16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Muis, gefeliciteerd! Tips over de pijnlijke boobs heb ik niet. Hier tot noch toe niet extreem last van.

Ik zal straks eens kijken of ik de lijst kan bijwerken.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd muis!!
    Geen tips voor pijnlijke boobs.. hier is het alweer minder!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    @ sparky: Dan mag erbij dat ik MvM morgen op visite krijg :)

Gefeliciteerd muis!
    En geen tips want ik heb er geen last van.

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hier ook enorm pijnlijke borsten. Helaas geen tips... Kan ook niet op me buik slapen...

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik kan gelukkig nog goed op mijn buik slapen. Maar door de andere zwangerschappen heb ik aardig geleerd om ook anders te kunnen slapen ;) Dat komt mij nu wel goed uit haha.

De lijst doe ik vanmiddag even denk ik.. Nu eerst maar eens de konijntjes een schoon hok geven voordat het weer gaat regenen en daarna lekker de zolder op. Aangezien dat een slaapkamer gaat worden moet die aardig leeggepakt worden.

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd muis!

Hier geen last van borsten, dus geen tips. Kan nog goed op mijn buik slapen.
    Hier nog steeds een ziek jongetje, ik dacht dat het wat beter ging, hij had weer wat praatjes. Wel van rug tot buik vol met poep vanochtend, zo dun en slijmerig, dus papfles en daarna lekker in bad.
    Net twee slokken thee met suiker op, wilde hem wat energie bijgeven, was niet slim. Hele golf pap eruit. Dat wordt weer een dagje binnenblijven denk ik..

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Gefeliciteerd Muis!!

Ik heb er ook jeuk aan... Helaas geen tips

8. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd muis!

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Beterschap met de kleine Noid! Nooit leuk als ze zo ziek zijn :(

10. Woooow ik had weer even iets bij te lezen zeg!

Zie dat er weer een paar nieuwe dames bij zijn: Welkom en gefeliciteerd!!

Zere boobs: ik heb er ontzettende last van, maar zolang ik stil blijf liggen als ik op mijn buik lig en me iets omhoog duw tijdens het draaien dan kan ik nog wel goed op mn buik slapen.
    Maar ook tijdens vorige zwangerschap geleerd om op mn rug te kunnen slapen, gelukkig ook maar want als mn buikje weer gaat groeien lig ik liever niet op mn buik hihi

Hebben hier nog meer mama's last van lichte menstruatie krampjes de hele dag? Ik wel eigenlijk, heb van alle gekkigheid vanmorgen nieuwe testjes gehaald, maar gelukkig gelijk een knalstreep nog voor de controlelijn kwam :)
    Als ik veel gedaan heb is de kramp zelfs sterker aanwezig, is dat normaal? Herken ik namelijk helemaal niet van de vorige keer.

Ook fijn dat er een paar goeie echo's langs zijn gekomen.
    Alleen Daan bah wat las ik nou, wat een verschikkelijk mens heb jij getroffen zeg tijdens jou echo! Gelukkig heeft je vk je goed opgevangen en wel professioneel gehandeld. Mijn duimen draaien dat volgende keer gewoon alles goed is!

Kan zelf haast niet meer wachten op de echo 12 mei!
    Inmiddels weten al wel een paar mensen dat we in verwachting zijn namelijk: Mijn moeder, vader en stiefmoeder en mijn zusjes. Mijn jongste zusje kwam doodleuk met de mededeling dat ze 4 dagen overtijd was en dat ik misschien wel weer tante zou worden. Helemaal enthousiast natuurlijk, dus gelijk ook maar eerlijk tegen haar geweest. Ze is inmiddels al ongesteld dus niet vlak na elkaar uitgerekend hihi (als dan was ik de 23ste en zij de 31ste) maargoed wie weet is het volgende ronde bij haar wel raak. Vind het zoo leuk dat zij ook voor een kindje gaan. Vorige keer was ik samen met mijn andere zusje in verwachting en nu dus wel misschien met haar. Echt super leuk om zoiets met je zusje te delen :D

Nou dames ik ga eens flink aan de slag hier, zolderkamer moet leeg aangezien wij naar zolder willen verhuizen, zodat van onze slaapkamer weer 2 kamers gemaakt kunnen worden voor de baby en een logeerkamer over houden voor neefjes/nichtjes :)

Fijne dag!

Liefs x

11. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muis, Gefeliciteerd!

Noid, beterschap met de kleine.

Pijnlijke borsten, ik heb er veel last van. Vooral met het sporten is het niet aangenaam. Gooi de beha uit zodra ik thuis ben en de deur niet meer uit hoef.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nathenhuug, hier heel af en toe een krampje. Maar wel licht. Verder vooral veel steekjes, helemaal vandaag.

Jullie ook naar zolder dus? Wij verhuizen ook naar zolder. Onze slaapkamer wordt de babykamer. Dochter slaapt in de grootste (maar lang en smal) kamer en zoontje in de kleinste, maar die moet ook geen grotere kamer hebben. Hij kan toch maar beperkt spullen erin kwijt want anders wordt hij onrustig. Dus de beeb krijgt straks een mooie grote kamer.

Vraagje aan alle mama's met al 2 of meer kinderen. Welke auto hebben jullie en passen daar 3 autostoeltjes in? In die van ons past het zowiezo niet dus er moet een andere auto komen.

13. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikkrampen, ik heb nu nadat ik gefietst heb buikkrampen om door de grond heen te zakken. Het ergste is ze lijken heel erg op de buikkrampen van de bbz die ik heb gehad. Wordt nu dus heel onzeker, probeer maar zo te denken zolang ik er geen bloed bij verlies zullen het wel de banden zijn.

Sparky, wij hebben een Peugeot station, daar kunnen drie stoeltjes naast elkaar staan. Toevallig laatst geprobeerd, omdat de overbuurkindjes mee gingen in de auto.

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok, nou wilt vriend absoluut geen peugeot.. Beetje jammer haha.

15. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Sparky, dat riep mijn man ook heel lang en nu rijden we er één.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha ja maar die van mij vind het roestbakken :p Ik ben wel aan het zoeken voor station, dat vind vriend al een enorme stap haha. Mannen houden niet van 'burgelijke' autos he haha

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Dat ie geen peugot wil snap ik... Als je wat langs de weg ziet staan is t vaak n franse auto!

Hahaha iedereen natuurlijk zijn eigen ding...

Hier net n plop onderin me buik... Hoop maar dat t me darmen waren.
    Iemand bekend??

18. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opel, astra of vectra zou ook kunnen. Vrienden van ons hebben zo'n auto.

Ja mijn man wilde eerst ook een hatchback of sedan, waarop ik zei dat is niet handig gezien wij bezig waren voor een 2e. Toen is die gelukkig over stag gegaan. Nu zegt hij ik wil niet meer anders, de ruimte die je hebt is zo fijn. Uiteindelijk komt het allemaal goed hahaha.

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wij hebben allebei een peugeot 307, eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit zo weinig problemen met een auto gehad (heb er al aardig wat versleten en deze inmiddels al 5 jaar).
    VL heeft een station ik een gewone.
    Wij zijn er juist wel heel erg tevreden over!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik vandaag ook wat meer.. zit het in het weer ofzo??:(
    Nou ja, het is niet ondraaglijk, ik voel het gewoon meer vandaag.
    Ik moet ook meer plassen, maar het voelt niet als een blaasontsteking.

Deel Deze Pagina