Annemie wat verdrietig.. 😔 heel veel sterkte meid! Hopelijk kun je bij de gyn verder komen en zul je nooit weer een miskraam mee hoeven maken! Dikke knuffel!
♥ Zwanger ♥ 17 Amore1 - 28 jaar 3e kindje - ♥ - ??? 18 - Hummeltje2015 - 32 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 19 kzh - 29 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 20 82Fie - 32 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 21 Scorpion - 30 jaar 3e kindje - ♥ - ??? 21 nath86 - 28 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 22 MissyC - ?? jaar ? kindje - ♥ - ??? 22 Mich1987 - 28 jaar 3e kindje - ♥ - ??? 23 Mayo89 - 26 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 23 Selma85 - 29 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 24 Roos1978 - 36 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 24 1719 - 26 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 24 elle2015 - ?? jaar 2e kindje - ♥ - ??? 25 Bridgett - 35 jaar 4e kindje - ♥ - ??? 25 Rietje84 - 30 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 25 Miek88 - 26 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 25 mamavanSem1 - 29 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 26 Kiki70 - ?? jaar 2e kindje - ♥ - ??? 27 Esje87v - ?? jaar ?? kindje - ♥ - ??? 28 Helena88 - 27 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 28 Marjo38 - 39 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 28 Zolief - 28 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 28 Lizzy01 - 27 jaar 1e kindje - ♥ - ??? 29 Liese78 - 36 jaar 2e kindje - ♥ - ??? 31 Babs78 - 37 jaar 3e kindje - ♥ - ??? 31 dptje - ?? jaar ?? kindje - ♥ - ???
♥ Afspraken ♥ 23-04 - Rietje84 intake MvM 28-04 - MissyC afspraak VK 30-04 - Amore1 VK + echo 01-05 - Scorpion echo 04-05 Roos1978 echo bij fert. Arts 04-05 82Fie VK + echo 04-05 Bridgett echo 05-05 Mayo89 VK 06-05 mamavanSem1 VK + echo 07-05 Rietje84 echo bij fert. Arts 08-05 kzh 1e echo gynaecoloog 09-05 Marjo38 intake VK 11-05 Scorpion intake zh + echo 12-05 Mieke88 VK + echo 12-05 nath86 VK + echo 18-05 1719 echo 21-05 Mich1987 VK + echo 22-05 Marjo38 gynaecoloog + echo (uitslag onderzoeken) ♥ Sterretjes ♥ ☆ 5+3 - Roosje000 ☆ 4+6 - Annemie
@Annemie: He getver :x. Wat verschrikkelijk naar! Ik wens je veel sterkte meid... en hopelijk snel weer een goede test en een blijvertje! Dikke knuffel.
Welkom elle2015! Zou jij nog even je leeftijd door willen geven? Dit is nu je 2e kindje, toch? Ook jij welkom Kiki70! Zou jij ook nog even je leeftijd door willen geven? En je 2e kindje, toch? @Helena88: Ik heb ook nog niet echt zwangerschapskwaaltjes. Af en toe een borrelbuik en een vlaagje misselijkheid, maar dat is het. Moe ook nog niet echt, misschien komt dat nog. Soms twijfel ik zelfs of er daar binnen wel wat gebeurt. @Rietje84: Mooie test hoor van MvM! Volgende week woensdag komen ze bij mij. Spannend! @Mieke88: Wat een creatieve ideeën zeg! Ik ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren! @kzh: Jij ook al zo creatief Welkom en gefeliciteerd Esje87v! Even rekenen hoor... klopt het dat jij nu 28 bent... en dat dit je eerste kindje is? Welkom dptje! Zou jij ook je leeftijd nog even door willen geven? En dit is je eerste kindje, klopt dat?
Ik heb 18 mei een afspraak bij de verloskundige + echo. Wat hebben sommigen van jullie al vroeg een afspraak. Ik mag pas met 8 weken. Ik mocht niet eerder. Is er een reden dat sommigen eerder mogen of verschilt het per verloskundigenpraktijk?
Ik denk dat het van de verloskundige praktijk afhangt. Volgens mij mag je bij een gyneacoloog ook eerder komen omdat die meestal een inwendige echo maakt. Tot 6,5 week heb je kans dat je nog geen hartslagje ziet. Daarom doet mijn verloskundige praktijk de echo's vanaf zeven weken (dat staat op hun site). Zelf wil ik ook niet eerder dan dat een echo.. stel dat het hartje nog niet klopt, dan zit je tot de volgende echo in de stress of alles wel goed is. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik ga vanmiddag als ik vrij ben bellen om een afspraak te maken. Manlief heeft net de dagen doorgegeven dat hij wel vrij kan. Dus dan kan ik een afspraak maken! Vind het heel spannend om ze weer te bellen.
Die van mij doet het normaal met 9 weken. Omdat ik eind vorig jaar twee miskramen heb gehad mag ik nu met 7 weken
Aha oke dus vandaar. Het is inderdaad beter om de echo iets later te hebben. Alleen het wachten is moeilijk Ik krijg meteen een inwendige echo. Dat vind ik wel eng. Dat is voor mij voor het eerst dat ik op die manier onderzocht wordt
Ik kan me voorstellen dat het spannend klinkt... maar ik vond het 100x meevallen.. Het doet niet zeer en je voelt er weinig van.. De verloskundige/gyneacoloog doet het dagelijks.. die kijkt niet meer op van een vrouw zonder onderkleding En je ziet je kindje gewoon veel beter... eigenlijk alleen maar positief! Ik zou er maar niet teveel over in zitten
Met mij dochter had ik bij zes weken een echo en nu met 8 weken . Verschilt heel erg per praktijk ja. Inwendige echo valt mee. Heb me gister opgegeven voor moeders voor moeders. Ze komen maandag 4 mei spannend .
Ik heb net een afspraak gemaakt bij mijn verloskundige! 11 mei, eerste echo! Intake hoeft dit keer niet zo uitgebreid omdat ik al in het systeem sta door de miskraam die ik heb gehad..
Ik ben nu nog 24, over 2 weken 25. En is inderdaad ons eerste kindje. Gisteravond een bloeding grhad. Het is nu afwachten hoe en wat... Geen grote bloeding gehad ( iets op maandverband) en vanmorgen niks meer, alleen bruin bloed bij afvegen. Ik knijp m een beetje.... Meer van jullie ervaring mee?
Een inwendige echo valt heel erg mee. De gyn maakt er zo veel per dag dat ze niet raar opkijken van een half ontblote vrouw. De echo zelf doet verder ook geen pijn. Als je het toch wat eng vindt je je aandacht op het scherm richten en naar je wondertje kijken
Oh ja, dat kan heel eng zijn. Ik had vorige week ook een bloeding. 's Ochtend wat roze bloed en aan het eind van de ochtend was het al weer over. De doorbloeding is nu veel beter en er kan daardoor zomaar een adertje knappen. Zolang de bloeding niet doorzet is er niks aan de hand. Mocht je het echt niet vertrouwen kan je altijd de verloskundige bellen. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!