16 t/m 31 december 2015 mama's - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Esje87v, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Helaas niet gestript... Maar heb er wel vrede mee. De vk zegt dat het heel duidelijk uit onderzoek blijkt dat strippen voor de 41 wk geen extra effect heeft en dat her alleen helpt in de gevallen als het toch zou zijn begonnen. Het zorgt alleen vaak maar voor meer harde buiken en voor weeën wat mij alleen maar zou uitputten. Het blijkt dat vanaf 41 wk het wel echt zin heeft en dan om de dag. Dus ze starten maandag ermee mits ik niet eerder beval.
    Ene kant balen aan de andere kant snap ik het wel en had ik wr ook al over gelezen.
    Verder was alles goed alleen is de baby nog noet ingedaald, maar dat gebeurt dan vast tijdens de bevalling, was bij dl ook zo!

Dus waarsch geen babynieuws van mij vndg 😏 Nu maar hopen op abc!!!

2. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Jah die topic zag ik later 😂😂 haha

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Oo wat jammer roos. Ik had nogthans zo positief hoop. Van abc hebben we ook nog niets gehoord. Ik denk dat ze ondertussen wel bevallen is en hopelijk is ze nu dus fijn aan t genieten.

Ik moet morgen vroeg naar de gynaecoloog. Ik zal eens vragen vanaf wanneer ze hier strippen. Ik ben benieuwd.

Ik heb vandaag ook wel weer wat last van druk op mijn.. Euhm ik weet niet op wat, onder mijn buik maar ook niet echt mijn vagina. Ik dacht mss het hoofdje dat wat meer aan t zakken is.

4. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Onze kleine man is geboren hoor!
    Het was een hele bevalling die bevalling;) maar het is gelukt.
    Was blij dat hij eruit was! Haha

5. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    ♥ Zwanger ♥

20 december – Mama to be88 - ?? jaar - 2e kindje
    20 december – Roos1978 - 37 jaar - 2e kindje - jongen
    23 december – Selma85 - 30 jaar - 1e kindje - jongen
    26 december – Clur26 - 26 jaar - 1e kindje - jongen
    30 december – Devilschase - 29 jaar - 2e kindje - Jongen

01 januari – Helena88 - 27 jaar – 1e kindje - Meisje
    08 januari – Emib - 28 jaar - 2e kindje - Jongen
    09 januari – JongetjeM - 29 jaar - 2e kindje - onbekend

♥ Geboren ♥

♥ 10 december – Zolief - 29 jaar - 2e kindje - meisje (-14d)
    ♥ 15 december – Esje87v – 28 jaar – 1e kindje - jongen (-12d)
    ♥ 22 december – 123abc – 25 jaar – 1e kindje - jongen (0d)

-----------

6. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Gefeliciteerd!! Heerlijk je kunt nu lekker genieten!

Ik voel me nog best goed. Ik heb gisteren nog koekjes gebakken, ik ben de stad in geweest. Dus ik denk dat het nog even zal duren bij mij. Hoe voelen jullie je?

7. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik ben net bij de gynaecoloog geweest.
    T was niet voor meteen zei ze.. Helaas.
    Ik heb niet meer veel hoop voor 2015. Ik denk dat ik me er best bij kan neerleggen dat het voor januari gaat zijn..

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    123, van harte!!!!! Wat heerlijk dat het erop zitten en dat het grote genieten nu kan beginnen 😍.
    Was het erg zwaar? Ben wel benieuwd naar je verhaal!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Van harte ABC! Jaloers!! Geniet ervan!

Hier getoucheerd, alles is verweekt en 2 cm ontsluiting, hebben de voorweeen in ieder geval nog iets gedaan.

Veel rugpijn de afgelopen twee dagen en ook zoveel pijn in mijn bekken, ik weet niet meer hoe ik moet liggen of zitten :(

Trouwens, wat veel jongens zeg!!

10. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dat probleem met de bekken heb ik dus ook. Pff. Ik heb echt pijn. Het straalt nu uit naar mijn benen. 😞 ik word echt slechter met de dag. En ik voel me echt zo schuldig tov mijn dochtertje. Ik kan haar gewoon niet meer verzorgen 😕

Ook wel super goed dat alles verweekt is. Dit wa bij mij dus niet het geval daarom dat de gynaecoloog ook zei van t is niet voor meteen. 😢

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    En al babynieuws bij iemand? Hier nog alles rustig helaas..... Zal weleens een kerstkind kunnen gaan worden, was bij m'n dochter ook 6 dg overtijd en dat zou in dit geval 2e kerstdag betekenen 🎄

12. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik ben idd benieuwd of we morgen kerstkindjes gaan krijgen. Het zal een spannende dag worden.

