Zolief, ik hoop dat alles goed is gegaan. We hopen snel van je te horen. Hoe gaat het met de rest van de dames hier?
Hoi selma, stil hier he?! Ik ben in rustige afwachting. Heel af en toe wat voorwerk maar niet heftig ofzo. Ga er maar vanuit dat ik overtijd ga 😏. Mij word wel zoooo nieuwsgierig! Morgen weer naar vk en ik hoop dat de beeb nu is ingedaald. Maar gelukkig ligt hij iig met z'n hoofd naar beneden. Hoe gaat het mer jou dan?
Ja het is goed stil hier inderdaad.. Hier nog geen baby te bekennen Wel steeds meer 'pijntjes' dus ik hoop dat meneer snel besluit te komen! Sinds gister ook regelmatig krampen en steken in mijn onderbuik. Dus wie weet wel snel een kleine! Ik hoop het maar..
Onze dochter is donderdag geboren! Alles is goed gegaan en ik mocht dezelfde avond weer lekker naar huis. Ze is zoooo lief en mooi! De bevalling vond ik echt tegen vallen. Kon me van de eerste niet meer herinneren dat het zo naar was. Ik voelde hij tijdens de persfase ook gewoon de draai maken in mijn buik. Maar het is zooo mooi een baby! Ze is wel heel suf door de vroeggeboorte en vraagt weinig zelf om een voeding. Ze heeft weinig energie voor het aanhappen. Dan valt ze weer in slaap. Hopelijk gaat dat snel beter. Hoe is het bij jullie? Rommelt het al?
Ooo proficiat zolief. Geniet nu maar van je dochtertje. Je bent de eerste van ons mini groepje, hopelijk volgt de rest snel dames. 😊 Hier bij mij ook rustig. Ik denk dat k soms ook weeen heb maar zeker niet met regelmaat. Dus roos, ik zal maar zoals u er vanuit gaan dat ik ook overtijd ga gaan. Maar goed: maximummmm nog 6 weken voor mij.
Gefeliciteerd! Oh heerlijk je hebt je prinsesje al! Hier is het nog afwachten. Ik merk nog niks. Ik moet ook nog de tas inpakken enz. Ik denk dat het nog lang gaat duren!
Wat fijn, zolief! Gefeliciteerd!! Geniet van je meisje! Hier behoorlijk onrustig. Al een dag of 3 veel meer harde buiken, die sinds gister ook steeds pijnlijker worden. Eenmaal in bed vannacht was de pijn behoorlijk heftig, en kwamen ze steeds vaker. Echte voorweeen. Hele nacht doorgegaan, geen oog dicht gedaan. Maar ze blijven nog redelijk onregelmatig in frequentie en sterkte. Net even een warme douche genomen, maar dat heeft niets geholpen.. Hopelijk zet het snel door en heb ik dit niet nog dagen lang..
♥ Zwanger ♥ 20 Mama to be88 - ?? jaar - 2e kindje 20 - roos1978 - 37 jaar - 2e kindje - jongen 22 - 123abc - 25 jaar - 1e kindje - jongen 23 - Selma85 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 24 Zolief - 29 jaar 2e kindje 27 Esje87v - 28 jaar 1e kindje - Jongen 30- Devilschase - 29 jaar - 2e kindje - Jongen 1/1 Helena88 - 27 jaar 1e kindje - Meisje 8/1 Emib - 28 jaar - 2e kindje - Jongen 9/1 - JongetjeM - 29 jaar - 2e kindje - onbekend Ik heb mezelf op het lijstje gezet Zolief gefeliciteerd met je dochter! Geniet van je meisje Alle andere dames: Zijn jullie het ook een beetje zat aan het worden? Ik wel in ieder geval. Ik heb echt enorme bekkenpijn en slaap slecht. Ik wil zo graag onze tweede man vasthouden en ook zijn broertje kan niet wachten. Luc is geboren met 37+5, de termijn van vandaag dus. Ik hoop toch echt dat deze ook een dezer dagen komt en hij niet denkt, wegwezen met al die feestdagen, ik kom 12 januari Helaas zegt het niets dat de eerste zo vroeg kwam. Wel veel last van voorweeën en harde buiken. Jullie ook? Ook dat je opstaat en denkt: "Voel ik nou iets lopen?" Bij Luc braken mijn vliezen ineens, zonder enige aanleiding en ik had meteen weeën. Dan link je het meteen, maar stel dat nu eerst de weeën beginnen, ik ben bang dat ik het dan niet meteen als zodanig herken omdat ik al twee weken behoorlijke voorweeën heb.
@Devilschase ik ben het ook wel een beetje beu ja. Het zwanger zijn op zich niet, maar die onzekerheid wel! Heb al een paar dagen vaak harde buiken en vannacht werd ik wakker van voorweeen. Maar die zakte na 3 kwartier weer af Wil graag dat het 'gewoon begint' ipv elke keer die valse hoop Maar goed, daar kun je niks aan doen helaas.. Vandaag maar weer rustig aan doen en afwachten..
