Jammer!! Hier doen ze pas hartje luisteren na 12 weken, daarvoor is het nog te klein... Wachten duurt lang!!
Pff wachten erg irritant.! Aan de ene kant gaan de dagen snel maar aan de andere kant ook niet! Wanneer gaan jullie je aanmelden voor MvM? Of doen jullie niet mee? Ik ben nog aan het twijfelen, ik vind het best een gedoe en dan moet ik de kratten ook nog eens weg brengen.. Hoe gaan jullie vertellen dat je zwanger bent? Ik kan nog wel wat originele ideeën gebruiken hihi! Slaap lekker meiden!
Mamajudith duurt idd lang!! Maar toch is ie ook zo om... Ik weet niet of ik mee ga doen... Woon in flat, opzich halen ze ze hier wel op maar is wat lastig gezien de renovatie... Dus weet t nog niet. Orginele ideetjes Hmm nog geen idee!
Wachten duurt idd lang.. pfff. Ik doe wel mee, ik meld meteen aan na een goede echo. Ik woon ook in een flat, 3 hoog.. maarja. Ik vind het wel belangrijk. Als het bij mij niet spontaan gelukt was hadden wij moeder voor moeders ook nodig gehad. Wij zoeken ook originele ideeën om het te vertellen.. we vertellen het waarschijnlijk na de eerste goede echo aan mijn ouders en zus, en aan zijn ouders. De rest komt het pas te weten na de 13 weken denk ik...
@mamajudith ik ga me wel aanmelden voor mvm. Denk na de echo. Ook omdat we de week ervoor paar dagen weg gaan en dan ga ik echt geen kratten meenemen. Hihi. Mijn ouders weten het al, voor de rest nog niemand. Komt wel, maar denk dat ik zeker wacht tot we de 10 of 11 weken voorbij zijn. Ben vooral aan het denken over hoe we het de jongedame gaan vertellen straks. Maar ook dat duurt nog een paar weken.
Jullie moeten allemaal zelf weten of je meedoet aan MvM, maar ik zou het wel fijn vinden. Het gedoe valt best mee hoor en je kunt er zo veel vrouwen net als ik mee helpen en een kans geven op ook zo'n geweldig wonder in hun buik. Wat zonder de hulp van zwangere vrouwen nooit mogelijk zou zijn. Ik ben sinds gisteren begonnen!
Wij hebben het nog niemand verteld. Best raar om het niet te kunnen hebben over hetgeen mij nu het meeste bezig houdt. Op mijn werk zijn 2 van mijn 3 kamergenoten zwanger. die lopen 11 en 7 weken voor op mij. Ik vind het nu best gek om mee te praten over hun zwangerschappen en zwanger zijn in het algemeen en te doen alsof ik niet zwanger ben. Ons plan is om het na de vroege echo op 6 mei aan onze ouders en naaste familie en wat goede vrienden te vertellen en dan rond de 11 weken aan iedereen.
