16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sparky dat is gelukkig een goede afloop! Lekker op de bank hangen met een kruik en rustig aan doen dus.

2. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Soarky... Pfewww gelukkig zeg Nu lekker rustig aan doen.

3. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Pfff dagje gewerkt en een hoop in te halen! Wat een hoop gezellig geklets en daarna wat nare berichten....hopelijk komt alles goed

Sterkte voor Binby

Noid, succes met je kleine!

Gelukkig viel het mee Sparky, zorg goed voor jezelf!

4. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohhhh gelukkig en nu lekker plat en rustig aan doen!

5. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook extreme rugpijn. Maar niet in mijn onderrug zoals ik vaak lees bij zwangeren. Gewoon in mijn hele rug. Ik kan niet lang staan of lopen. Net gekookt en nu vreselijke pijn. Kan het door de zwangerschap komen en kan het kwaad?

6. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat een vervelend nieuws lees ik over Binby, hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine.

Sparky blij dat alles goed is!

Ben net gebeld door Mvm en afgesproken dat ik haar terug bel na me echo maandag. Als die goed is kan ik hopelijk meedoen!
    Kwaaltjes blijven gewoon aanwezig en me test vanmorgen was nog steeds een knaller. Hoop dat de kleine smurf blijft zitten.
    Fingers crossed!

7. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    nog steeds niks van binby:( is niet goed denk ik...
    sparkt pfieuw gelukkig!!! niks naars
    noid succes met je kleine man!

hier lekker bankavondje met slechte programs hihihi mannetje avondje weg dus ik lekker barbie en roy donders kijken;)

8. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, gelukkig is het geen BBZ. De gyn zag wel wat op de echo maar kon nog niet zeggen of het de goede of de slechte kant op gaat. De buikpijn kon hij niet nader verklaren, hij denkt dat het aan mijn darmen heeft gelegen.

Verder duurde het wachten echt heel lang, er was iets misgegaan in het lab, dus moest 2 uur wachten op uitslag van HCG deze was 486 gyn vond hem laag voor het termijn, maar dit viel wel weer samen met wat hij op de echo zag. Op de echo was namelijk een zwart zakje te zien van 8mm bij 3.6mm.

Al met al is het nu niet duidelijk of het goed of slecht is. Volgende week woensdag moet ik weer terug komen. Dan wordt er weer HCG geprikt en een echo gemaakt. Ik hoop dan een vruchtje in het zakje te zien.

Vind het moeilijk om nu te genieten, werd net ook nog door moeders voor moeders gebeld en heb ze gevraagd of zij volgende week woensdag terug wilt bellen.

Lief dat jullie je zorgen om mij maakte, heb gewoon 3 uur in het ziekenhuis gezeten. Heb net samen met manlief eerst even rustig gegeten en het samen hier over gehad. Daarom moesten jullie eventjes wachten.

9. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Wat een dag voor jou! Gelukkig geen bbz! Zal duimen dat er volgende week meer te zien is op de echo! Voor nu een hele dikke digi knuffel!

10. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noid, sterkte met je kleine mannetje.

Sparky, dat was ook even schrikken.

Nog even ter aanvulling, ik verlies nu wel een beetje bloed. Dat had ik vanmiddag niet. Ik denk dat het komt dat de gyn met de eendenbek naar binnen is geweest en wat beschadigd heeft. Het is ziet er ook uit als oud bloed. En heb het alleen bij afvegen.

11. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Bindy wat spannend zeg! Hoop dat er volgende week meer te zien is. Probeer je rust te pakken en positief te denken (ik weet is makkelijk gezegd)

X

12. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    pffffffff gelukkig! snap dat je niet blij kan zijn nu en niet kunt genieten! maar iig al heeeeeeeel fijn om te horen dat t op de goede plek zit!
    lekker rustig aan doen meid

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nog niks van Binby :(

Ik heb een echo gehad. Vruchtzakje zat in de baarmoeder. Vruchtje uiteraard nog niet gezien. Vruchtzak was op een termijn van 5 weken en 4 dagen.

14. Mama JaDeBo

Psssst jij ook doen he?!

X

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Sparky, ahhh gelukkig maar! Lekker beentjes omhoog nu

Binby, he bah vervelend dat het allemaal zo lamg duurde.. Hopelijk volgende week goed bericht

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Beetje bindy... heel veel sterkte de komende week! Hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!! Knuff..

Sparky, gelukkig bij jou alles goed!!

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat een dag binby!
    Ik kan me voorstellen dat je nu niet kunt genieten..het is wel fijn om te weten dat het niet een bbz is..hopelijk kun je daar wat kracht uit putten..
    Misschien ben je wel iets korter zwanger dan je denkt?

Ik weet niet of het met de omslag van het weer te maken heeft ofzo, maar er zijn vandaag veel mensen met een kramperige, stekerige buik..toch gek.
    Ik zit nu ook weer met mijn riem los, voel me echt opgeblazen en heb steekjes.

18. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk volgende week goed nieuws binby. Sterkte.

Heeft niemand antwoord op mijn vrrag?

19. Mama JaDeBo

Welke vraag :) denk dat erover heen gelezen is

20. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig wat positievere berichten om de avond af te sluiten. Hopelijk blijft het nu goed gaan bij iedereen.

Deel Deze Pagina