♥ Afspraken ♥ 23-04 - Rietje84 intake MvM 28-04 - MissyC afspraak VK 30-04 - Amore1 VK + echo 01-05 - Scorpion echo 04-05 Roos1978 echo bij fert. Arts 04-05 82Fie VK + echo 04-05 Bridgett echo 05-05 Mayo89 VK 06-05 mamavanSem1 VK + echo 07-05 Rietje84 echo bij fert. Arts 08-05 kzh 1e echo gynaecoloog 09-05 Marjo38 intake VK 11-05 Scorpion intake zh + echo 12-05 Mieke88 VK + echo 12-05 nath86 VK + echo 18-05 1719 echo 21-05 Mich1987 VK + echo 22-05 Marjo38 gynaecoloog + echo (uitslag onderzoeken) ♥ Sterretjes ♥ ☆ 5+3 - Roosje000
Nath86, wat schattig van je dochtertje! Zoiets is toch wel heel aandoenlijk! Rietje84, wel makkelijk dat jullie dochtertje er dan nog niet zoveel van berijpt. Dat scheelt een hoop haha! Leuk idee Marjo om het in de groepsapp te gooien en te zien hoe iedereen daarna reageerd. Vorige zwangerschap hebben wij het iedereen van onze beide gezinnen heel vroeg verteld. Ik denk dat we dat dit keer weer doen. Toen het mis ging hebben we veel steun van onze familie gehad. Daarom vind ik het wel fijn om een select groepje het te vertellen die toen veel met ons meeleefde. Al lijkt het me ook heel fijn om met twaalf weken echt goed nieuws te kunnen vertellen dat we De eerste hobbel goed door zijn gekomen.. 1719, welkom! Jij ook gefeliciteerd! MvM heb ik me bij mijn eerste zwangerschap wel voor opgegeven. Ik wilde graag mijn geluk delen met de vrouwen die niet makkelijk zwanger kunnen raken. De dag dat MvM zou komen kreeg ik de miskraam.. Daarom vind ik het heel lastig om me nu opnieuw op te geven. Daarbij komt dat ik inmiddels twee vrouwen ken die zelf met behulp van pregnyl zwanger zijn geworden, maar zelf niet mee doen! Dat vind ik zo raar.. Daardoor heb ik ook wel een beetje een dubbel gevoel erbij.. Terwijl ik wel geloof dat het merendeel van de vrouwen die met behulp van pregnyl zwanger zijn geraakt, wel meedoen en zo iets teruggeven om ook andere vrouwen te helpen.
Oja, hier nog geen afspraak bij de verloskundige.. Ik wil even wachten tot we de 5 weken 'grens' voorbij zijn en dan wil ik een afspraak maken. Ik denk dat ik super zenuwachtig zal zijn... Krijg er nu al kriebels van als ik er aan denk..
Het is ook spannend je bent toch altijd zenuwachtig of wel alles goed is. Heel dubbel aan de ene kant heel blij en andere kant toch de onzekerheid maarja die gaat helaas nog wel even duren.
Hallo zwangere medeforummers, gefeliciteerd! Zelf heb ik afgelopen vrijdag en zondag een positieve test gehad. Als mijn berekeningen kloppen, ben ik rond 24 december uitgerekend. Na een missed abortion in 2012, heb ik eind 2013 een mooie zoon gekregen. En nu wellicht een broertje of zusje! Door de eerste missed abortion ben ik behoorlijk zenuwachtig of alles goed gaat. Ik denk dat ik deze week de vk maar ga bellen voor een afspraak in de hoop dat ik een vroege echo kan krijgen.
Wat leuk Marjo! Ik kan niet wachten tot vrijdag, dan heb ik een dinertje met mijn zusjes en ga ik het ook vertellen denk ik.
@1719: Zo voel ik me ook idd! Alvast gefeliciteerd met je zwangerschap. @Lizzy: Als jij je zenuwachtig begint te voelen, dan zijn we er voor je. Komt wel goed!
Hallo meiden. Ik zou graag mee willen kletsen Gisteren totaal onverwachts positief getest😃😃 helemaal blij want met onze oudste dochter heeft het 1,5 jaar geduurt ivm pcos. Maar deze gewoon spontaan we geloven het daarom ook nog niet zo. Zoals ik het berekend heb ben ik 26 dec uitgerekend. Ben best bang dat ik net als bij me eerste zwschap heel misselijk wordt lijkt me erg lastig nu met al een kindje die rondkruipt
Wow weer nieuwe dames erbij! Welkom en van harte gefeliciteerd! Hier vandaag 6 weken joehoe! Wij hebben het nog niet vertelt, wachten de echo volgende week nog even af. Ik ga het dan eerst aan mn meisjes vertellen. Ik heb het wel gisteren aan mn baas vertelt, ik ga langzaam weer aan het werk omdat ik overspannen ben. Gelukkig reageerde ze positief
Goedemorgen dames, Hoe voelen jullie je? Iemand al misselijk of last van andere zwangerschapskwaaltjes? Ik ben nog niet misselijk alleen erg moe. Voor de rest nergens last van!
Ik ben nog niet echt misselijk ofzo.. Wel heb ik gister en vandaag het gevoel van steekjes in mijn buik zo af en toe. Ik probeer me niet druk te maken en mijzelf te overtuigen dat het een goed teken is.. 😊
Ik heb nog niet echt kwaaltjes alleen last van m'n buigspieren kan me niet indenken dat ik dit bij me dochter ook had maar van me man moet ik er maar van genieten.
Gefeliciteerd alle nieuwe dames! Mvm zijn net langs geweest. Maandag kan ik starten. De test was al best mooi voor 4 weken en 6 dagen.
Mooie test rietje! Hier ook al aan mijn winkelmanager verteld meer omdat ze zelf ook net zwanger is 12 weken... en ze meer een vriendin van me is dan mijn wm. Zal straks eens kijken of ik de foto zal delen waarmee we het aan de ouders en broertjes en zusje willen vertellen. .