Ik ga weer meedoen aan MvM, vorige keer ook de volle periode dat het kon gedaan en dat wil ik nu ook graag doen. Zo'n kleine moeite vind ik zelf, ookal moet ik zelf de kratjes wegbrengen naar een andere wijk in de stad. Over het vertellen aan iedereen heb ik nog niet echt nagedacht. Lijkt me leuk om het middels een shirtje te doen wat mn zoontje dan aanheeft, maar wanneer precies, dat weet ik nog niet. De "buitenwereld" in ieder geval pas na de 12 weken, familie denk ik rond 6 a 7 weken. Zit wel gelijk met een dilemma: 2e paasdag gaan wij bij mn schoonouders eten, en ze maken biefstuk, maar dat mag ik nu natuurlijk niet meer hebben mits het goed doorbakken is. Ze weten hoe gek ik ben op biefstuk dus zomaar zeggen doe deze keer maar goed doorbakken dan weten ze meteen hoe ver het is. Jullie misschien tips hoe ik hier onderuit kan komen zonder dat het teveel opvalt? HELP!! hihihi Liefs xx
Hai allemaal, Zou me ook graag aanmelden bij dit clubje Ik ben nu (pril) zwanger van mijn tweede. En zal naar eigen berekening ongeveer rond 23 december zijn uitgeteld. Moet nog berekend worden bij de vk natuurlijk. Omdat ik vorige ronde een v.mk heb gehad, krijg ik een vroege echo met bijna 7 wk. Wens ons allemaal een fijne zwangerschap! Edit: ohw, en ben 25 jaar overigens
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2de kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3de kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|? 19 december 20 december - Ikke142 | 32 jaar | 1ste kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2de kindje |J|M|? 21 december 22 december - Sita90 | 23 jaar | 1ste kindje |J|M|? 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? - Dee-tje | 25 jaar | 2de kindje |J|M|? 24 december 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 28 April Mama JaDeBo eerste echo + intake vk Tammie87 eerste echo 30 April Mamajudith Intake en eerste echo 5 mei Dee-tje, Eerste (vroege) echo 6 Mei Ikke142 echo + gyn Cizmo vroege echo 20 mei Dee-tje Intake 26 Mei Cizmo termijn echo 28 Mei Cizmo intake vk ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Gefeliciteerd Dee-tje! welkom! Hopelijk gaat deze ronde alles goed! @nathenhuug: misschien zorgen dat je zelf in de keuken staat en de biefstuk maakt? of is er ook ander vlees? Dan zeggen dat je dat wilt omdat je de dag ervoor ook al biefstuk hebt gehad? Wat een dilemma!
Wij hebben ook een shirtje besteld met daarop dat mijn zoon grote broer wordt. nog een vraagje: mijn collega is op donderdag uitgerekend maar zegt steeds dat ze op woensdag een nieuwe week in gaat. Ik weet dat het maar een dag scheelt, maar ik zou denken dat als je op donderdag bent uitgerekend, je dus op donderdag precies 40 weken bent en dus steeds op donderdag een nieuwe week in gaat. Anders (zoals zij het zegt) zou je toch op je uitgerekende donderdag 40+1 zijn?
Dee-tje welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap MvM: het is zeker goed dat veel vrouwen het doen! Heb het zelf niet nodig gehad maar vind het super wat er mogelijk mee is, tis idd kleine moeite. Maar toch... durf ook niet zo goed nog! Hier gaat t wel, kwaaltjes zijn aanwezig en nemen toe... blegh! Nog maar 13 daagjes tot echo, wou dat ik de tijd vooruit kon spoelen !
Is heet heel erg als ik dalijk al het bed in kruip. Mannetje gaat voorslapen ivm nachtdienst en de verleiding is wel heel groot er al bij te kruipen.....
@Ikke haha ik heb ook last van lucht, soms moeilijk om in te houden. Lief dat je vriend voor je zorgt @Tataatje bij mn vorige zwangerschap konden ze het hartje horen met 10 weken. @Giggle fijn dat je testen oplopen. waarschijnlijk was dat bloedverlies niets. @cizmo wat grappig dat je kamergenoten ook zwanger zijn, lijkt me inderdaad lastig om je mond te houden haha. @Nathenhuug kan je niet zeggen dat je ziek, of aan de diarree bent ofzo. @Dee tje welkom en gefelicieerd! @mamajedebo moeilijk he dat wachten haha hoe laat heb jij de echo de 28ste? ik om 11.45 uur. Ik ga me aanmelden voor MvM na de echo. werd vorige keer zo misselijk van de geur van de kannen bluhh, maar het is voor een goed doel he Wij hebben het al verteld aan mn ouders en schoonouder door middel van een shirtje met Stoer! ik wordt grote broer. We hebben leuke reacties gehad. De rest vertellen we rond de 12 weken.