16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ships .. ga net naar de WC , en bij afvegen zag ik hele kleine bruine sliertjes zeg maar. Na wat beter afvegen, waren het er best veel ....

Wat kan dit zijn?

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oud bloed?

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    kan .. maar de zenuwen en onzekerheid die gieren door het lijf

4. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Leuk zo na een dagje werken weer een hoop bij te lezen!

Ik hoop dat het goed gaat en dat de kindjes blijven plakken!

Zelf heb ik sinds vandaag wat pijnlijke steken links van mijn baarmoeder (van mijn kant af gezien). Gelukkig duren ze maar kort, want ze zijn best pijnlijk. Ik heb gelukkig geen bloedverlies, dus het zal wel niets zijn.
    Of weten jullie wat dit zou kunnen zijn?

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb ook wel wat krampen, duren een paar min en dan zakt het.
    Warme kruik erbij is lekker denk ik..

6. Betje

Betje Lid

22 apr 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ cicey, het kan oud bloed zijn. Als je geen buikpijn hebt en geen helder rood bloedverlies valt het waarschijnlijk wel mee

@ giggle, fijn dat je een hartje hebt gezien

@ meiden met mvm testen: mooie testen

@ andere meiden met bloedverlies: spannend he

Gisteren had ik ook opeens rood bloedverlies. Vorige week ook al een beetje maar minder. Gisteren toch maar even verloskundige gebeld en die heeft voorgesteld toch een echo te maken ivm eerdere miskraam. Kon gisteren gelijk s avonds voor een echo en gelukkig een hartje gezien! Helemaal blij, termijn klopte ook op een dag na met wat ik zelf had bedacht. Ik blijf wisselend beetjes rood en oud bloedverlies houden maar ben toch wel wat gerustgesteld. Vandaag mvm geweest en mag starten met verzamelen! Ook zo'n mooie wikkeldoek gekregen.

Hopelijk volgens er snel meer echo's met hartactie bij jullie!

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Net toch maar een test gedaan... nog steeds positief een knaller, en dat met avond urine

Moet me gewoon niet zo zorgen maken denk ik, als ik het morgen ochtend nog heb, ga ik toch even met fert. kliniek bellen...

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    He báh stom bloedverlies meiden ! Ik denk aan jullie en hopelijk stelt het allemaal niets voor..X

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat is een goed idee..
    Probeer lekker op tijd te gaan slapen..misschien is het morgen weg..

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Cicey, kan heel onschuldig zijn hoor.

Niki, hier dezelfde steken gisteren, vandaag al minder.

Betje, jij ook al bloedverlies. Fijn dat de echo goed was!

11. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Bloedverlies, meiden met bruin/bloedverlies, ik duim voor een goede afloop. Probeer niet al te veel te stressen. Bij mn vorige zwangerschap had ik met 7 weken en 14 weken bruinverlies. alles was verder gewoon goed.

@Meiden die echo hadden! super!!

@Mama jadebo wat een lieve kinderen heb je!

Ik heb me ook aangemeld voor MvM vandaag

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Mama jadebo, wat een schatjes trouwens!

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu?

14. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid bij een aantal dames, met buikkrampen en bloedverlies. Ik hoop dat alles lekker blijft plakken en we in december gewoon allemaal kunnen genieten van de kleine.

Best veel doen met MvM mee als ik het zo lees. Kregen jullie er ook een ketting bij? Best leuk ding vond ik het...wacht alleen nog even met dragen, want was wel te herkennen als de mvm ketting:)
    En inderdaad een heerlijk tijdschrift. Heerlijk om te lezen altijd!

15. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Hier is het alweer weg pfffew gelukkig

16. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig geen last meer van gehad van helder rood bloed of buikpijn. Alleen af en toe oud bloed met afvegen en wat sliertjes in de urine. Hoop zo dat het goed blijft gaan. We zullen tot woensdag moeten wachten, weet iemand hoe veel het HCG dan gestegen moet zijn? Had gisteren 486.

Wauw wat een knaltesten kwamen er voorbij.

Voor degene die echo hebben gehad, gefeliciteerd! Nu kan het genieten gaan beginnen.

Ik heb straks bij de kruidvat nog 2 2v5 testen gekocht, op advies van mijn man. Ga nu om de dag testen en dan kijken of de testen niet lichter worden. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het HCG stijgt.

17. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het weer weg.

18. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik kreeg alleen de doek. Vorige zwangerschap kreeg ik een armband omdat ik meedeed en de doek als ik het 10 weken zou sparen. Maar vanwege bezuinigingen hebben ze nu alleen nog maar de doek vertelde ze, dus denk dat je geluk hebt ;)

19. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ik kreeg hier ook alleen het wikkeldoek. En een zwanger magazine. Ach maakt niet wat je krijgt, had niets verwacht .. ;)

Zo ventje ook weer thuis, voor hem ook weer een lange dag geweest. Nu ff samen bijkomen en dan hoppa het nestje in. Hopen dat ik nu eens door slaap tot 7 , maar zal wel weer een uurtje of 5 worden om weer ff een plasje toe doen.

Slaap lekker allemaal !

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Oohja, tijdschrift ook inderdaad. Ja, doek is fijn maar doe je het niet voor he. Neem hem altijd mee naar cb en in koude dagen had ik hem in de kinderwagen liggen. Mijn zoontje lag er dan op, lekker warm en zacht.

Deel Deze Pagina