16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    RoIn, dat is mijn ervaring ook. Wij hebben in de afgelopen 5 jaar 6 auto's gehad. Deze gaven allemaal problemen met een maand of 4 à 5, dus allemaal net buiten de garantie. Deze peugeot 307 diesel hebben we nu bijna 3 kwart jaar en totaal geen problemen gehad. Ik denk ook dat je uiteraard geluk moet hebben met een auto. En ook hoe de auto in onderhoud is geweest, dat speelt natuurlijk allemaal mee.

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier geen krampen, nog niet gehad tot nu toe.

Auto, wij rijden een Opel signum, maar straks zijn alleen autostoel en maxicosi nodig.

Hebben jullie een voorgevoel voor geslacht? Bij mijn zoontje riep ik heel had dat het een meisje zou worden. Nu heb ik eigenlijk geen idee, maar neig ik wel meer naar een meisje, meer omdat deze zwangerschap nu al zo anders is.

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik heb heel sterk gevoel dat het een meisje is... droom ook steeds hetzelfde over de 20 weken echo en dat ik daarna mijn dochter aan de hand van de foto's laat zien dat het een klein meisje is... Mijn ouders en beide kids (jongste is te klein) zeggen dat het een zusje wordt...

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    muis gefeliciteerd!

@zolder: hier ook druk de zolder aan het verbouwen. Wij waren daar in januari al mee begonnen. Hebben een vliering gemaakt, dakramen geplaatst en 2 slaapkamers gecreëerd. Nu moet het afwerken beginnen. Stucen, sauzen, schilderen en een nieuwe vloer leggen.

@Nieuwe auto: Ik rij een Peugeot 107. Hopelijk leert mijn zoontje snel goed lopen. Er past echt geen duowagen in. Dan moet ik ook een andere. Ik heb de auto 5 jaar geleden nieuw gekocht en de enige kosten waren de apk, de beurten en een keer ruitenwissers. Van mij niks slechts over Peugeot dus.

Manlief moet binnen nu en 2 maanden ook een nieuwe auto uitzoeken. Daar moeten ook wel 3 stoeltjes in passen. Hij wil niet aan de station. Hij wil een suv zoals de kia sportage, hyundai ix35 of Nissan qashqai. Ik ben benieuwd
    Dat zijn prachtige auto's maar ze hebben niet allemaal en grote kofferbak.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben een seat altea, maar vind het een rotding.. we gaan van de zomer kijken voor een andere..

Was hier net al een beetje met de planning bezig hoe het straks allemaal op te lossen met oppas, school en creche allemaal.. jeetje wat een gepuzzel.. ga vragen of ik mijn ouderschapsverlof mag uitspreiden over meer dan een jaar.. dus 4 uur per week.. en zodra dat voorbij is ga ik 22 uur werken..

Voorgevoel, ik denk zelf een meisje.. maar de vorige keer dacht ik heel lang ook een meisje, en de dag voor de echo, dacht ik ineens een jongen en dat was ook zo.. Dus ben benieuwd... Tot nu toe ben ik veel minder misselijk (ff afkloppen) dan de vorige keer.. dus ervaar tot nu toe ook anders.. misschien zegt het wel wat.. Haha! ;)

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik denk vaker dat het een meisje wordt.. wij kunnen op het moment geen leuke jongensnaam bedenken.. dat vind ik wel raar :D Ach, het is gewoon afwachten maar wel heel leuk om erover na te denken.

Een Qashqai heeft idd een kleine kofferbak. Ik ben ook echt gek van SUV's. Heb er 2 gehad. Een Jeep cherokee 4wd heeft wel een enorme kofferbak. Maar je moet er van houden.

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Iemand???? :cool:

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    voorgevoel heb ik nog niet. Ik was bij mijn zoontje overtuigd van een jongen en dat klopte. Ik heb eigenlijk best vaak goed. Kan me niet herinneren dat ik het niet goed heb gehad bij iemand.

Mijn man is overtuigd van een meisje. Ik neig iets meer naar een jongen omdat ik mezelf uiteindelijk als moeder van 3 jongens zie. Haha. Maar ik heb geen echt gevoel bij deze zwangerschap.

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nope.. sorry
    Ik denk darmen.
    Doe ploppen wel is.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zo nu niks meer doen vandaag. Toch wel meer krampen en pijntjes. Zal wel teveel gedaan hebben.

Voorgevoel zegt een meisje. Zwangerschap is tot nu toe hetzelfde als die van mujn dochter en ik droom ook over dat we een dochter krijgen.

11. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    sorry de plop herken ik niet...

Wel dat mijn darmen meer reageren. zal het niet zoiets zijn?

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Je darmen kunnen aardig ploppen als ze van slag zijn. En aangezien ze langzaam toch ruimte gaan maken kan dat het heel goed zijn.

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Misschien idd je darmen! Ik herken het niet.

De dag gaat langzaam vandaag, laaste werkdag voor deze week. Pff.. dan maar alvast op zoek naar namen..

Hebben jullie al namen?

14. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Vorige keer riep ik dus 20 weken meisje, maar droomde steeds van een jongen.

Meisjesnaam hebben we al, als Teun een meisje was geweest had hij zo geheten. Jongensnaam nog niks, ook nog niet echt over gedacht, omdat ik weet dat ik dat heel moeilijk ga vinden haha.

15. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Maakt me zo bang heh...

16. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik heb alleen meisjesnaam al... Jongensnaam kom ik niet op! Miss ook omdat zo'n enorm voorgevoel heb dat het een meisje is :)

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wij hadden beide namen in 2012 al

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

We hebben opties. Maar we zijn er nog niet uit.

19. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hier nog een peugeot liefhebber hahahaha ook nog nooooooit problemen mee gehad! man en ik rijden beide peugeot, top autoos! tijdje tijdelijk een andere gehad omdat we onze eigen auto in de prak hadden gereden maar wat een kutbak was dat zeg! een ford! vond t echt niks!

gefeliciteerd muis (geloof ik toch?! hihi)

hier de uren aan het aftellen tot morgen...vandaag lekker thuis dag met kleine meisje!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Met Ford, Renault en opel meer problemen gehad dan met de peugeot. Ik heb 2 opels gehad trouwens, de corsa was prima, de frontera was ellende..
    Volkswagen golf vond ik ook fijn, ook weinig problemen mee gehad.

Deel Deze Pagina