Hier is het vrij rustig. Vandaag verlopig dan ook geen klachten meer. Raar. Het faat precies beter. Mss omdat ik me derbij heb neergelegd dat het niet voor meteen zal zijn.

13. Selma85

Selma85 Lid

1 jan 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames.. Eerst en vooral, ABC gefeliciteerd meid! Geniet ervan!!

Leuk om al jullie verhalen en ervaringen te lezen.

Ik was afgelopen week toch wel ff in een dipje. Beetje de pijn en het wachten beu. ML heeft dan proberen me wat af te leiden door leuke dingen samen te doen. Dat heeft me wel terug goed gedaan. Ik ben afgelopen zaterdag naar de gyne geweest en ze vertelde me dat ons baby'tje wat te groot is aan het worden. Ik heb een enorme buik en ben nogal klein van gestalte dus weegt die enorm op mijn rug. Ik moet morgen terug op controle gaan, als er nog steeds geen vooruitgang is gaat ze me maandag of dinsdag inleiden. Als we wachten tot na nieuwjaar dan kan de baby er mss niet op een natuurlijke manier uit en een keizersnede wil ze vermijden. Dus ook hier, hopen en wachten en hopen en wachten. Hebben jullie ook het gevoel dat alles doorgaat en alleen jij stilstaat omdat je constant in wachtmodus bent? :p

Maar goed.. Hopelijk binnenkort alleen maar berichtjes van mooie bevallingen.

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Oo leukk selmaa.. Dan heb je binnenkort ook je kleintje vast. Wat een leuk gevoel om een einddatum te hebben die niet meer lang duurt. Maar laten we hopen dat je kleintje nog eerder komt..

15. Selma85

Selma85 Lid

1 jan 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je Emib! Ja het is idd fijn dat het einde in zicht is. Toch hoop ik stiekem op spontane weeën. Ik hoor van zoveel mensen dat de pijn bij het inleiden zoveel erger is dan bij een spontane bevalling. Nou ja, als het niet anders kan dan moet het maar he. :)

Ik hoop het ook zoo voor jou en alle andere dames hier dat het wat gaat vlotten nu. De laatste loodjes wegen echt wel het zwaarst haha.

Hoe voel jij je vandaag Emib?

16. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Mijn dag begon goed, omdat ik niet meer aan t aftellen ben, maar mij erbij heb neergelegd dat ik overtijd ga gaan. Maar nu ben ik terug slecht... ik heb voorweeen, maar deze zetten niet door.. Dit wetend geeft het mij telkens toch wel wat weer hoop, maar dan denk ik: agh neen t is weer niets.
    Het gaat de laatste tijd ook niet goed met mijn man. Ik weet niet of het de hormonen zijn , maar k heb het gevoel dat ik niet genoeg liefde krijg.
    En stiekem hoop ik dat de weeen op gang komen als hij werken is. Soms ben k zo kwaad dat ik echt alleen wil bevallen, maar dan denk ik... Mag ik dit wel doen?? Hem niets laten weten als de bevalling begonnen is?
    Pff..

17. Selma85

Selma85 Lid

1 jan 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ooohh meisje toch. Dat is echt niet fijn om je nu zo te voelen. Ik ken dat gevoel en het is zo zwaar om er nogeens bij te nemen. Het kan hormonaal zijn idd of gwn ook een combinatie van factoren soms. Heb je met je man erover gepraat? Dat heeft bij de mijne wel doen beseffen hoe hard kleine dingen wel niet kunnen doorwegen. Nu doet hij wat meer zijn best. Misschien dat jouw man ook wel een duwtje nodig heeft?

Wat de voorweeën betreft. Ze geven idd echt hoop, moest er niets zijn dan zijn er ook geen verwachtingen. Probeer gewoon de pijn te linken aan de zwangerschap zelf ipv aan de bevalling. Dan is het mentaal iets makkelijker/dragelijker mss?

Hou je sterk meid, wij zijn hier voor je. Nog even en je bent er vanaf. Ik duim mee voor een snelle bevalling. Wie weet nog voor 2016 begint!

18. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dank u selmaaa.. Deze lieve woorden helpen wel.
    Ik weet niet hoe, maar ik ga nog even moeten volhouden.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Emib hoe zo erbij neergelegd dat je over tijd gaat? Je moet nog ruim 2 weken? Kan nog van alles gebeuren hoor :)

20. Selma85

Selma85 Lid

1 jan 2015
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben er zeker van dat je het kan. :) Je hebt alvast een supporter! :D

Hoe voel jij je vandaag? Ging het wat beter als gisteren?

Deel Deze Pagina