Ja, na 12 weken is een goed idee! Ja, uiteraard geheim! Dan zien mensen niet eens dat je in die groep zit, laat staan dat ze berichten kunnen lezen
meiden, ik zit nooit op fb...... ik vind het lezen hier op zp niet zo lastig eigenlijk..... Maar ik snap dat jullie het een goed plan vinden! Hoe is het verder met iedereen? Nath, hoe gaat het idd? alweer thuis hopelijk?? meiden met een echo vandaag, heeeeel veel succes! (ik mag zelf ook vanmiddag weer ) rietje, echt een geweldige taart en errug leuk idee zeg!!!! Ik heb het alleen al verteld aan de familie.... liese, snap dat je niet meer wilt wachten op een echo... maar eigenlijk is het heel normaal dat je pas met 10 wk een echo krijgt. best bizar hoeveel meiden hier al vroege echo's hebben gekregen, maar ook bij velen denk ik door een medisch traject (bij mij iig wel). Mijn vk doet alleen maar termijnecho, dus ergens tussen de 10 en 12 weken. lolliebol, lastig die moeheid hoor voor je.....
Leuk plan, ik doe mee! Persoonlijk vind ik het af en toe ook lastig om hier alles te lezen. Op m'n telefoon gaat dat niet zo makkelijk. Nog maar een paar weken en we zitten allemaal op de 12 weken grens
Wauw! Al echt een beginnend buikje! Bij mij zie je echt nog niets... Alleen s avonds als ik last van mijn darmen heb, maar dat is ook redelijk onder controle de laatste dagen. Kreeg gister nog wijn voorgeschoteld.. dus die persoon heeft ook echt niets gezien. Gelukkig kon ik mijn wijn stiekem weg werken en heb ik mijn glas daarna gevuld met dubbel fris haha.. Oeps! Hier wel alvast bij de H&M een aantal dingetjes aan zwangerschapskleding besteld. Weet van mijn vorige zwangerschap dat veel leuke shirtjes en broeken niet in maat M waren. Nu wel een paar dingen, dus die heb ik maar besteld. Als er weer mooi weer aan komt straks hoef ik gelukkig niet meer in lange broek!
Wow wat een mooi buikje al! Lukt het je nog wel om het verborgen te houden? Bij mij zie je ook wel wat, maar dat zijn vooral m'n darmen. Na een grote maaltijd zwelt hij namelijk vrij snel op! Met wat wijde kleding lukt het me nog redelijk om het niet te zichtbaar te maken. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
Wat fijn maya goede echo! Hier vanmiddag voor het eerst ziek naar huis gegaan. Wat ben ik misselijk dn moe Hier ook een beginnend buikje. Nog niet opvallend maar gewone broeken zitten niet meer lekker! Hiji hier ook een h&m bestelling gedaan! Wilde ook graag die blauwe chino maar helaas al de M op gaat zo snel daarzo!
Iedereen wist t al meteen. Icsi gedaan waarvoor ik ook heb moeten overnachten in het zh. Dus kon er al niet omheen
buikje, zal een foto toevoegen. Gewone broeken passen echt niet fijn meer, dus ben 2 weken geleden bij prenatal wezen shoppen (den bosch, heeft een outlet afdeling)
Mayo fijn van je goede echo!!!!! Scorpion en kzh, jee echt al te zien hoor. Mooi! Hier zie je het ook wel behoorlijk maar met wijde kleding klein beetje te verbergen. Ik gooi het soms nog op een opgezette buik vanwege het spuiten van hormonen Hier echo gehad en was weer goed hij/zij bewoog heel erg, zo super!
Kik, wat vervelend joh.... Heb je al wel medicatie?? Zo niet, wellicht dat dat helpt? Hier helpt de emafesane (nog maar 1 dg gebruikt nu) best wel. Met name de nacht ging veel beter!
Balen bij de h en m dat het zo vaak uitverkocht is he?! Ik heb nog wat goede broeken en shirts liggen, ook kan ik wat lenen. Scheelt alweer!
Wat een mooie buikjes al dames.. Mijn kleding zit ook niet echt lekker meer, je begint het ook al wat te zien... Verder ook al positiekleding besteld voor de zomer... Mn broeken zitten echt niet lekker meer!!
Roos, ja zit ook te twijfelen voor die medicatie. Maar dat geven ze alleen als je niks binnenhoud en dat is ook niet geval het is gewoon heel vervelend. Maja moet denk ik heel hard nog even doorbijten