Hmm ik heb het nog nooit gehoord maar alles is ook nog zo klein. Als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken!
Ja hier gelukkig ook een goede echo. Mooi kloppend hartje, zo leuk om zo'n minimensje te zien. Durf t nu pas echt te geloven
Hee dames, Gek genoeg schijn ik toch al wat verder te zijn, maar 5 dagen verder. Maar dan kom ik op een uitreken datum van 12 december. Jammer! Maar ik blijf wel lekker spieken. Veel succes dames, en geniet ervan.
Oooooh dat zal wel ja Scorpion! Brrrrr ben alleen thuis, als de dood voor onweer .. Begint het hier toch hard te onweren. Bah 😱
Oeps sorry! Ik begon ermee...hoe kom ik nou bij dochter? Van harte gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Kan me wel voorstellen dat je moe was. Ogen en oren tekort zeker
Kiki, hopen dat over 2 weken als goed is, wat dacht de verloskundige? Zag ze dit wel vaker? Liese78: fijn dat de echo goed was was! Blijft altijd zo leuk om te zien Ummk, welkom en gefeliciteerd!
Carlaa, ja ze zei dat ze het vaker zag. En het is ook 'normaal' alleen had ik het idee dat het rond mijn termijn wel al beetje dichter had gemoeten. Maar dat is mijn gedachten! Verder even over 2 weken zien.
Hoe gaat het allemaal meiden? Ik heb vandaag nog een extra echo gekregen was toch heel ongerust mijn eigen echoscopiste was gelukkig is stuk vriendelijker. Ze zei dat dit echt normaal was met dit termijn. Maar dat het bij de 1 beter te zien is dan de ander. Het moet dicht zijn met 13+3dagen. En zo niet ze zei kan je kindje nog steeds gezond zijn! Dus ik ben een stuk geruster! Over 2 weken weer een echo!
Fijn dat je gerustgesteld bent Kiki, kan me goed voorstellen dat je echt niet meer kon wachten!! Fijn een goede echo Liese! Nog meer mensen binnenkort een echo gepland?? Ik heb gisteren de termijnecho gehad, ben paar dagen vooruit gezet was eigenlijk vndg 11 wk en 5 dg maar ben nu 12 wk en 2 dg. Uitgerekende datum is nu 20 dec. Had echt een mega spring beebje. Te leuk om te zien!!! Hoe is het met de dames die misselijk zijn? Begint her al wat af te zakken. Hier wel iets gelukkig! Durf nog niet te stoppen met de pillen omdat ik nu moet werken maar wil dat in het weekend wel gaan proberen!
Hier gister ook de termijnecho gehad. Ben twee dagen terug gezet, maar gelijk gebleven sinds de vorige echo's dus de baby groeit nog goed. Uitgerekende datum is 30-12-15. Hier ook een beweeglijke baby mogen zien. Echt bijzonder. Ben helemaal verliefd op ons kleine guppy! Ook super lief om mijn man zo trots te zien. Gister ook bloed geprikt voor de combinatietest. Dus die moet volgende week nog even.
Roos en Lizzy, wat fijn dat jullie een goede termijnecho hebben gehad. Wel grappig dat de een vooruit gezet wordt en de ander weer achteruit. Lizzy, spannend de combinatietest. Hopelijk krijgen jullie een goede uitslag. Scorpion, wat leuk dat je al zo snel het geslacht te horen krijgt. Krijg je dan de uitslag van de NIPT test of is het via een echo? Af en toe voel ik wat kriebelen in m'n buik. Het lijkt net of ik de kleine al voel, maar volgens mij is het daar nog echt te vroeg voor. Ik kijk er al naar uit dat ik de kleine echt ga voelen Bij mij is de misselijkheid gelukkig zo goed als over. Af en toe heb ik nog een vlaag. Ik ben verder wel vreselijk moe. Hopelijk wordt dat ook snel minder.
Is via de echo rietje. Wij laten verder geen enkele test doen. Komt zoals t komt. Ik voel de baby al vanaf week 8. Steeds in de avond en steeds duidelijker. Kan echt hoor.