Dat mag je vragen hoor Marjo. De 1e x kwamen we er met 9 weken achter dat het vruchtje met 7+3 was overleden. Met 11 weken ben ik gecuretteerd omdat het zelf niet los wilde komen. De 2e keer was met 6 weken spontaan. En de 3e keer was met 4+3. Voel nu constant of mijn borsten nog zeer doen, want dan zit het goed. Die pijn stopte namelijk steeds wanneer het misging. Ga zo de gyn bellen.
Vreselijk spannend allemaal Zusje! Ik heb helaas ervaring met miskramen. Toen ik eenmaal zwanger bleef, bleef het spannend tot ze eruit kwam (o.a. ook door hevige bloedingen tussendoor). Het duurde ook lang voor ik het geloofde. Nu vind ik het weer heel spannend, en moeilijk te geloven dat het goed blijft gaan. Sterkte! Hopelijk mag je snel voor een echo en vliegen de eerste weken voorbij met baby in buik!
Ik kan me zo voorstellen dat het voor jou echt heel spannend is. Ik heb het 1x meegemaakt en dat vond ik al verschrikkelijk. Ik gun het je in ieder geval van harte en ik hoop dat je ondanks alle spanning er toch (ergens) een beetje van kunt genieten.
welkom nieuwe meiden! zusje, bah het is ook zo spannend en zo balen dat je niet gewoon meteen een bevestiging kan krijgen. Hopelijk heb je er toch een beetje vertrouwen in en heb je een goed voorgevoel. Ik ken het helaas ook een beetje, heb met 11 weken een missed abortion gehad, die is gelukkig wel spontaan gekomen. Mayo, ik ga wel de combinatietest doen. Ben niet zo jong meer, dus loop wat meer risico. Dat wil ik toch weten. Hier als symptoom ook vooral moe... best behoorlijk ook. Verder vlagen misselijkheid, vooral als ik te weinig heb gegeten en 's ochtends bij het wakker worden. Bij mijn dochter moest ik echt eerst wat eten voordat ik opstond anders moest ik spugen. Hopelijk wordt het niet weer zo...!!
Dank jullie wel. Vrijdag in ieder geval naar de gyn! Wordt spannend of er dan al hartactie te zien is, want daar kan het ook net te vroeg voor zijn.
scorpio, jemig nu al last van je bekken.... niet fijn. Snel naar een fysio voor tips! Heeft mij letterlijk op de been gehouden tijdens mijn vorige zwangerschap. Ben ook bang dat het dit keer weer gaat komen omdat die kans groot is... annemie succes en sterkte!
Liese, bij onze vk is het ook gebruikelijk om pas de eerste echo rond de 10 wk te krijgen. Dat ik volgende week er al 1 krijg is dan het enige 'geluk' dat ik door de mmm zwanger ben geworden en de fert arts zelf wil kijken. Vandaar een vroegere echo. Terwijl de andere vk's in de stad allemaal al een vroege echo (rond 8 wk) doen. Verschillend beleid dus!
Spannend hoor zusje! Hopen op een prachtige foto en een kloppend hartje! Hier vallen de klachten gelukkig mee, bij vlagen misselijk, moe en ik heb het continue koud! Kijk uit naar maandag (echo), dan wordt het allemaal wat echter. Vind het nu soms zo onwerkelijk 😊
20 mei mag ik naar de verloskundige voor een echo en intake! Spannend!! Ik ben ook erg moe, maar verder zijn alle klachten nog weinig aanwezig In ieder geval niet irritant. Behalve dat als ik smorgens wakker wordt (ook al is het door een mug) ik niet meer in slaap val. Heel irritant! Ik hoop zo dat ik dit keer niet misselijk wordt, lijkt me heerlijk!
@combinatietest, nee die doen wij niet. @symptomen, ben in de middag af en toe misselijk.. Hoop dat dat niet erger wordt @bekkeninstabiliteit, hier helaas ook een ervaringsdeskundige. Ik reken op weer veel ellende, kan het helaas niet anders verwachten na 2 zware zwangerschappen. Ga inderdaad snel naar de fysio en ik ga dit keer ook homeopathie proberen. Dat heb ik nog niet geprobeerd en kwaad kan het sowieso niet... @nieuwelingen, welkom. @scorpio, hier ook buik moeilijk verbergbaar. Heb wijde truitjes aan en sjaaltjes ervoor @Annemie, succes meid. Nog twee nachtjes slapen en dan zie ik hopelijk een hele mooie, gezonde baby!!!
B I. . Helaas ook ervaring... ik heb de vorige keer cesar therapie gedaan. Super! Combinatietest . . Nee denk het niet.. Nog 2 weken en dan mogen wij een kijkje nemen bij onze tweede spruit ..
Symptomen die ik heb, zo af en toe misselijk, zere borsten, zere rug gepaard met wat krampe. Thats all! 18 mei de eerste echo bij de fertiliteitskliniek! Spannend, duurt nog zolang haha!
@Scorpion: Ooooohhh, inderdaad, je hebt al een buikje. Wat gaaf, ikke jaloers. Ik heb nog helemaal niets. Ja, 's avonds heb ik een plofbuik, maar dat komt niet van frummel
Hier moet ik ook rekening houden met wat ik aantrek omdat buikje al groeit. Houd mn buik ook wel een beetje in, als ik mijn spieren (nouja, buikspieren zijn finaal uitgerekt haha) helemaal ontspan is het net een ballon. (Geen idee of se foto goed te zien is, heb een beetje druk shirtje aan)
Jeetje, nu al buikfotos! Bij mij zie je (gelukkig) nog niets! Hoop dat dat straks natuurlijk wel komt, maar zou het nu erg vroeg vinden..
1719 Hoeft niets te betekenen he...heb je ook krampen? Buikjes.. Ja hier ook al wat te zien als je er op let in mijn werkkleding. ben al stevig van mezelf. En hoorde ook dat het bij een tweede wat sneller gaat? Er word natuurlijk al flink ruimte gemaakt. darmen naar boven ed. Hopelijk kan ik het voor andere collegas nog even stil houden tot dat we de eerste echo hebben gehad..
O nee!! Niet leuk die spanning met bloedingen. Zolang je geen krampen hebt en het niet veel is, houdt moet! Sterkte!
Dat is schrikken! Maar hoeft inderdaad niks te betekenen.. Verlies je veel? En inderdaad heb je krampen? Je kan altijd de vk/gyn bellen als je je zorgen maakt! Sterkte, ik duim dat het gewoon goed gaat.