16 t/m 31 december 2015 mama's - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Esje87v, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dames, ik voel me niet goed. Ik zit al sinds twee dagen te denken dat ik vruchtwater verlies, maar ik ben helemaal niet zeker. En ik durf niet om naar het ziekenhuis te gaan, omdat ik denk dat het niets gaat zijn.
    Pff.. K kan ook niet slapen.

2. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Misschien kun je naar je verloskundige bellen en om advies vragen? Daar zijn ze voor :)

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik ben van belgie, dus we hebben geen vk. Ik weet uit ervaring (eerste kindje) dat wanneer ik naar het ziekenhuis zou bellen ze gaan zeggen dat ik langs moet gaan. Maar ik durf dus niet, ik ben precies plots ik 1 keer niet meer klaar om te bevallen ofzo.
    Pff ik heb zo gemengde gevoelens.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Waarom denk je dat je water verliest?

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Als je twijfelt emib zou ik zeker even bellen. Want deze onzekerheid is ook niet fijn! En tja, dan moet je even langskomen, het is niet anders meis, ze zullen dan toch even moeten checken. En dan ben jij ook wer gerustgesteld!

Pff ik had even een jankochtend net. Pittige nacht gehad, dochter uit bed gehaald sn die werkte zooooo tegen (echt peuter gedrag) en ik trok het gewoon ineens niet meer..... Nu is ml lekker het bos in met haar en de hond en heb ik even rust.... Zo lekker m'n bed nog even in. Bah...

6. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Omdat ik sinds enkele dagen steeds een beetje iets verlies. Maar ik kon niet uitmaken of het slijm of vruchtwater was

Maar vandaag ben ik dus naar t ziekenhuis gegaan. En het is geen vruchtwater. Van 1 kant jammer want anders was dd bevalling nu begonnen. Langs de andere kant gelukkig want alles ging goed met de baby.

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Even een 'upje' voor deze pagina 😉. Hier verder geen nieuws 😏

8. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Dames, Ons pagina wordt saai.. ik zit me de hele dag te vervelen. 😂 er moet een baby komen.
    Waarom kunnen we niet NU allemaal samen bevallen???

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Pfff ik verveel me ook, m'n dochter is de hele dag bij vrienden spelen (echt wel even heerlijk hoor) maar dan al die appjes of de baby er al aankomt (super lief natuurlijk) maar neeeeeeeeee 😩😩 hij is er nog niet....
    En dan hoor je van de buurvrouw dat haar zus bevallen is gisteren, die een week minder ver was. Ben jaloers 🙄

10. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Heel irritant ja! Die appjes! Wordt er ook een beetje moe van.
    Een vriendin van me is een week minder ver en ik hoop ook echt dat ik eerder beval! Haha. Best erg eigenlijk, maar ik heb al ontsluiting en baby al ingedaald en zij niet, dus ik vind dat ik eerder mag/moet ;) haha

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Hahaaa. Dit is echt grappig, want mijn vriendin stuurde ook deze morgen dat haar zus bevallen is 😂😂
    Pff.. Ik wil ook echt.

Welke app jes gebruiken jullie? Mss nog iets om me niet te vervelen. Of zijn er bepaalde sites waar jullie nog op lezen??

12. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik heb momenteel eigenlijk zin om alle nieuwe babykleedjes uit de kast te halen en allemaal 1 voor 1 te herbekijken, maar met dochterlief zie ik het ff niet zitten.
    Mss straks na 3uurtjes als ze in bed ligt. En mijn man heeft deze week de late shift.. Pfff vervelingg!! 😟

13. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Haha, dat doe ik ook weleens. Laat alles wel zo goed mogelijk liggen. Maar kijk af en toe wel even in de kast naar 'wat had ik ook al weer allemaal gekocht?'😂 Jezelf bezig houden;)
    Ik ben verder veel aan het haken.. Had niet verwacht zo ver te komen met de deken;)

14. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hebben jullie sex al geprobeerd? Lees net ander topic dat het bij sommigen waarschijnlijk heeft geholpen

15. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje

Haha jaah. En haken is nog geen slecht idee. Mss moet ik er ook aan beginnen 😂

16. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Neen ik nog niet. Ik heb er echt heeeeel weinig zin in 😂 maar dat mijn weeen gaan beginnen daar geloof ik niet in. Ik heb eerder hoop op t breken van vliezen. En over hoe je zo iets kunt opwekken nog nooit gelezen 😂 + alleen maar 1/10 kans dat je bevalling met t breken van de vliezen begint. Dus jaah... Mss hoop ik voor niets.

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hier zo naar vk, hoop dat ze me kan en wil strippen! Ben erg benieuwd!!

Nog geen babynieuws verder? Abc???

18. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    En roos? Gestript?

19. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    We wachten vandaag op babynieuws van zowel abc als roos 😊

Ik ben gelukkig vandaag dankzij jullie. 😂

20. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+

Haha nou hier ook nog niet. Geloof er ook niet in, maar omdat er nou een onderwerp gestart is met die vraag en er best veel positieve reacties op zijn.. dacht ik mssn het proberen waard. Maar ik wacht sowieso tot 2016,liever niet dat het tussen de feestdagen geboren word 😉

Deel Deze Pagina