last hebben van menstruatiegevoel? Zien jullie verschil? bovenste is van vanochtend en onderste van gister ochtend...
hey meiden, dankjullie wel dat jullie me zo verwelkomen!!! echt heel lief! ik hoop dan ook heeeeeeeeel hard dat ik bij jullie mag blijven tot eind dec!!! gyn heeft gebeld strax en snapte mn angst en vooral frustratie ( heb echt een hele lieve gyn vind ik zelf) hij heeft een recept voor utrogestan voor geschreven die krijg ik morgen thuis dus hopelijk meteen ophalen en beginnen daarmee (hopelijk heeft t nut en ben ik nog optijd) geen bloed prikken hij zei daarmee kun je toch niet zien of t.misgaat ik vind t een beetje te weinig zeggen iig....naja dan geloof ik hem maar... afspraak voor 30april gemaakt. ..niet bij hem hij heeft dan vakantie helaas maar ik wildr niet langet wachtten dus mag 1x tussendoor naar de vk van het zkh... nu dus heeeeeeeeel hard hopen dat t bloed wegblijft (net nog klein beetje nu gelukkig weg...zucht) en hopen en leven naar 30april mag ik me dan toch nu officieel toevoegen op de lijst? ik hoop dat ik daar gewoon kan blijven staan tot eind dec....fingers crossed! giggle, 2e kindje, uitgerekende datum denk ik.20dec nog meer info nodig??! sita hoever ben je nj? ik zie de streepjes hoor!!!!!
mamafemsie jammer dat t nog te vroeg was maar idd 5.5 is ook vroeg! hopelijk volgendr week mooie echo! sita, hier ook vrijwel geen klachtten....maakt me ook mega onzeker. ..al had ik dat de enige keer dat het wel goed ging bij mijn dochtet ook niet dus ja.... ongi gevoel herkenbaar hier!! vrijen; voorlopig echt even niet!!
@mamajadebo spannend! Hebben we op de zelfde dag een echo! @mamafemsie jammer dat er nog geen hartactie was. Volgende week vast wel! Je weet iedergeval dat t er zit @nathenhuug dorst kan er best bij horen denk k. Bij mannen duurt t vaak wat langer haha die willen het eerst met eigen ogen zien. @ site ik heb het ook af en toe. Ik had vanmiddag best hevig en toen een 'grote boodschap' gedaan en het was weg. Ik snap wel dat het je onzeker maakt hoor. Streepjes zijn goed te zien. Hoe ver ben je nu ongeveer? @giggle wat vervelend die onzekerheid. Ik ga hard voor je duimen! Bij mn vorige zwangerschap had ik bij 4, 7 en 14 weken bruinverlies. Is goed gekomen
Hoever ik ben weet ik niet. ik gok 4.3, maar ik kan er goed naast zitten. eisprong was deze keer ineens veel eerder, dus echt toeval dat het raak is ook nog. ze liepen erg mooi op, maar ik zie niet echt verschil met gisteren en vandaag... en dan die menstruatiekramp erbij en mijn borsten die ik nauwelijks meer voel pfff, voel me niet lekker.. voelt gewoon niet goed. Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat dit gewoon mijn onzekerheid is. Pff wat is dit lastig zeg, bah.
Hcg verdubbeld per 48 uur toch? Sommige mensen hebben nooit een knaltest. Of je bent misschien minder ver. Probeer positief te blijven, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik duim voor je meid!
sita, wat vervelend dat je zoveel onzekerheid voelt! Hopelijk lopen de testen van de week goed op en/of heb je binnenkort een mooie echo. Het zou fijn zijn als je gerustgesteld wordt! ook heel spannend voor jou giggle! Ik duim voor ons allemaal!
