Zijn er meer dames met een leuk idee hoe ze het de familie willen gaan vertellen en wanneer zijn jullie dat van plan? Ik ben heel erg in twijfel.. Eerst wilde ik het onze families weer vertellen na de eerste echo, maar het lijkt me ook geweldig als we met twaalf weken goed nieuws hebben.. Zo ver zijn we nog nooit gekomen en dan zouden we echt uit de grootste gevarenzone zijn.. Ik dacht er aan om een babytaart te bestellen ofzo. Precies weet ik het nog niet.. want dan zouden we ook iedereen tegelijk uit moeten nodigen, maar dan hebben ze denk ik direct hun vermoedens..
Hai! Toevallig vanochtend bezig geweest met ideeen. Voor m'n bonusvader (man van m'n overleden moeder) hebben we een vacature gemaakt! En voor m'n schoonzusje bolletje wol met een eigen gemaakt omhulsel! Schoonouders geven we theeglas met een krijtstuk waarop staat opa en oma. En m'n vader en broer nemen we mee uit eten en dan maak ik servetten waarop staat oom, opa en papa en mama. We zien iedereen na de eerste echo als we weten dat het hartje klopt. Zal dan ook op forum plaatsen!😊 Vandaag nog een test gedaan die ik had liggen, die was echt super donker! Geloof het nu echt! Haha. Geen kwaaltjes of iets dergelijks, alleen af en toe buikkrampjes.
Bij L had voor iedereen een rammelaar gehaakt. Toen had ik nog vrije tijd enzo hahaha Nu had ik voor mn ouders (die het al wisten) bij de koffie cake met muisjes geserveerd. Bij schoonfamilie ga ik cupcakes maken, met botercreme en muisjes. En mijn broer die ver weg woont krijgt van mijn ouders (die daar binnenkort op vakantie gaan) een kadootje tijdens dat we aan het facetimen zijn. Een fotolijstje van L met een shirtje aan met een tekst erop.
Wat zijn jullie allemaal creatief! Ik weet het echt nog niet... kan ook niet echt iets bedenken wat bij ons past.. dat wordt nog wat! Misschien dan gewoon met de foto langs gaan als we een echo hebben gehad ofzoiets haha
Ik denk dat ik het met moederdag als eerste aan mijn moeder zal vertellen. Ik denk dat ze dat een leuk kadootje zal vinden! Ik zal even kijken of ze ergens een rompertje hebben met oma erop of iets in die richting. Weten jullie toevallig waar je zoiets kunt vinden?
Bij de eerste hebben wij nijntje boekje gegeven met opa en oma pluis, bij de 2e tshirt grote zus, en ik denk dat we het de meisjes nu laten vertellen misschien met een filmpje ofzo..
Wat en leuke ideeën allemaal. Wij wilden een filmpje maken en dan beginnen met onze eigen baby foto's en dan de belangrijke momenten in ons leven met overal het jaartal bij. We willen dan eindigen met een foto van de echo met daarbij december 2015. Dit filmpje willen we op mijn verjaardag laten zien. Dan ben ik bijna 12 weken zwanger.
Hallo dames!! Met heel veel blijdschap meld ik me ook hier. Vanmiddag getest, na 2 extreem stressvolle ivf wachtweken. En positief! 27 december uitgerekend
Dames ik meld mij af. Vanmorgen licht bloedverlies bij afvegen, net alles verloren. Verloskundige gebeld en we mogen en afspraak bij de gynaecoloog gaan maken.
Hallo, mag ik meeschrijven? Ten eerste gefeliciteeeeeeerd iedereen! Ik heb vandaag getest en na 2 lange jaren eindelijk zwanger! Zoals ik heb berekend ben ik 31 december uitgerekend!