Hallo dames ! Ook meld ik me even erbij als dat goed is Ik heb al even globaal mee gelezen, maar wat zijn jullie al lang aan het babbelen.. Veel schade inhalen dus. 21 maart is mijn NOD geweest, maar de bevruchting is als het goed is toch iets later geweest, en kwam ik pas op 3 april achter (na al die dagen niet ongesteld te zijn geweest) dat ik zwanger was. 14 april mijn tweede echo gehad, en kwam ik op 5 weken +1 dag uit. Gisteren weer een echo gehad en kwam ik uit op precies 8 weken. Het hartje klopte, en zwom alle kanten op. Leek echt op een zeepaardje en ik was helemaal in de wolken van mijn kleine druif. Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was was ik nog samen met de vader van de kleine, maar wegens omstandigheden is dat als een raptempo uit elkaar gegaan, en heeft hij er een punt achter gezet. Maar geen moment getwijfeld, en word ik enorm veel gesteund door mijn broer, zus en vader! Ik probeer momenteel van dag tot dag te genieten ondanks alle kwalen. Ik heb heel erg last van mijn heup door een eerder ongeluk, en ben ik heel erg moe door alle stress die ik de afgelopen tijd heb gehad. Dus ik lig meer gestrekt dan dat ik bezig kan zijn of genieten. Maar zal hopelijk snel over zijn! Want er staat wel een vakantie gepland in juni. Ik wil alle zwangere december mama's feliciteren, een drukke maar leuke maand! En alle sterretjes, heel veel sterkte. <3
Welkom en wat een verhaal! Knap dat je dit in je eentje wil doen! Sterke vrouw ben je dan. Je handtekening zegt alleen dat je na de bevalling stopt met de pil
Kzh, jeeh gefeliciteerdd Zusje, super gefeliciteerd, zou dat volgens jou cyclus berekening wel kunnen? Of late innesteling gehAd? 1719, oow ook jij gefeliciteerd. En ook sterkte met je papa lijkt me idd heel dubbel is je man veel weg? Omdat hij er niet bij kan zijn?
1719 wat een naar bericht over je vader. bah. Indien je er wat over kwijt wilt, wij zijn er hè!? Goudvis welkom. Lijkt me heftig alleen verder moeten/willen zonder de vader. Heb je nog wel het idee/de hoop dat het nog goed komt, of wordt je een bommer? Met het gebruik van ovulatietesten weet je natuurlijk wel wanneer je eisprong is, maar je weet niet wanneer de bevruchting en innesteling plaats vinden. Deze zullen dus wat later zijn geweest. De daadwerkelijke termijn gaan ze bepalen met de 10 weken echo, dus dan zullen we het zeker weten. En in hoeverre weet je het dan zeker? Immers slechts 5% wordt geboren op de uitgerekende datum. Ik hoop alleen dat het nog wel 2015 wordt en niet 2016, waarom weet ik niet. Is gevoel.
Zusje, Ja dat is ook zo vorige en deze zwschap voelde ik me eisprong dus weet het precies maar vorige zwschap 2dagen voorruit gezet.. En uiteindelijk 3 weken te vroeg bevallen. Dus je weet het idd nooit gelukkig maar😝 Al denk ik dat ik nu stiekem toch ga verwachten dat deze beeb ook te vroeg kom maja dat hoeft helemaal niet
Goedemorgen dames! Ik heb echt een zondag gevoel, maar het is zaterdag.. Heb zo'n zin in maandag, maar kijk er tegelijkertijd een beetje tegen op.. Hoop zo dat de echo goed gaat zijn. Ik ben pas s avonds aan de beurt.. Wachten duurt soms zoooo lang! Haha Hoe gaat het met iedereen?
