Zojuist bestelling van Miss Etam binnen .. 3 lekker zittende leggings en een broek en rokje. Waarvan ik denk dat broek en rokje een maatje kleiner mogen, dus straks ff de stad in ( zijn we dan toch ) en dan ff ruilen... komt goed uit dat we toch de stad in moeten hahaha.
Ik wou dat je hier in het dorp ook positiekleding kon kopen. Ga straks ff zoeken maar ik heb nog geen winkel gezien waar dat kan.
In het dorp verderop zit er een tweedehands kinder- en positiekleding winkel. Daar heb ik geluk mee . Ga daar binnenkort eens voor het eerst naartoe/
Oh dat is beter muis! Ik heb via google toch een winkel gevonden. Straks maar eems even kijken. Zal vast schreeuwend duur zijn als het de enige is hier.
He Binby wat een onzekerheid! Knuffie Verplaatsende darmen kunnen ook pijnlijk zijn... Gister en vanochtend ervaren... Tis veel te hoog voor bm namelijk... Staan nu in de wachtrij van de dino auto's en staan naast popcorn en suikerspin kraam bah wat een lucht enorm misselijk nu!!
leuk mama jadebo julianatoren! Wij hebben het ook nog in de planning, dochter ziet het steeds op televisie dus daar moeten we nog eens heen. (als we genoeg jumbo spaarzegels hebben) Ik heb met vlagen ontzettend beroerd/misselijk gevoel, was vergeten hoe k*t dat kan voelen. Bereid me dan ook maar alvast voor op het ergste. De vorige keer aantal kilo's afgevallen, overgeven, geen energie en ook medicatie gehad en dat tot ruim 16 weken. Ga nu dan ook maar alvast beginnen met dubbele porties koken voor in de vriezer zodat als ik geen energie heb er iig wat gezonds ligt. Ook cola hielp mij wel tegen het gevoel dus daarvan sla ik ook alvast wat in @kleding, wil er eigenlijk nog niet naar kijken maar mijn buik ziet er nu al uit als toen ik een paar weken geleden bevallen was, dan wel zonder het flubber vel maar precies de vorm:S Dus zal er binnekort ook wel aan moeten geloven. Vorige zwangerschap pas met 5 maanden echt moeten letten op broeken..
Even een vraagje voor de dames die mee doen met MvM. Wat doen jullie als je de fles voor 1 dag al vol hebt? De fles van de volgende dag pakken? Gisteren en eergisteren was ik er natuurlijk de hele dag niet, vandaag voor het eerst een hele dag alle urine opvangen en zoals ik al had verwacht krijg ik de fles met gemak vol. Het is nu krap 4 uur 's middags en de fles zit echt vol. Komende dagen ben ik ook de hele dag thuis, dus urine alvast in de fles voor morgen gaan gooien zorgt er denk ik voor dat die ook binnen no time vol zitten en dat ik flessen te weinig heb. Kan ik het bij de flessen van gisteren en eergisteren in gaan doen of moet ik de rest van vandaag, en ook van de komende dagen want ook die flessen gaan met gemak vol, gaan verspillen? En ja, ik ben een echt zeikkonijn
Gisteren had overdag de fles vol. heb de volgende gepakt. 1e fles was savonds vol dus snachts niet opgevangen. Vandaag krijg ik hem niet vol denk ik ondanks dat ik gisteren al begonnen ben.
Ok dus gewoon de fles van morgen al gaan pakken. Haha ik denk dat ik donderdag met ophalen van nieuwe flessen wel 12 flessen kan pakken in plaats van 8, want deze 8 gaan geheid allemaal tot de nok toe vol en dan heb ik 2 dagen alleen ochtend en klein deel van de avond op kunnen vangen .
Net weer thuis, kids hebben het super gehad dus wij ook Nu kapot! Zometeen kids naar bed en languit op de bank. Ook erg leuke show en met Geert Hoes op de foto geweest
Sparky, leuke broek. RoIn, Ik heb er dik een uur last van gehad. Wist gewoon even niet meer waar ik het zoeken moest. Werd ineens erg misselijk, maar heb het gelukkig allemaal binnen komen houden. Positiebroeken, ik heb nog steeds een grote maat. Ik heb al een beetje gekeken maar de meeste positiebroeken gaan maar tot 46 en ik heb 48. Iemand ideetje of tips? De broeken zullen overigens alleen voor mijn werk zijn. In vrije tijd heb ik voornamelijk een jurk of rok aan. Vandaag de linnenkast op onze slaapkamer geplaatst. Meteen mijn al mijn kleding uitgezocht, wat ik niet meer pas. Ben door het afvallen 3 maten kleiner. Nu heb ik mijn kleding in de nieuwe kast en kom ik tot de conclusie dat ik echt moet gaan shoppen. Heb heel weinig over haha.
Binby, miss etam heeft grote maten positiekleding volgens mij. Ik kan met mijn maat 44 vaak ook beter slagen bij grote maten afdelingen. De rest is vaam skinny en ik heb geen benen voor skinny haha. Mama JaDeBo, fijn dat het leuk was! Muis, ik zou dan eerst gaan vragen of er voldoende flessen staan. Hier is maar een kleine ruimte en volgens mij staan er afgepaste kratten in elke week. Ik heb zoiets van vol is vol. Als ik wekelijks 8 flessen vol kan maken en ik kan daarnaast bijv een dag niks meer vullen dan doe ik die dag gewoon niet opvangen. Als de kids ook heeeel vervelend zijn ga ik ook niet opvangen want met zoontje moet ik altijd heel snel weer terug zijn dan. Maar dat komt gelukkig niet heel erg vaak voor. Hier net een uur gewandeld. Was echt lekker! Nu helemaal kapot! Kids naar bed en languit
mooie buikjes al meiden! Mijn buik is ook dikker. Vind ik erg vervelend omdat het nu vooral lijkt of ik ben aangekomen. Hopelijk verandert het snel in een zwangere buik of neemt het weer af. Vandaag heerlijk geshopt. Ook eens fijn om jezelf te verwennen. Meestal koop ik dingen voor mijn zoontje maar nu alleen voor mezelf. dinsdag de echo. nog maar 3 nachtjes slapen. Ik ben zo benieuwd of er wel echt een baby in mijn buik groeit. Het is zo moeilijk te geloven zonder echo.
Nou wat bizar meiden, die bolle buikjes! Dat heb ik nog nooit gezien bij zwangere vriendinnen Hoewel ik mezelf erg 'vol voel' ziet niemand dat ik een dikker buikje heb.. Binby, vandaag ook weer wat meer last gisteren ging het prima, vandaag een stuk gefietst was eigenlijk ook erg lekker voor mijn buik. Nu lekker met een kruik op de bank!
Sta er zelf ook van te kijken hoor! Denk dat t vooral me darmen zijn. Me buik is normaal altijd zogoed als plat.
Mijne ook, boven mijn schaambeen lijkt het iets gevulder, en het grappige is dat ook dat niet zelf zag maar mijn vriend vanmorgen.
Nou hier net even flink geschrokken. Heb ineens wat bruin slijm verlies, maak me nu flink zorgen. Geen krampen of echt helderrood bloedverlies, dus zal wel goed zijn, maar de onzekerheid blijft.