Sparky dat is gelukkig een goede afloop! Lekker op de bank hangen met een kruik en rustig aan doen dus.
Pfff dagje gewerkt en een hoop in te halen! Wat een hoop gezellig geklets en daarna wat nare berichten....hopelijk komt alles goed Sterkte voor Binby Noid, succes met je kleine! Gelukkig viel het mee Sparky, zorg goed voor jezelf!
Ik heb ook extreme rugpijn. Maar niet in mijn onderrug zoals ik vaak lees bij zwangeren. Gewoon in mijn hele rug. Ik kan niet lang staan of lopen. Net gekookt en nu vreselijke pijn. Kan het door de zwangerschap komen en kan het kwaad?
Jeetje wat een vervelend nieuws lees ik over Binby, hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine. Sparky blij dat alles goed is! Ben net gebeld door Mvm en afgesproken dat ik haar terug bel na me echo maandag. Als die goed is kan ik hopelijk meedoen! Kwaaltjes blijven gewoon aanwezig en me test vanmorgen was nog steeds een knaller. Hoop dat de kleine smurf blijft zitten. Fingers crossed!
nog steeds niks van binby is niet goed denk ik... sparkt pfieuw gelukkig!!! niks naars noid succes met je kleine man! hier lekker bankavondje met slechte programs hihihi mannetje avondje weg dus ik lekker barbie en roy donders kijken
Hey meiden, gelukkig is het geen BBZ. De gyn zag wel wat op de echo maar kon nog niet zeggen of het de goede of de slechte kant op gaat. De buikpijn kon hij niet nader verklaren, hij denkt dat het aan mijn darmen heeft gelegen. Verder duurde het wachten echt heel lang, er was iets misgegaan in het lab, dus moest 2 uur wachten op uitslag van HCG deze was 486 gyn vond hem laag voor het termijn, maar dit viel wel weer samen met wat hij op de echo zag. Op de echo was namelijk een zwart zakje te zien van 8mm bij 3.6mm. Al met al is het nu niet duidelijk of het goed of slecht is. Volgende week woensdag moet ik weer terug komen. Dan wordt er weer HCG geprikt en een echo gemaakt. Ik hoop dan een vruchtje in het zakje te zien. Vind het moeilijk om nu te genieten, werd net ook nog door moeders voor moeders gebeld en heb ze gevraagd of zij volgende week woensdag terug wilt bellen. Lief dat jullie je zorgen om mij maakte, heb gewoon 3 uur in het ziekenhuis gezeten. Heb net samen met manlief eerst even rustig gegeten en het samen hier over gehad. Daarom moesten jullie eventjes wachten.
Wat een dag voor jou! Gelukkig geen bbz! Zal duimen dat er volgende week meer te zien is op de echo! Voor nu een hele dikke digi knuffel!
Noid, sterkte met je kleine mannetje. Sparky, dat was ook even schrikken. Nog even ter aanvulling, ik verlies nu wel een beetje bloed. Dat had ik vanmiddag niet. Ik denk dat het komt dat de gyn met de eendenbek naar binnen is geweest en wat beschadigd heeft. Het is ziet er ook uit als oud bloed. En heb het alleen bij afvegen.
Nou Bindy wat spannend zeg! Hoop dat er volgende week meer te zien is. Probeer je rust te pakken en positief te denken (ik weet is makkelijk gezegd) X
pffffffff gelukkig! snap dat je niet blij kan zijn nu en niet kunt genieten! maar iig al heeeeeeeel fijn om te horen dat t op de goede plek zit! lekker rustig aan doen meid
Nog niks van Binby Ik heb een echo gehad. Vruchtzakje zat in de baarmoeder. Vruchtje uiteraard nog niet gezien. Vruchtzak was op een termijn van 5 weken en 4 dagen.
Sparky, ahhh gelukkig maar! Lekker beentjes omhoog nu Binby, he bah vervelend dat het allemaal zo lamg duurde.. Hopelijk volgende week goed bericht
Beetje bindy... heel veel sterkte de komende week! Hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!! Knuff.. Sparky, gelukkig bij jou alles goed!!
Wat een dag binby! Ik kan me voorstellen dat je nu niet kunt genieten..het is wel fijn om te weten dat het niet een bbz is..hopelijk kun je daar wat kracht uit putten.. Misschien ben je wel iets korter zwanger dan je denkt? Ik weet niet of het met de omslag van het weer te maken heeft ofzo, maar er zijn vandaag veel mensen met een kramperige, stekerige buik..toch gek. Ik zit nu ook weer met mijn riem los, voel me echt opgeblazen en heb steekjes.
Gelukkig wat positievere berichten om de avond af te sluiten. Hopelijk blijft het nu goed gaan bij iedereen.