Hier misselijk bah bah echt akelig majaaa.. Hoop zoo dat ik maandag ook een mooie echo heb.. Dan waardeer ik miss weer de misselijkheid.. Ik voel me eigenlijk best rot erdoor.. Dus hier ook vooral aan het liggen op de bank😜
Ach scorpion, is het zo erg meid? Moet je veel spugen? Heb je er medicijnen voor? Kiki, hier hetzelfde hoor maar heb nog het geluk het weg te kunnen eten en dan net niet te hoeven spugen, maar fijn is anders. Door die kleine meid die rondloopt kan ik ook vaak niet even rustig aan doen, dat vind ik soms erg lastig, maar goed, het is zeker voor het goede doel en neemt hopelijk snel weer af.
Pfff ben ook al best weer zenuwachtig voor maandag de echo. Zo bang ineens dan dat het mis is. Zo is het de eerste x bij ons gegaan. Een goede echo met 8 wk en met 11 wk was het mis (had wel al hele tijd bloedverlies). Blehhh.... Maar goed. Heb wel een goed gevoel nu maar blijft elke x spannend!
Scorpion, jij ook zo'n last echt vervelend he. Vind het ook vooral sneu voor me dochter. Ze snapt er gelukkig nog niks van maar heb zo weinig puf..
Wat vervelend dat jullie zo'n last hebben. Hier alleen zo af en toe opeens intens moe.. Verder gelukkig weinig last. Zolang het maar goed gaat daar binnen, dan zou ik er alle kwalen voor over hebben.. maar zolang dat niet nodig is ben ik liever kwaaltjes vrij 😊
Wij zijn de zolder aan het opruimen. We wonen hier nu 8 jaar en er staan nog steeds dozen onuitgepakt. Mijn moeder zei dat als ik er nu niet aan zou beginnen, dat het er dan nooit van zou komen. En ik dacht, ach we hebben nu vakantie, dus laten we het maar doen. Maar kreeg net toch een naar gevoel in mijn buik, vrij hoog. Ik heb nooit last van zuur gehad, maar dit deed me er toch aan denken. Maar omdat ik er nooit last van heb gehad weet ik dat dus niet.... We zijn net maar gestopt, want ik kon dus niet meer van het een op het andere moment; en niet lekker en zo moe. Nu nog ff e.e.a. op marktplaats zetten en dan lekker op de bank (manlief zorgt hier altijd voor het eten ).
Nou ben toch bang dat het bij mij weer foute boel is. Vanochtend was mijn cervix oranje gekleurd door licht bloedverlies en mijn borsten doen ook veel minder zeer. Ik weet dat er volgens de theorie niets aan de hand hoeft te zijn, maar mijn ervaring luidt inmiddels toch anders... Morgen iig de gyn maar weer bellen. Hoop zo dat er niets aan de hand is, maar vrees toch met grote vrezen.
Poe meisje, ik snap enorm je zenuwen. Zou ik ook hebben.... Idd morgen bellen zodat je hopelijk meteen een echo kan keijgen! En tuurlijk het hoeft echt niet fout te zijn!!! Ik had eerst dus ook een MA en bij dl ook flink bloedverlies wat uiteindelijk gewoon goed was. Her kan echt! Ik duim voor je!!!
Wat naar Zusje als je het gevoel hebt dat het mis gaat. Hoe weet je dat je cervix oranje is gekleurd? Mijn borsten voel ik de ene dag wel, andere dag niet. Dus dat zegt niets. En een beetje bloedverlies zegt ook weinig. Sterkte! Doe rustig aan en maak je niet teveel zorgen.
Dank je wel dames!! En dat is het inderdaad wel, je giert van de hormonen dus elke dag heb ik te maken met valkuilen. Me broer probeert me wel een beetje te helpen, maar blijft ook een man. Die weet het ook allemaal even niet meer met mijn hormonen. Goed komen is een ding zeker wat niet meer gebeurd, niet met ons tweeën in ieder geval. Hij heb zulke zieke en erge dingen tegen me gezegd, dat ik hem helaas beter kwijt dan rijk ben jammer genoeg. Las je latere bericht hier op het forum, sterkte en knuf !