Ik heb ook bloeding gehad.. Fertiliteitskliniek gebeld, zeiden dat het hoogstwaarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje is geweest. ( ik bloedde paar uur, nadien bruine afscheiding en dag later weer witte, 2 dageb later nogmaals getest, test was binnen 10 sec positief) Hoelang bloed je al?
@marjo, ik mag 11 mei voor echo en intake. Ben beetje zenuwachtig man Hier weten we het nog niet cobinatie test. Zie bij jou handtekening dat je al een x een kindje ben verloren had je toen combinatie test gedaan? Hier bij de eerste niet gedaan. Zusje, wat erg. Van de miskramen hoop zo dat het nu goed mag blijven gaan..! @amore, oow spannend al over 2 nachtjes slapen
@scorpion, woow wat een buikje al😳 hier nog gelukkig niets maar wel dat me broeken niet lekker zitten.. Wel al flink rommelende darmen en 's aconds flinke darmen buik @1719, aah meid hopelijk is het niets. Ik had met 6 weken ook bloed verlies bij de eerste uiteindelijk was er noets aan de hand
Zijn jullie al aan het nadenken trouwens? Over bv of kv? Bij s wou ik heel graag bv. Helaas is dat niet gelukt. Nu in de twijfel.
@marjo, cool bij mij kwam ze gisteren ook langs ook een vette knaller!! ik mag vanaf vandaag beginnen enne de eerste is al vol😃
Verloskundige gebeld ik mag volgende week vrijdag voor een echo. Bloeden weer gestopt uurtje aangehouden heb geen krampen of niet meer dan die ik al week of 4 heb dus ze zei ook blijf positief waarschijnlijk kleine bloeding van je baarmoedermond. Twijfel wel erg of ik maandag moeders voor moeders door moet laten gaan
@ combinatie test : bij L niet gedaan, en nu willen we het ook niet. Bv / fv : L heeft flesvoeding gehad met veel grdoe vanwege koemelkallergie. Ik wilde toen al graag bv geven maar dat is mis gelopen door slecht advies omtrent medicate. Nu staat alles duidelijk uitgezocht in mijn dossies, en wil ik zeker bv gaan proberen!
Ga ik denk ik ook doen. Het is nu nog beetje bruinig maar dat heb ik bij m'n dochter ook gehad dus ga me eigen niet gek lopen maken en gewoon hopen dat we over iets minder dan 8 maanden een gezond kindje mogen verwelkomen
♥ Zwanger ♥ 17 Amore1 - 28 jaar 3e kindje 18 - Hummeltje2015 - 32 jaar 2e kindje 19 kzh - 29 jaar 2e kindje 20 82Fie - 32 jaar 1e kindje 21 Scorpion - 30 jaar 3e kindje 21 nath86 - 28 jaar 2e kindje 22 MissyC - ?? jaar ? kindje 22 Mich1987 - 28 jaar 3e kindje 23 Mayo89 - 26 jaar 1e kindje 23 Selma85 - 29 jaar 1e kindje 24 Roos1978 - 36 jaar 2e kindje 24 1719 - 26 jaar 2e kindje 24 elle2015 - ?? jaar 2e kindje 24 zusje84 - 31 jaar 1e kindje 25 Bridgett - 35 jaar 4e kindje 25 Rietje84 - 30 jaar 2e kindje 25 Miek88 - 26 jaar 1e kindje 25 mamavanSem1 - 29 jaar 2e kindje 25 jeldou - ?? jaar 3e kindje 26 Kiki70 - 25 jaar 2e kindje 27 Esje87v - 27 jaar 1e kindje 28 Helena88 - 27 jaar 1e kindje 28 Marjo38 - 39 jaar 1e kindje 28 Zolief - 28 jaar 2e kindje 28 Lizzy01 - 27 jaar 1e kindje 29 Liese78 - 36 jaar 2e kindje 31 Babs78 - 37 jaar 3e kindje 31 dptje - 25 jaar 1e kindje ♥ Afspraken ♥ 30-04 - Amore1 VK + echo 01-05 - Scorpion echo 01-05 - zusje 84 gynaecoloog + echo 04-05 Roos1978 echo bij fert. Arts 04-05 82Fie VK + echo 04-05 Bridgett echo 04-05 1719 intake MvM 05-05 Mayo89 VK 06-05 mamavanSem1 VK + echo 07-05 Rietje84 echo bij fert. arts 08-05 kzh 1e echo gynaecoloog 09-05 Marjo38 intake VK 11-05 Scorpion intake zh + echo 11-05 Lizzy01 VK + echo 11-05 Kiki70 VK + echo 12-05 Mieke88 VK + echo 12-05 nath86 VK + echo 18-05 1719 echo 18-05 Helena88 VK + echo 18-05 Esje87v echo 18-05 dptje 1e echo fertiliteitskliniek 20-05 Zolief VK + echo 21-05 Mich1987 VK + echo 22-05 Marjo38 gynaecoloog + echo (uitslag onderzoeken) 03-06 Liese78 VK + echo ★ Sterretjes ★ 5+3 - Roosje000 4+6 - Annemie
