Ach meiden met bloedverlies wat vervelend en wat een spanning!! Balen muis dat je nog zolang moet afwachten! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!
Hier wou ze de echo ook zo laat mogelijk plannen. Eind van de week het liefst maar er was geen plek. Morgen was plek maar dan had ik beide kids mee moeten nemen. Dus dan maar vandaag. Vriend is gelukkig vrij vandaag dus hopelijk wat meer afleiding.
Ow meiden met bloedverlies wat een spanning. Ik duim voor jullie dat het allemaal goedkomt. Sparky hopelijk war afleiding vandaag zodat de dag snel om is en je vanavond goed nieuws krijgt. Knuffels voor iedereen die m kan gebruiken. X
He bah muis! Ook krampen? Hier maar eens wat werk gaan verzetten.. anders kruipt de tijd helemaal! Nog altijd flink bloedverlies. Wat steken maar nog geen krampen.
Geen krampen, dat nog steeds niet, wel een beetje buikpijn maar dat kan ook omdat je nu natuurlijk op alles let.
och wat een boel meiden met bloedverlies! dikke knuffel voor jullie allemaal! Wat lijkt mij het erg als je bloedverlies hebt en een paar dagen moet wachten op de echo. Dat trek je toch niet?
Meiden, zet mij maar bij de vlinders hoor. Ik geef het op! Heb net een test gedaan en die is een stuk lichter dan mijn laatste test, dus verwacht er niets meer van. Ga vandaag ff lekker van mijn zoon genieten, we hebben samen een dagje vrij vandaag.
Sterkte meis! Vrees idd dat je kleintje een vlindertje geworden is! Heel veel sterkte! Hopelijk kun je beetje genieten met je zoon vandaag! Knuff
Heel veel sterkte bloempje !!! Andere meiden met bloed verlies ik blijf ook duimen voor jullie, en heb ook maar een kaarsje aangestoken.
♥♥♥BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2e kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? - Elyc | 29 jaar | 3e kindje |J|M|? - Betje| 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 18 december 19 december - Mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 20 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |J|M|? - Ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?' - Daan2002| 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december 22 december - Ikke101| 40 jaar | 1e kindje |J|M|? 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? - Napatalama | 33 jaar | 1e kindje |J|M|? - Cici86 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|? 24 december 25 december - Noid | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 26 december - T84 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 27 december - Binby | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 28 december - Mommy80 | jaar | e kindje |J|M|? - Noushka | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 29 december - Sparky | 27 jaar | 3e kindje |J|M|? - Miracles | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? - TVT | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |J|M|? - MBNN | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? - Prups | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? - Cicey | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? 30 december - Muis87 | 27 jaar | 1e kindje | - Maaiike | 24 jaar | 1e kindje | 31 december - Lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |J|M|? - Fliertje| 26 jaar | 2e kindje | - Tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 5 mei Dee-tje, Eerste (vroege) echo Daan2002, eerste echo 6 Mei Ikke142, echo + gyn Cizmo, vroege echo Daan2002, intake vk 7 Mei Bloempje83, controle echo na mk T84, 1e afspraak gyn Maaiike, eerste echo cici86, 2e echo+uitstrijkje 8 Mei Betje, 1e echo Niki2014, Afspraak gyn + 1e echo 9 Mei Mama2b1, 1e echo Cicey, 1e echo (Zwangerschapsecho fert. Kliniek) Noid, 1e echo 12 Mei Nathenhuug, 1e echo + intake Elyc, 1e echo Giggle, 2e echo 13 Mei Tammie87, intake vk Mama JaDeBo 2e echo 15 Mei Elyc, intake vk 16 Mei Taraatje, 1e echo Binby, intake + 1e echo 19 Mei Cicey, intake vk Tiniedice, 1e echo 20 mei Dee-tje, Intake Muis87, intake en echo 21 mei Sparky, intake en 1e echo 22 mei Lovelymum, 1e echo 26 Mei Cizmo, termijn echo Mama JaDeBo controle vk + 3e echo 27 Mei RoIn, termijn echo + intake 28 Mei Cizmo, intake vk Mama2b1, 2e echo + intake Miracles, MvM afspraak 30 Mei TVT, intake en echo 2 juni Miracles, 1e echo + intake ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie, T84, Elyc, Nathenhuug, Miracles, Muis87, Cicey, Sparky, Noid ƸӜƷ Vlindertjes ƸӜƷ Sita90 Roro84 Bloempje83 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD
Bloempje sterkte meid!! Ik zou toch even de vk bellen om te vragen of je langs mag komen hoor.. ( desnoods zeg je dat je wel krampen heb) ik vindt gewoon dat ze niet 4 dagen kan laten wachten...
Maar als ik nu wacht tot woensdag kan ze meteen kijken of ik schoon ben, dat is nu waarschijnlijk nog niet het geval. Dus daar wacht ik liever op. En mijn man heeft daarbij woensdag speciaal vrij genomen om mee te gaan. Die wil ook graag mee.
Maar hoe weet je nu zeker dat je een Mk hebt dan ? Straks is het niet zo en voel je je dagen voor niets ellendig...