Zolief!!! Daar is ze ❤️❤️Gefeliciteerd! Was je bij je eerste ook ingeleid dan want ik begreep dat inleiden ook vaker pittiger is. Maar gelukkig zit het bevallen voor jou erop. Hoop dat ze lekker goed gaat drinken bij je. Geniet ervan! Jemig meiden. Veel met echt voorwerk en ook pittig zoals ik allemaal lees.... Lastig hoor. Ik heb ook wel vaker harde buiken en wat krampen maar allemaal duidelijk nog voorwerk en gelukkig te doen. Put je dan wel uit zo'n nacht esje.... En bij devilschade ook al. Haha emib. Stukje zelfbescherming maar dan he dat je er vanuit gaat overtijd te gaan. Kan het altijd meevallen 😏. Hier nog max 3 weken, begint echt op te schieten. Hoop gewoon van harte dat her spontaan begint zodat ik thuis kan bevallen .
Inderdaad roos. Schrik teleurgesteld te zijn, hoewel ik echt hoop nog in 2015 te bevallen. Ik weet niet waarom, maar ik zou dit graag willen. Hopelijk lukt het. Ik zit dan zo telkens van die theorien te bedenken zoals: Dochtertje kwam 4 dagen te vroeg, dus mss deze dan ook. Dan zou hij geboren moeten worden op 4januari. Shit, ik wil liever toch in december. Wacht snel een andere bedenken. Mijn dochtertje is 8 dagen eerser gekomen als ik tel vanaf de berekende menstruatiedatum. En als deze dat nu ook zou doen, jaah dan zou hij er de 31december moeten zijn. Yes! Ik haal net december nog 😅😅😅 ik hou het dus bij deze laatste theorie. Maar neen. T is allemaal valse hoop. Ik ga overtijd gaan. Dus het wordt 18januari. 😞 snikkk
Hay dames. Pff ik was vandaag boodschappen aan het doen en ineens kreeg ik enorme buikpijn in de Lidl. Ik was gelukkig met mijn man. Ik moest meteen naar huis! Het was een diarree aanval dus hij snel afrekenen en ik naar de auto. Ik was net op tijd thuis!! Ik heb mijn hele zwangerschap nog geen last gehad van diarree dus ik ben benieuwd. Misschien duurt het echt niet meer lang. Iemand hier ervaring mee? Ik lig nu op de bank en voel nog steeds niet lekker. Het rommelt allemaal, maar ik weet niet wat het nou precies is Ik word er wel zenuwachtig van!
Nou.. Waren toch geen voorweeen! Vannacht is ons lieve kleine ventje geboren! Bevallen is geen pretje, dat weet ik nu De kleine had een moeilijke start door een heftige pers-fase. Maar hij doet het inmiddels hartstikke goed! We zijn helemaal in de wolken!
Hallo allemaal, Allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap of sommige uit dit topic al met de geboorte van hun kindje! Graag klets en lees ik met jullie mee. Ik ben op t moment 38 weken en 3 dagen zwanger van ons ventje (1e kindje).. uitgerekende datum dus 26 december 2015. Heb een makkelijke zwangerschap gehad en mag absoluut niet klagen.. maar toch zijn we uiteraard errrrrug nieuwsgierig geworden nu en kunnen we eigenlijk niet meer wachten.
@Zolief: Hartelijk gefeliciteerd meid!! Super dat jullie het allebei goed maken. Wel jammer dat de bevalling zelf tegenviel maar je hebt jullie wondertje nu wel mooi in je armen en alles is voorbij! @Esje87v: Super super leuk nieuws! Ook jij dikke proficiat met jullie kleine grote man! Hoe voelt het om hem eindelijk vast te kunnen houden? Hier rommelt het ook al behoorlijk en toch wel veel last van voorweeën maar de beeb laat goed op zich wachten. Soms wel een hele nacht door ook maar het zet zich niet door helaas. Ik ben het dus ook behoorlijk zat nu. Hoe sneller hoe liever haha. Aan de mama's die al een bevalling hebben meegemaakt.. Wat kan ik verwachten? Komen de weeën echt uit het niets of kondigen ze zich op 1 of ander manier een beetje aan? Hoe is het bij jullie gegaan? Ik weet dat elke bevalling anders is maar het is misschien wel fijn om te horen hoe jullie het hebben ervaren.
Ik heb gelezen dat het wel een teken kan zijn van je lichaam die zich klaarmaakt maar aangezien dit ook ons eerste kindje wordt kan ik helaas niet zeggen dat ik er ervaring mee heb. Ik hoop voor jou dat het wel iets betekent..
♥ Zwanger ♥ 20 december Mama to be88 - ?? jaar - 2e kindje 20 december Roos1978 - 37 jaar - 2e kindje - jongen 22 december 123abc - 25 jaar - 1e kindje - jongen 23 december Selma85 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 26 december Clur26 - ?? jaar - 1e kindje - jongen 30 december Devilschase - 29 jaar - 2e kindje - Jongen 01 januari Helena88 - 27 jaar 1e kindje - Meisje 08 januari Emib - 28 jaar - 2e kindje - Jongen 09 januari JongetjeM - 29 jaar - 2e kindje - onbekend ♥ Geboren ♥ ♥ 10 december Zolief - 29 jaar - 2e kindje - meisje ♥ 15 december Esje87v 28 jaar 1e kindje - jongen ----------- Welkommm Clur26! Ik heb je alvast in het lijstje gezet. Ja die nieuwsgierigheid speelt hier bij ons ook serieus parten. We zijn er bijna, we moeten nog met z'n allen ff op onze tandjes bijten.