Wat een buikjes al dames! Hier nog niet zoveel te zien, wel rommelende darmen en misselijk en kan m'n buik niet meer intrekken Ben zo benieuwd naar de eerste echo! Bloedverlies hoeft echt niets te betekenen maar snap de angst heel goed. Zal voor jullie duimen! Ik hoop dat BV lukt, in ieder geval in het verlof. Als ik weer ga werken weet ik het nog niet, lijkt me dan veel gedoe.
@MissyC: Ik zag dat je gisteren een afspraak bij de VK had. Hoe is het gegaan? @Roos1978: Ik ben ook niet meer de jongste. Vandaar dat ik ook de combinatietest laat doen. Nog even geduld.... @kzh: De foto is goed te zien hoor en jij hebt inderdaad ook al een mooi buikje! @Kiki70: Klopt, ik heb vorige keer ook een combinatietest gedaan (ben al een 'oudje'). Ik weet nog dat ik best wel wat flauwe reacties kreeg uit mijn omgeving ('je mag wel wat meer vertrouwen hebben' en 'nergens voor nodig'), maar toen de uitslag binnen kwam, durfde niemand meer wat te zeggen. Wij hadden de meest negatieve uitslag die er mogelijk is met die test. We hebben toen een vlokkentest laten doen en de bevestiging kwam een kleine week later. Ik ben blij dat ik de combinatietest toen heb laten doen en ik doe het nu zeker weer. De eerste fles al vol . Die dingen zijn best groot. Ben benieuwd of ik dat ook voor elkaar krijg @1719: Ik weet dat het 'geklets' is, maar ik zeg het toch . Ik hoop dat het je lukt om wat te ontspannen. Stress doet sowieso nooit goed en hoe graag je het ook zou willen, je kunt toch niets tegen 'de natuur' doen. We zullen er mee moeten omgaan, hoe k** het soms ook is.
Bv/fv, ik ben bij me oudste dochter pas net gestopt ruim 11 maanden gegeven. En wil dat bij deze beeb weer doen. Aan her begin echt even doorzetten geweest maar na die 3maanden liep het prima
Marjo38, Haha ja als ik zwanger ben plas ik bijna om het uur niet normaal hoe vaak ik moet En qat heftig zeg van je eerste zwschap:0 wel fijn dat je hem dan gedaan heb beter dan dan pas met 20weken achter komen.. Hopelijk is deze beeb helemaal gezond Meid1989, welkom gefeliciteerd! Hoe oud is je oudste dochter?
Ik geef de voorkeur aan bv, mits dat lukt. Dat is puur natuur en niet kunstmatig. In kunstmatige dingen zit toch altijd ook wat troep. Hier al weken erg moe, zere borsten (waar ik regelmatig aan voel of ze nog zeer doen, want dan weet ik dat het nog goed zit). Verder een verscherpte reukzin en puistjes. Misschien wat onsmakelijk, maar ik heb opeens ook last van een overmatige talgproductie in het vooronder, waardoor ik dus ook op en tussen mijn schaamlippen puistjes heb. Nog iemand daar last van? Morgen echo. Ga wel vragen of ze bloed willen prikken op het voldoende aanmaken van hormonen. Dit hebben ze nog niet kunnen onderzoeken omdat ik de vorige keer al weer een mk had. Wel op alle andere mogelijke oorzaken onderzocht, maar daar kwam niets uit....