16 t/m 31 december 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amore1, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb er net ook 1 voor een andere groep gemaakt.
    Ik kan of mensen toevoegen via een mailadres, of ik zoek je op en stuur je een vriendschapverzoek en kan je dan toevoegen :p

Ik wil er best 1 maken al. Alleen moet ik dan via de mail de leden toevoegen want volgens mij zit er tegenwoordig een "slimmigheidje" ingebouwd in facebook wat je account tijdelijke blokkeert als je met teveel mensen vrienden wordt op 1 dag.

Dus wie erbij wil, stuur me even een berichtje met je email! En meld even dat je in de 15-31 groep zit, anders voeg ik je aan de verkeerde toe haha

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh 16-31 :p

3. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Voor mij hoeft het niet zo nodig. Vind het gezellig om hier af en toe iets bij te kletsen.

4. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind zp ook voldoende. Fb hoeft van mij ook niet heel nodig.

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dat kan natuurlijk ook :)
    Blijven ook gewoon hier kletsen ^.^

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Termijn echo was goed.
    2 dagen naar voren gezet (raar met icsi)
    En 4 cm schoon aan de haak

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn! Je zal wel een snelle innesteling hebben gehad waardoor je naar voren bent gezet. Zou het anders ook niet weten. Ah ja, iets voorlopen is nooit verkeerd :)

8. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ah wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
    Scheelt weer twee dagen en uiteindelijk bepaald de baby toch zijn of haar eigen moment 😉

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Die metingen zijn heel fijn en leuk, maar het blijft natuurlijk maar een schatting vanuit een gemiddelde.
    Fijn dat de echo goed was!

10. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Thanks voor de lieve reacties meiden! Het enige probleem is dat ik zelf ook moeilijk weg kan van het werk ivm de afspraken die er al staan voor klanten. Vandaag erg druk geweest dus niet aan kunnen denken. Morgen ook weer een volle agenda (wordt al moe als ik er aan denk) dus dan ook geen tijd om te stressen erover maar op vrijdag ben ik vrij dus dan zal de twijfel wel toeslaan. O ja, ik zou ook wel vaker echo`s willen maar helaas maar 4 stuks. Eigenlijk natuurlijk wel een goed teken, maar als ik dan voorbij zie komen dat er zoveel echo`s zijn dan steekt dat weleens. En ja, dat is het risico van hier meeschrijven. En dat geeft ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd

xxx

11. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Hallo meiden, mag ik gezellig met jullie meekletsen?
    Ik ben uitgerekend op 24 december. Nu 2x een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien.
    Ben zwanger dmv ICSI (1e keer raak) ook zoon van juli 2013 was bij de eerste ICSI raak. Echt verschrikkelijke mazzel, en nog steeds onwerkelijk.

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Onderweg naar t zh heel duidelijk de baby gevoeld trouwens :D

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Welkom!

Ik ook via icsi. Ook 1e x

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Carla, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Schorpion, wow wat voel je hem/haar al snel. Wat heerlijk voor je!

15. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Carlaaa, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar vanuit mijn omgeving weet ik hoe slopend het kan zijn om in een icsi traject te zitten of in te gaan. Ontzettend fijn dat jullie opnieuw de eerste keer direct zwanger zijn geraakt!

Chino short! Ik weet niet meer wie het was, maar de korte blauwe chino short van de H&M is weer beschikbaar! Ik heb hem direct besteld, dacht laat het hier ook even weten!

16. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Het is echt minimaal... We hebben vanavond een bruilofts feest en nu pas ik net weer mijn jurkje aan die ik voor vanavond had gekocht (wist toen nog niet dat ik zwanger zou zijn vandaag)

Ik zie een heel klein beginnend buikje! Verder zijn mijn borsten gegroeid en ook dat is in dit jurkje te zien 😅 (ik denk dat dat misschien nog het meest opvalt.. 😅 )

In mijn gewone kleding echt niet hoor, maar ben benieuwd of mensen straks gaan zeggen "ik dacht op de bruiloft van X en X al! Zou het?" Sta er best van versteld, want was er eigenlijk van overtuigd dat je nog niets zou zien! Oke, eind van de middag.. morgen ochtend zie je dit niet meer misschien.

Eigenlijk ben ik er best trots op!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,2 KB
      Weergaven:
      3
  17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Dan zeg je zeker welnee joh ik heb uitgebreid getafeld haha

18. Kiki70

Kiki70 Actief lid

31 jan 2015
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gewoon beetje buik inhouden! Enne borsten zitten gewoon in push up bh😜

Hier heb ik vandaag ook al 2x de vraag gehad ik dacht dat ik nog wel een slobber shirt aan had.. Zucht nog even jongens dan kan ik het vertellen;)

Woow jij voelt de beeb al echt snel😳

19. 1719

1719 Lid

10 dec 2013
    93
    0
    6
    NULL
    Harderwijk
    Hier zeg ik gewoon dat ik wat lastig naar de wc kan en dat daarom me buik wat voller is hahaha lieg ik trouwens ook niks aan..

20. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Wat fijn voor jullie scorpion! Gelukkig 1 poging, het is al slopend genoeg.

Dankjewel lizzy, wat lief! Haha ja gewoon zeggen dat je ietsiepietsie teveel hebt gegeten.
    Bij mij nog amper wat te zien, vandaag precies 10 weken.

Oh bah vervelend kwaaltje he 1719? Heb ik ook...en heb soms zoooo'n kramp auw:(

Deel Deze Pagina