Hier wakker geworden van een huilende dreumes. Toen ik op wilde staan om hem te halen werd het stil. Meneer slaapt dus weer en mama ligt wakker. Zonde! Fijne dag vandaag!
@Mama JaDeBo veel plezier in Julianatoren !! Hier weer lekker geslapen, gelukkig weer wat langer door kunnen slapen. Nog steeds wat bruinverlies, maar daar maak ik me niet meer druk om. Ga lekker genieten... Vandaag als het goed is de bestelling van Miss Etam binnen, eindelijk broeken die wel lekker zitten ( hoop ik ). Ook omt vandaag het cadeautje voor mijn moeder binnen en daarbij heb ik een slabbertje besteld met daarop Papa's Lieveling gewoon als kleinigheidje voor vriendlief. Nu weer even wat werken aan de webwinkel, en over een uur komt een oom even langs die ik even moet helpen met wat foto's te maken van wat producten. Vanmiddag even de stad in, mijn eigen BH's zitten nu al niet meer lekker... ga eens kijken of ik wat fijne zwangerschapsbh's kan scoren .. iemand tips ? Fijne dag allemaal !
Goedemorgen dames, Giggle, werkse! Mama JaDeBo, veel plezier in de julianatoren! Cicey, ik heb ze nooit nodig gehad maar deze zwangerschap ga ik ze denk ik wel nodig hebben. Ik heb geen idee waar je fijne kunt kopen. Hier een rustig dagje vandaag. Ff het dorp in en boodschapjes doen. Verder rustig aan doen.
Goedemorgen. mama JaDeBo, veel plezier. Giggle werkse. cicey, ik heb van mijn vriendin begrepen dat ze bij livera heel fijne zwangerschapsbeha's hebben. wij gaan vandaag voorbereiding treffen voor de komst van de baby. De spullen die daar op staan worden verhuisd naar een andere kamer. En de linnenkast wordt verhuisd naar onze slaapkamer. iedereen een fijne dag vandaag.
Binby, wat leuk he! Hier ga ik ook vast spullen verhuizen van de zolder. De grote dingen moeten worden opgehaald door mijn zus die in scheiding ligt. De kleine dingen kan ik mooi zelf doen. Als de zolder verder leeg is kan ons bed er heen en kunnen we onze slaapkamer inrichten als babykamer. Daar wil ik graag steigerhoutbehang en ik heb nog nooit behangen dus dat wordt wat hahaha.
Leuk al die voorbereidingen. Wij wachten echt nog even.. tkan nog alle kanten op. Maar natuurlijk al wel ideeen! Leuk steigerhout behang! Wij willen misschien een lambrisering van steigerhout. Fijne dag bij de julianatoren! Zwangerschapsbh hier (nog) niet nodig. Al is het allemaal wel erg gevoelig en gespannen. Hoe gaat het verder met iedereen met kwaaltjes? Hier met vlagen erg misselijk. en snel moe... fijn weekend allemaal!!!
Bij mijn zoontje hadden we cupcakes laten maken met opa en oma enzo erop. Die zaten allemaal in een mooi doosje. Nu heb ik op pinterest iets heel leuks gezien dat ik na wil maken, de foto lijst ik in en krijgen de oma's met Moederdag.
Oh meiden, ik verga weer van de buikkrampen. Ik heb geen idee waarvan het komt. Pfff wordt hier wel weer erg onzeker van.
Zwangerschapsbeha's las ik wat over. Ik heb nu al 2 nieuwe beha's gekocht (omdat ik in de eerste drie weken al 2 maten groeide ). 1 sportbeha bij de lokale lingeriewinkel. De mevrouw die hielp met aanmeten wist heel goed wat de perfecte pasvorm was en pas bij beha nummer 30 was ze (en ik) tevreden over hoe die zat. Kennelijk heb ik nu ook nog een hele moeilijke maat gekregen . Tweede beha heb ik bij de prenatal besteld, nu ik mijn maat wist wilde ik het wel online proberen en die zit perfect . Prenatal - positiemode - Lingerie - Prenatal - Prenatal zwangerschapsbh Binby hopelijk zijn het je darmen en is er helemaal niets mis. Helpt een warme kruik?
He bah binby! Hopelijk zakt het af. Muis, zit die van de prenatal lekker? Hier 1 van de zwangerschapsbroeken binnen. Beetje ruim maar misstaat niet. Gelijk een spam van mijn darmen-buikje
Dank je. Helaas 1 van de prenatal broeken te skinny voor mijn benen. Dus die volgend weekend even ruilen. Heb ook een joggingbroek van de prenatal en die zit wel lekker.
Binby, ik heb ook krampen, uiteraard gegoogled, de groei van de baarmoeder kan flink krampen vrn tussen week 5 en 7. Bij houden ze wat minuten aan en dan is het weg. Heb jij dat ook?
Ja die van de prenatal zit erg lekker. Gisteren in de dierentuin heb ik de hele dag geen last gehad van mijn boobies. Heb er zelfs een keer in geknepen om te controleren of ze echt wel zo gevoelig waren als de afgelopen dagen (en spijt gekregen, want ja dat waren ze nog ). Die beha zit dus prima