Wat fijn dat je de lijst hebt bijgewerkt Marjo! En fijn alle goede echo's. Hier bij vlagen misselijk, vanochtend voelde ik me goed beroerd, nu gaat het wel weer. Wel erg moe en heb het ook vaak koud. Oja, en pijnlijke borsten ook. Maar goed dames, ik lees dat het gedeelde smart is
Morgen de echo ben best wel zenuwachtig moet alleen want manlief kan helaas niet mee. Van de week erg stressvolle week geweest gehoord dat mijn vader binnen enkele maanden er niet meer is dus hoop morgen doormiddel van de echo nog eenigzins een positieve draai aan de week te kunnen geven. Voor de dames met de echo's vandaag wat fijn dat ze goed waren !!
Amore1; wat een rotnieuws!! Heftig zeg! Heel veel sterkte!! Was het opeens mis? Of voelde je het al aankomen? Rietje; Fijn een goede echo! 1719; Wat een stress zeg. Heftig om te horen dat je afscheid moet gaan nemen van je vader. Was het plotseling? Sterkte! Ik duim voor een goed echo morgen! 82Fie; IK herken het! Ik heb het eind van de middag en savonds zo koud. Steeds rillingen.
Amore, heel veel sterkte! Ik vind het heel verdrietig dat jullie dit mee moeten maken. Hopelijk kunnen jullie het er samen goed over hebben. Dikke knuffel!
Amore wat ontzettend rot zoo naar Voor vandaag de meiden met de echo! Veel plezier hopelijk allemaal kloppende hartjes