dankjulliewel. ja mijn testje zou morgen donkerder moeten zijn.. idd 48 tot 72 uur. maar tot nu toe liepen mijn testjes elke dag iets op. ik hoop dat mijn testje morgen donkerder is... het menstruatiegevoel is weggezakt.. maar ik maak me nog steeds zorgen. ik durf bijna niet te testen morgen ochtend, nu al niet haha pff. ik hoop gewoon zo dat dit kleintje bij ons blijft deze keer en dat alles goed gaat!!! mijn duimen draaien ook voor iedereen hier
@ Sita, nee nog geen echo gepland, heb zelfs nog niet gebeld naar de vk. Wil even wachten tot woensdag daarmee. Wel bel ik morgen even de ha voor een bloedtest omdat mijn testjes ook maar lichtjes zijn. Vorige maand hele lange cyclus gehad en daardoor dus lang in onzekerheid gezeten dus hopelijk mag ik morgen al gelijk voor bloedafname gaan hihi Jou streepjes zie ik trouwens ook gewoon hoor, dus probeer ook een beetje te genieten Vriendlief draait idd wel bij denk ik, was bij eerste zwangerschap ook zo dat hij pas echt ging genieten na de termijnecho dus komt goed Vrijen hier gewoon wel hoor, zit allemaal goed beschermd enzo dus kan geen kwaad, en voel me er goed bij dus @ mama fessie, hopelijk volgende week wel een mooi kloppend hartje! Gaan we wel vanuit he ik duim voor je! @Hier, ga nu de kleine man lekker zn bedje in verzorgen en dan lekker op de bank ploffen en wat tv kijken, fijne avond! Liefs xx Liefs xxx
@Sita, ik begrijp je spanning. je gaat op ieder klein ding letten, is dit nou een goed of slecht teken. Helaas kunnen we in dit stadium echt niet veel meer doen dan afwachten en netjes onze vitamientjes en foliumzuur slikken. Ik zie mooie streepjes op je test. Gewoon ff kijken wat ie morgen doet. Ik had van de week ook 2 dagen ertussen zitten en verschil was echt goed te zien. @nathenhuug uiteraard is een streepje midden op de dag niet zo knal als 's ochtends of was je al een paar uurtjes niet meer geweest? Anders morgen of overmorgen nog een testje wagen? Ja we kletsen er hier lekker op los en overal op reageren blijft moeilijk... ach ja, probeer het wel maar zal ook vast wel eens iets overslaan. @MamaFemsie 5+5 is wel heel vroeg hoor lieverd. Niet ongewoon dat je dan nog niet veel ziet. Ff weekje geduld en dan heb je volgende week vast een duidelijkere echo. Omdat ik niet een echo wilde waar je niets op ziet, heb ik ervoor gekozen pas met 7 weken ipv 6 weken te gaan. Benieuwd of ik daar in de 6de week spijt van ga krijgen. Is nog wel lang wachten nu he. Voor jou een weekje. We duimen mee! @Giggle ik zal je er zo ff bijzetten meid. @hier vandaag weer overleefd. Met vlagen goed misselijk geweest, maar gelukkig geen kokhalzen of spugen. Wel heb ik gigantisch last van lucht. Een gemiddelde bouwvakker zou jaloers worden op het geluid van mijn boeren... hahahaha..... gelukkig werk ik met een paar mannen die het alleen maar helemaal geweldig vinden. Hou ze uiteraard wel binnensmonds, maar ja soms kan het niet anders. Nu op de bank nog snel een offerte in elkaar gedraaid om nog even te versturen. Dalijk weer lekker vroeg mn bedje in. Voel me eigenlijk toch het fijnste als ik lig. Borsten beginnen wat zeurderig pijn te doen. Vooral links... Mannetje wordt er steeds spraakzamer over. Ik forceer nog maar niets, maar de bezorgde blikken en het vanochtend aankomen wandelen met mn vitamientjes (onder het motto 'deze moet je nu echt niet meer vergeten lieffie') is voor nu al voldoende. Heel langzaam wil ik wel op die roze wolk klimmen....
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2de kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3de kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|? 19 december 20 december - Ikke142 | 32 jaar | 1ste kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2de kindje |J|M|? 21 december 22 december - Sita90 | 23 jaar | 1ste kindje |J|M|? 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 28 April Mama JaDeBo eerste echo + intake vk Tammie87 eerste echo 30 April Mamajudith Intake en eerste echo 6 Mei Ikke142 echo + gyn Cizmo vroege echo 26 Mei Cizmo termijn echo 28 Mei Cizmo intake vk ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Er is al behoorlijk wat geschreven lees ik. De maandag zit er bijna op. We zitten alweer wat dichter bij de uitgerekende datum, jeej!
Ik vroeg me af vanaf wanneer je het hartje kan horen. Ik heb een intake over anderhalve week. Ik ben dan 6 weken en 2 dagen zwanger. Is het hartje dan al hoorbaar?
Super bedankt voor de lieve woordjes dames! Ik ben nu iets gerustgesteld. Ook omdat ik me nu niet zo lekker voel (beetje licht misselijk) en weer een erg droge mond heb. Het stukje tussen mijn schaambot en mijn buik is opgezet, hebben jullie dit ook?.. volgens mij gaat het hartje kloppen tussen de 5.5 en de 6.5 week. tenminste dat dacht ik... maar vaak als je een echo hebt met 6 weken of later zie je meestal al het hartje kloppen. ik duim voor je. En wij allemaal, op naar een mooie echo...
mijn duimen draaien voor ons allemaal! we kunnen allemaal wel een beetje duimendraaigeluk gebruiken hier net een cb digi gedaan....gwlukkig 2-3 ondanks t bloed van afgelopen dgn...geeft weer stukje rust. mag mijn afspraak ook op de lijst... 30mei 1e echo in zkh
@Mama JaDeBo, Ikke142 & Sita90: Ik heb dan alleen een intake. Ik denk dat ze dan alleen die vragen op de vragenlijst gaan doornemen. Echo heb ik pas over 5,5 week, helaas... @Sita90: Ik let nu niet echt op mijn buik. Vooral ik nu heb gelezen dat de embryo nog maar zo groot is als een sesamzaadje, haha.