16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dankjewel! en iemand die hier lijnzaad zei ook bedankt, dat wist ik wel overigens. Ging gisteren naar de supermarkt (boni) maar nee, dat verkochten ze niet. Waar koop je lijnzaad?

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ah, c1000 zowiezo. Bij de afdeling waar ze ook glutenvrij en zoutvrije dingen hebbrn staan. En dieet dingen. Daar hebben ze zakjes van allerlei zaadjes enzo. Ook lijnzaad.

3. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voldoende drinken helpt ook bij obstipatie, probeer dan iets meer dan de aanbevolen 2 liter te drinken.

4. Tegen obstipatie kun je ook gedroogde pruimen eten of roosvicee laxo drinken.

5. Hier is het bloeden weer minder geworden en is het nu bruin ipv rood.
    Vanmiddag heb ik echt even een maandverbandje in moeten doen.

6. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Betje en Maaiike ik heb voor mijn moeder een rompertje met 1 love oma gekocht. die wordt als cadeau helemaal ingepakt met een kaartje etc ... We gaan het haar vertellen op Moederdag, en dan krijgt ze dat rompertje als "extratje" hahahaa.

7. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel last van obstipatie! Er is ook een topic over waar tips in staan maar ik drink 2 x daags zoon klein yacult flesje en bakje activia yoghurt. Ook probeer ik wat meer olie door het eten te doen als sla olie door de sla of bakken in olie en pesto met kaas op brood. Nu gaat het eindelijk weer goed! Succes!

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Fijn dat het bloeden minder is nu Bloempje

9. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Alleen onze ouders weten het en zo hebben wij het verteld.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat lijkt op mijn gedichtje in mijn lijstje dat ik met moederdag geven ga.. :D
    Maar omdat ik dan 7 weken zwanger ben staat er over iets meer dan 7 maanden! :D
    Wat grappig, heb jij het gedichtje ook zelf bedacht?
    Hoe reageerden ze?

11. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gedichtje gejat van internet met wat kleine aanpassingen.
    Ik heb een hork van een schoonmoeder die zei nou hè hè eindelijk alsof het vanzelf gaat.... Mijn moeder en vader begonnen gelijk te huilen en gave een dikke knuffel helemaal blij waren ze.

Na alle onzekerheid vandaag toch maar weer test gedaan ben ook achterlijk ik weet het nou feller worden de strepen niet hoor :)

12. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Daan2002 goed dat je dat nu zelf ziet haha! Duidelijker kan niet... Zit niks anders op dan te wachten tot maandag! Duim voor je!!

Leuke manier om te vertellen hoor! Hier gewoon verteld... Mijn vader zei 'ja ik wist het al'. Hmmm altijd haha!

Bloempje fijn dat het bloeden gestopt is, heb je krampen oid gehad?
    Knuff

Hier lekker op de bank... Wederom kotsmisselijk... Nu ff Andy en Melissa kijken en daarna Yolanthe als ik het red haha.
    Soms ff momentje van onzekerheid... Duurt zolang... Nog 11 daagjes heb er wel vertrouwen in maar durf het nog niet voor 100% aan over te geven... Pfff die rot hormonsters ook!

13. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuk gedichtje!

14. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
  15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijne reactie van je 'schoonmonster' Daan..
    Misschien is het voor de ouders van de dochter toch anders hoor :)

Ben benieuwd hoe de mijne reageren! :D
    Vind het ergens zo spannend!

16. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan, wat een vervelende gyn!

Leuk ideetjes kwamen er voorbij. Ik heb het mijn ouders over de telefoon verteld dat ik zwanger ben. Ik heb gezegd, hallo a.s. opa en oma, waarop mijn moeder zei, echt waar, is het echt waar! Mede ook omdat mijn dochter overal met haar grote oren bijzit ;)

Als wij het de rest van de familie en vrienden gaan vertellen, dan heeft mijn dochter een t-shirt aan, met ik wordt grote zus. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het kwartje valt!

17. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    zo he wat is er veel gekletst, paar meiden met bloedverlies, hoop voor jullie dat het snel stopt. Gelukkig komt het veel voor en hoeft het niets te betekenen maar snap jullie zorgen!

@ vertellen, wij hebben het gezegd nadat we ze van een weekendje parijs hadden opgehaald, op een terrasje gezeten en echo foto laten zien(van 20 weken)
    Zat toen in een dipje en was zoooo bang dat het toch mis zou gaan dus vandaar zo laat. Toen hadden we iig al iets meer ''tastbaars''. Nu kan ik echt niet zolang wachten, moest het gewoon tegen iemand zeggen en dat heb ik gedaan bij mijn moeder door de CB test te laten zien. (ze heeft wel zwijgplicht, mn vader weet ook van nix);) Heb nu ook niet meer de neiging om het rond te schreeuwen, eerder de gedachte af en toe van ''oh shit ik moet nu ook verder iedereen nog vertellen'' en ook op mijn werk.. daar zit ik nog wel het meest tegenop

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuke manier om te vertellen wilde wij ook doen zoiets.. Haha maar toch gewoon verteld konden het niet meer voor ons houden..

Gisteravond naar de show van Jandino geweest.. echt ik heb echt zo gelachen.. hij kwam zelfs nog een keer op op judeska van fc kip, geweldig!

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?

19. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

T84 leuk he?! Kijk hem altijd op tv:) maar super dat het zo'n leuke ervaring was!

Hier alweer vroeg wakker... Net ook al meteen gedoucht... Zo even wat proberen te eten, want misselijkheid is er alweer...
    Daarna alle spulletjes bij elkaar verzamelen, broodjes maken en dan straks met de kindjes en opa en oma naar Julianatoren. Zonnetje schijnt dus komt vast helemaal goed!

Fijne dag dames XXX

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk! Jij ook fijne dag!!

Deel Deze Pagina